uusi kilpuri
-
- 'Senator'
- Viestit: 798
- Liittynyt: 15 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Lahti-city
- Viesti:
aikalailla hieno peli... Onko yhtään kisaa ajettu vielä?
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
-
- 'Admiral'
- Viestit: 227
- Liittynyt: 19 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Kirkkonummi
kyllä ne tee är veet sielä ainakin alkurytäkän ovat pysyneet mukana. Tuota ei tosin tarvitse kierrättää yli 6500rpm.On 2003-06-19 18:55, Realsanta wrote:
eikö tuonne pistetty trw-nostaja? onko kestänyt?
taidan myydä kohta mantan pois ja ostaa monzan aijettä se kuutos kone on kivan kuuloinen
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-06-19 18:56 ]</font>
Harkitse kuitenkin pariin kertaan Monzan hankkimista, jos semmoista harrastaa tänä päivänä niin kannattaa olla muutama tax-free raato oitis varaosiksi. Kuluvaa osaa saa vielä jonkin verran (lähinnä laakereita tms), mutta kunnon iskarien hankkiminen menee jo urheiluksi. Kutos-Manta tai Ascona lienee näistä vanhemmista helpoin tapa harrastella kuusisylinteristen parissa.
Eikös se niin ollut että "kun kilpuri on kaunis, niin se on nopea", vai Oliko se "kun kilpuri on nopea, se on kaunis"...
Kuitenkin, en ite raaskis noin kauniilla kamppeella edes ajaa kilpaa..
Oliko tuo sitten kovinkin paha pommi?
Mielessä on vaan pyörinyt tollasen hankinta puhtaaksi harrastepeliksi, tiedä sitten minkälaisia nuo sakemannin ~2500€ pelit on.
Ja isot vanteet oli turhia, vai miten se oli..
Kuitenkin, en ite raaskis noin kauniilla kamppeella edes ajaa kilpaa..
Oliko tuo sitten kovinkin paha pommi?
Mielessä on vaan pyörinyt tollasen hankinta puhtaaksi harrastepeliksi, tiedä sitten minkälaisia nuo sakemannin ~2500€ pelit on.
Ja isot vanteet oli turhia, vai miten se oli..
Onhan ne isot vanteet turhia mutta kun tarttee jarrujen takia niin on pakko pistää.. seli seli. Meinasin kyllä alunperin 16 tuumaisia, mutta kun BMW piireistä saa isompiakin naurettavaan hintaan niin mikäettei. Ne pojat taitaa puhua vanteista vasta 20-tuumaisten kohdalla .
Kaikki ne huomauttaa noista karmeista ekana, kai se on pakko pläästiä jotain mastonia siihen päälle .
Mädästä: etuiskarien tornit on noissa järjestään puhki. Tuossa yksilössä ne oli paikattu kummatkin 3 pisteellä hitsatulla pellinkäikäleellä jossa oli jotain sikamassaa ihan hirveesti päällä TUV:sta oli kyllä mennyt silti läpi kirkkaasti. Suuri työ oli muuttaa keula A1 mallisesta nätimmille A2 mallin puskureille ja lampuille. Se keulapala kun on aikalailla väärän muotoinen ja heti en älynnyt vaihtaa sitä koko palaa.
Kaikki ne huomauttaa noista karmeista ekana, kai se on pakko pläästiä jotain mastonia siihen päälle .
Mädästä: etuiskarien tornit on noissa järjestään puhki. Tuossa yksilössä ne oli paikattu kummatkin 3 pisteellä hitsatulla pellinkäikäleellä jossa oli jotain sikamassaa ihan hirveesti päällä TUV:sta oli kyllä mennyt silti läpi kirkkaasti. Suuri työ oli muuttaa keula A1 mallisesta nätimmille A2 mallin puskureille ja lampuille. Se keulapala kun on aikalailla väärän muotoinen ja heti en älynnyt vaihtaa sitä koko palaa.
-
- 'Senator'
- Viestit: 329
- Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00