Sivu 48/57

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 11:05
Kirjoittaja J.Toivanen
Vai tämä siirtyi kettulaaksoon :D

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 17:17
Kirjoittaja teemuk
Joo tännehän tuo tuli :D

kk laakerit oli tämän näköset :roll:

Kuva

Lykättiin vaan uudet laakerit paikoilleen koska kampurassa ei ollu pahemmin kulumaa/jälkiä
Noiden laakereiden särkymisestähän tuli jo vinkkiä että olis johtunu megan vastusviasta? Täytyy tässä vähän tutustua aiheeseen kun toi aihealue on vielä toistaiseksi vähän vierasta :lollis:
Tottahan piti lähtee syyspartyille testaamaan.

Kuva

Mahtui muuten 13" vanteetkin alle :D Kierrosmäärää botniaringillä ei tullu laskettua, mutta paljon niitä tuli :hypocrite: Jarrut tarvii ainakin päivitystä :-? Alkoi olemaan päivän lopussa eturarrut niin kuumana, että tuli rasvat etulaakereista ulos Ja taisihan tuo poljintuntumakin olla jo aika pehmeä :lol: Samoin pakoputkea täytyy päivittää ja se egr:rän lähtö täytyy tulpata koneesta kunnolla. Ei pitänyt kemiallisella metallilla/palokitillä. Hyviä vinkkejä noihin jarrupäivityksiin tuli paljon, mutta puoliakaan ei enää muista. :lol:
Talvelle on

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 17:22
Kirjoittaja teemuk
Ainiin riftinkiauotoksi tästä ei oo. Ainakaan noilla tehoilla. :lol: Koitettiin vaikka minkälaisilla renkailla (vanhimmat oli -99 valmistetut sawat) niin ei poikittain sitten millään :D :D

Tollaiha se tieten. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kuva

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 19:54
Kirjoittaja Sämä
Lisää voimaahan tuo kaipais, taisin kyydissä ollessakin saman todeta :lol:

Niin tosiaan oli sen VR muunninpiirin suhteen puhetta että kuulemma 100kohmin vastuksella se voi satunnaisen kierroslukuhärön antaa vielä pahimmillaan, mutta 120kohmin vastuksella sekin pitäisi korjaantua. Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon :bonk:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 21:14
Kirjoittaja Simo
Sämä kirjoitti:Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon :bonk:
Siis ihan vakavalla naamallako tuollasta haasteli :o En tiedä muista mut minen ainakaa usko sanaakaan :D

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 21:45
Kirjoittaja Sämä
Simo kirjoitti:
Sämä kirjoitti:Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon :bonk:
Siis ihan vakavalla naamallako tuollasta haasteli :o En tiedä muista mut minen ainakaa usko sanaakaan :D
Kammen anturin vaihtoa se sillon suositteli hall tyyppiseen Cherryn anturiin joka toimisi aivan varmasti.
Kun en minäkään näistä tiedä niin olen vain fiksumpia kuunnellut. Toki kun alkaa alakerralla olemaan kilsoja melkolailla, ruttuja nostettu ja konetta laulatettu niin onhan siinä tunnit voinu tulla täyteen sitä myötä helpostikkin. Sitten kun se signaali sekoaa ja jos se potkaisee väärässä välissä niin tokkopa tuo edesauttaa? Jokatapauksessa logiin jäi kiekkahärö sille hetkelle jolla ne äänetkin alkoi.
Tai sitten se kiekkahärö oli vain seuraus pettäneestä laakerista.

Niin tai näin, tokkopa tuo modaus haittaa tekee kerran sillä on saatu puhtaampaa signaalia pihalle ihan vakio anturilla. Pääasia että toimii :peukku:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 30 Syys 2014, 23:18
Kirjoittaja ?!
Jos tuosta 160hv on jarrutettu niin kyllä se pitäisi sladissa jo mennä.Tietenkin jos puuttuu takavakaaja ja perä löysillä jousilla/pikillä iskareilla niin vaatiihan se vähän jo yrittämistä,mutta on kyllä sitten jo helppo hallita kun pito ei karkaa kokonaan.

Meillä peltoOmegassa persdynolla n.150-160hv ja jopa sillä pysty näimmä jonkunlaiseen peränheittoon,se on kuitenkin aika paljon raskaampi auto.

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 01 Loka 2014, 16:23
Kirjoittaja teemuk
Ilimankos se ei enää loppupäivästä oikeen pysähtyny. :lollis: :lollis: :lollis:
Kuva

edit: Kännyllä on hieno laittaa noita kuvalinkkejä :lol:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 01 Loka 2014, 16:35
Kirjoittaja DEAD
Ei näy tuo kuva

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 01 Loka 2014, 18:18
Kirjoittaja ?!
teemuk kirjoitti:Ilimankos se ei enää loppupäivästä oikeen pysähtyny. :lollis: :lollis: :lollis:
Kuva

edit: Kännyllä on hieno laittaa noita kuvalinkkejä :lol:
Meillä Omegassa vähän havaittavissa samaa,yhdessä etupalassa näkyi vielä kitkapinnan ääriviivat loput raudoilla joista yhdestä oli mäntä tullut jo läpi ja jarrunesteet vuosi jo männänvälistä.Toisen puolen levy jo kahdesta kohtaa halki,ihme ettei ravistanut.

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 19 Maalis 2015, 20:44
Kirjoittaja teemuk
Kuva

kevät tulee :D Tuollasiin pitäs alkaa sopivia kumeja alkaa ettimään. Etuvanne 8,5" leveä ja taka 9" :bonk:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 00:45
Kirjoittaja Kaitzu
Ei helkkari, saako HobbyHallista nykyään tollasiakin :lollis: :lovin:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 02 Huhti 2015, 20:55
Kirjoittaja teemuk
Kaitzu kirjoitti:Ei helkkari, saako HobbyHallista nykyään tollasiakin :lollis: :lovin:
Joo sieltäpä hyvinkin :lollis: Ei vaan......
Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyi.
Allehan niitä piti jo ennen liimailua/renkaiden asennusta koittaa ja taitaa joutua levennyshommiin...... :o

Kuva

Tuossa jo hyvää vinkkiä sain jos jonkinlaiset miedot kuitulevennykset laittas.
Jarrujennpäivitysosia olis isohko läjä pitkin tallia(isommat etulevyt ja takajarruille satuloiden kiinnikkeet). Kun nyt vaan kerkeis alakaa pajottaa. :bonk:

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 17 Huhti 2015, 21:47
Kirjoittaja teemuk
Noniin. Kumitkin saapui ja pienellä soveltamisella ja kaveriavulla saatin sopivat pyörät alle :D Takana on nyt 205/50/15 ja edessä 195/45/15 Eturenkaille annoin jo vähän substralia jos kasvasi pikkasen kun on niin kovin pienet :lollis: :lollis: Mahtui ihan kohtuu hyvin eikä venyäkään tullut ihan järjettömästi.

Kuva

Ainiin olis muuten yhdet 225/50/15 Nangkangit halvalla myytävänä.

Re: Kadett C -75

Lähetetty: 19 Huhti 2015, 13:34
Kirjoittaja Arg!
Helskutin hienolta näyttää :thumbsup: , tuo 195/45/15 on saksanmaalla suosittu koko Kadettiin ja Ascoon.