Elikkä vapaa-ajan ja kaiken ylimääräisen liikenevän rahan on jo n.3vuotta syönyt tuollainen ahdistettu 2.0i C asco.
Kysymys kuuluukin, onko kokemuksia kuinkas järkevää olisi tehdä tuohon vakiopakosarjaan välilaippa ja siihen ahdin perään? eli virtaako tuo valurauta mötti yleensäkään mitään..
Tarkoitushan olisi vaihdella tuon vanhan T03:sen tilalle joku isompi kierukka ja tilahan tuolta koneen ja syylärin välistä loppuu välittömästi kesken -> turbo siis tulossa akun paikalle ja olisi vaan hemmetin näppärä toteuttaa vakio sarjalla + välilaipalla, mutta kannattaako siihen sitten aikaa ja materiaaleja tuhlata...
20NE koneeseen ahdin vakiopakosarjalla + välilaipalla?
20NE koneeseen ahdin vakiopakosarjalla + välilaipalla?
"Jotkut ihmiset eivät myönnä virheitään, minä myöntäisin jos niitä olisi!"
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Re: 20NE koneeseen ahdin vakiopakosarjalla + välilaipalla?
Kyllä se toimii mainiosti.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: 20NE koneeseen ahdin vakiopakosarjalla + välilaipalla?
Jos haet jotain +30hv tehonlisäystä niin aivan sama mitä laitat siihen jatkoks. Jos taas halutaan vähän jopa voimaakin siältä moottorista niin täältä löytyis ratkaisu pakosarja hommiin.
Mutta voihan kaiken tehdä perse-edellä puuhun tyyliin ja vaihdella kannentiivisteitä ja pakoventtiileitä ihan kuinka tykkää
Mutta voihan kaiken tehdä perse-edellä puuhun tyyliin ja vaihdella kannentiivisteitä ja pakoventtiileitä ihan kuinka tykkää
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: 20NE koneeseen ahdin vakiopakosarjalla + välilaipalla?
Joo no onhan toi tossa sen n.3vuotta jo pyörinyt tuolla garretin T03 ahtimella,ite väännetyllä pakosarjalla ja vajaa kilon paineilla kaippa siinä tehoa on ollu 200-250hv..nyt sain männän halki niin aattelin "samalla" päivittää ton turbon isommaksi kun kerran konetta auki revitään, joskos sieltä sitten x-määrä enemmän sitä himoittua voimaakin tulisi.
Ja kyllä varmaan sulta jäksteri jotain laippoja ainakin jossain vaiheessa tilailen, niitä kun en itte saa yhtä siistejä järkevällä vaivalla tehtyä täytyy nyt ensin mietiskellä mitä kierukkaa sinne rupean sovittelemaan ja teenkö koko sarjan taas ite vai koitanko kepillä jäätä ja räkäsen ton vakiosarjan jatkeeksi jonkun välilaippa hässäkän.
Ja kyllä varmaan sulta jäksteri jotain laippoja ainakin jossain vaiheessa tilailen, niitä kun en itte saa yhtä siistejä järkevällä vaivalla tehtyä täytyy nyt ensin mietiskellä mitä kierukkaa sinne rupean sovittelemaan ja teenkö koko sarjan taas ite vai koitanko kepillä jäätä ja räkäsen ton vakiosarjan jatkeeksi jonkun välilaippa hässäkän.
"Jotkut ihmiset eivät myönnä virheitään, minä myöntäisin jos niitä olisi!"
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto
Nissan Patrol GR "offikäyttis", vw passat tdi "veronkiertopaku", bmw e46 320i touring, opel ascona b 1.9s, kawasaki zx9r, ktm 640lc4 supermoto