Ei ole. Äkkiähän semmosen palan mitottaa, jos on kykäkoppa ja laatikko käsillä. Eihän se mitään kovin erikoista hienomekaniikkaa ole. Melko moni mestahan tommosen pystyy koneistamaan.
Ratsastan vanhalla topicilla, itseäkin kiinnostaisi Saab B204 + 4L30-E. Onko tällaisen yhdistelmän teosta kellekään kertynyt kokemusta? Vetolevy ja turbiini pitäisi tietysti saada sopimaan ja laatikon ohjaus hoidettua auttavasti.
eiks ne ollu just noi vanhemmat shortblockit kun passaa suoraan?
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
tikkku kirjoitti:elikkä esim vm 95 900s:n kone passaa?
Kyllä.
tikkku kirjoitti:nuo vanhemmat "tasasella" venankopalla ei käy? vai mitenkäkö
B2x4 ja B2x5 sarjan koneissa on tuo Opelin kytkinkopan jako. Vanhemmissa ei. B2x4 koneita on alettu tunkea ng900 keulille ja 9000 keulille vuonna 1994. Jos ei ole varmuutta mikä kone siellä Saabin keulilla möllöttää, niin internetin VIN kooditulkeilla sen selvitys onnistuu kokolailla hyvin ja melko usein myös Bilteman rekisterinumeropohjaisella varaosahaulla.