Manta 1971 + C20XX + TIC
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Tuo pieni kiekkamittari on vissiin isännän peruja joltain 70-luvulta
ja ihan vitsillä sen siihen tökkäsin eikä sitä tulla kytkemään
ja ihan vitsillä sen siihen tökkäsin eikä sitä tulla kytkemään
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
ööö...jäi savut ottamatta kun sähkömies ei osannu hommiaan.
Osaiskohan joku kertoa mikä piuha tuosta johtosarjasta pitäs kytkeä virtalukolle että tuo päärele toimis oikein(virrat päälle -> pa-pumppu pyörii pari sek) ja sais poksillekin virrat.
Johtosarjana C20LET + adapterisarja hestecille
Osaiskohan joku kertoa mikä piuha tuosta johtosarjasta pitäs kytkeä virtalukolle että tuo päärele toimis oikein(virrat päälle -> pa-pumppu pyörii pari sek) ja sais poksillekin virrat.
Johtosarjana C20LET + adapterisarja hestecille
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Nyt äkkiä ettei sitä joudu polttamaan
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Madin avustuksella löyty herätepiuha!
Manta starttas helpolla ja kävi aika nätisti! Kivan rajut äänet 3.5" putkesta ilman vaimentimia...
Enää loput ja sitte testiajolle
Manta starttas helpolla ja kävi aika nätisti! Kivan rajut äänet 3.5" putkesta ilman vaimentimia...
Enää loput ja sitte testiajolle
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Paljoa ei oo talvipakkasilla homma edenny, eikä tuu etenemäänkään jos kelit jatkuu tämmösinä mut osien hamstraamista kelit ei hidasta.
CIH laatikko
getrag
Hetken jo luulin ettei CIH koneelle olis mitään käyttöä. Tästä cihin perään uuttaa lodjua!
Toki voin myydä tämän malmikasamiehille niin saisivat ihkauuden laatikon museokoneisiin
CIH laatikko
getrag
Hetken jo luulin ettei CIH koneelle olis mitään käyttöä. Tästä cihin perään uuttaa lodjua!
Toki voin myydä tämän malmikasamiehille niin saisivat ihkauuden laatikon museokoneisiin
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ei toi kyl mikään CIH Getrag 240 ainakaan ole, enemmän näyttää A ompun R28 lootalta...
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
En kyllä nyt oikein ymmärrä noita laatikon kuvia,ei niissä ole 240 getragia eikä edes CIH laatikkoa muutenkaan.
Kuvahan on B-Omegan R25-R30 sarjan laatikosta,ainakin startin paikka on väärällä puolella CIH koneeseen verrattuna.
Kuvahan on B-Omegan R25-R30 sarjan laatikosta,ainakin startin paikka on väärällä puolella CIH koneeseen verrattuna.
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Mitä sä ny sekoilet, tuoshan on starttikin ihan väärällä puolella cihhikoneeseen?
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
260 getrag ohc:n kytkinkopalla. Eli saan nyt ottaa tuon bemarin laatikon pois ja laittaa suoraan passaavan laatikon tilalle.
Tarkotin siis että välilaipalla cihiin uus laatikko, unohdin vaan lisätä sanan välilaippa
Tarkotin siis että välilaipalla cihiin uus laatikko, unohdin vaan lisätä sanan välilaippa
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Tä on taas vaan mun mielipide, mut mun mielestä toi loota ei oo Getragia ees nähny
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Getrag 260:han se vaan on!
tästä kestävämpää laatikkoa ohc:n perään
tästä kestävämpää laatikkoa ohc:n perään
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Jotta oikein jenkkiauton osia Cadillac CTS
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
mulla on hallilla kuvia kun ohc lohko on kiinni vaihdelaatikossa
ja kyljessä lukee hienosti GETRAG ja tarrassa 260
ja kyljessä lukee hienosti GETRAG ja tarrassa 260
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
No kyllähän V6 laatikko passaa OHC/DOHC perään.
http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_260_transmission
http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_260_transmission
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Paljolla myyt?