z20let kannentiivisteen momentti
-
- 'Senator'
- Viestit: 669
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:16
z20let kannentiivisteen momentti
Jos ketää ei iha hirveesti häirihe niin kysyn tässä seuraavaa:
Eli millä kiristysmomentilla ootte vetäny z20let tiivisteen kiinni let koneeseen?? Ja vakiopulteilla ois tarkotus laittaa...meneekö letin omilla momenteilla vai??
Eli millä kiristysmomentilla ootte vetäny z20let tiivisteen kiinni let koneeseen?? Ja vakiopulteilla ois tarkotus laittaa...meneekö letin omilla momenteilla vai??
-
- 'Senator'
- Viestit: 669
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:16
Tussilla kannattaa laittaa pulttien päihin merkit niin näkee paljonko on mitäkin pulttia kiritty.
Oli muuten tunexin sivuilla 35Nm+3x90 astetta. Mistähän nuo eroavaisuudet johtuu, vai vetääkö jokainen hatustaan noita tietoja?
Autodata tosiaan näyttää tuon 25Nm+3x90 astetta
Ei taida ne niititkään siellä pahemmin haitata.
Oli muuten tunexin sivuilla 35Nm+3x90 astetta. Mistähän nuo eroavaisuudet johtuu, vai vetääkö jokainen hatustaan noita tietoja?
Autodata tosiaan näyttää tuon 25Nm+3x90 astetta
Ei taida ne niititkään siellä pahemmin haitata.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
-
- 'Senator'
- Viestit: 669
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:16
Okkei, alkaa kohta koneen purku kun meni sit tiiviste tai kansi, vielä en tiedä kumpi mut kai se kohta selviää
Mistäs ootte ottanu yläpään tiivistesarjoja....auto-muovilta vai....siellä sano satasen sarjalle hintaa tolla z20let tiivisteellä..
ja olikos letissä viruvat ne vakio pultit, eli pitääkö nekin hommata??
Näkyyhän tuo tuolla tunexilla lukevan et ne pitää vaihtaa, eli ne siis myös ostoslistalle....
Mistäs ootte ottanu yläpään tiivistesarjoja....auto-muovilta vai....siellä sano satasen sarjalle hintaa tolla z20let tiivisteellä..
ja olikos letissä viruvat ne vakio pultit, eli pitääkö nekin hommata??
Näkyyhän tuo tuolla tunexilla lukevan et ne pitää vaihtaa, eli ne siis myös ostoslistalle....
onhan tuota kolben kantta ainakin kahta erivalua.teg kirjoitti:Ilmeisesti sitten lohkoissa/kansissa/tiivisteissä on eroja, koska kyllähän tuosta vasemmanpuoleisesta kuvasta näkee, että kantamaan jää.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
-
- 'Senator'
- Viestit: 669
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:16
joo no sit saa niitit olla ainaki paikoillaan ku cossun kansi on mulla tossa kiesissä!
Nyt ku vaa tulis tiivisteet.....perjantaina lähti auto-muovilta tulemaan!
taitaa kaikissa 16v koneisissa opeleissa mennä venan varren kumit samalla tavalla kovaks kaperoks....ei lähteny ku murusina irti! Ja sama homma oli entisessä 16v 1.8 astrassa...
Nyt ku vaa tulis tiivisteet.....perjantaina lähti auto-muovilta tulemaan!
taitaa kaikissa 16v koneisissa opeleissa mennä venan varren kumit samalla tavalla kovaks kaperoks....ei lähteny ku murusina irti! Ja sama homma oli entisessä 16v 1.8 astrassa...
-
- 'Senator'
- Viestit: 669
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:16
z20let
nostetaas, oma toiminu helvetin hyvin Z tiivisteellä..ei haittaa ne niitit mitää ja momentti vähä enempi ku vakio ku aikoinaan meinas löystyä kannen pultit vakio momentilla.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.