nojoo, ei ihan 2 bar tavotteeseen päästy tällä kertaa, monenmoisten ongelmien jälkeen päästiin hieman kokeilemaan
0.8 bar ahdoillaki ilmeni jo ihmeellistä seosten vaeltelua, pari vetoa putkeen saatto mennä ihan samallalailla mutta sitte väliin taas veto missä seokset meni laihemmalle ilman muutoksia.
Tiedonkeruun mukaan kaikki oli kuitenki ihan stabiilia että sen perusteella ei osaa mitään päätellä.
Imusarjaan oli kuitenki jostain päässy öljyä, ahtoputket oli täysin puhtaat eli ahtimen läpi ei tuu se öljy niin ainoa vaihtoehto ois venttiilivarsien välistä alipaineella kun kaasuläppä on kiinni?
Pakoputkesta ei kuitenkaan tuu sinistä eikä pahemmin mustaakaan savua, pakoputken alkuosa on tietty hieman noessa muttei öljyssä. Imusarjan alapuolella on letkulähdöt mappi tiedolle ja tottakai se öljy valuu sinne mutta ei poksille asti(karkea suodatin puhdas ennen poksia) ja onko etes vaikutusta kun ei oo mitään esim. sähköstä ahtopaineensäätöventtiiliä. Voiko tuo imusarjassa oleva öljy vaikuttaa seoksiin tuollalailla että sattumanvarasesti jossain vedossa seokset muuttuis ilman että tehään mitään muutoksia?
Latausjännite n. 13.7V ja pa-pumpun navoista mitattuna 13.0V, riittävä jännite boschin 044 pumpulle?
n. 1.0bar ahdoilla sieltä kuitenki irtos jotain 377 hv luokkaa mutta enempää ei tuon seosongelmien takia kannattanu vetää. Seoksissa oli kuitenki 1 afr:n verran heittoa.
ehkä hieman sekavaa tarinaa näin myöhään illasta mutta vinkkejä otetaan vastaan mitä kannattais tutkia...
todistusaineistoa