KADETT D 2.0i seh. Toimi jonkin aikaa hyvin.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Paluulinja 8mm letkulla tehty kohon laippaan.
Suodatin ja Bensapumppu peräkkäin varapyöräkotelon kupeessa kiinni 10mm letkulla.
Suodatin ja Bensapumppu peräkkäin varapyöräkotelon kupeessa kiinni 10mm letkulla.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Taas vaihdettu osaa eikä vieläkään meinaa toimia.
Bensalinjojen klemmarit uusittu kiristetty
Kampiakselinasento tunnistin
Puola
Bensapummu
Vielä noi bensa linjat kertaalleen katsottava läpi.
Bensalinjojen klemmarit uusittu kiristetty
Kampiakselinasento tunnistin
Puola
Bensapummu
Vielä noi bensa linjat kertaalleen katsottava läpi.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
-
- OCF Member 2020
- Viestit: 68
- Liittynyt: 28 Maalis 2007, 14:04
- Paikkakunta: pori
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Kukaan ei ole vielä ehdottanut ilmamäärämittaria.Mittarin lämmetessä siihen voi tulla vastukseen katkos ja ECU ei saa tietoa ilmamäärästä -> kone sammuu.Omassa 20NE koneessa ainakin ilmamäärämittarin vika aiheutti nykimistä pienillä kierroksilla ja seos meni ilmeisesti niin laihalle ettei enää syttynyt kunnolla.Lopulta vika paheni niin paljon että sytytti vikavalon.Mittarin vaihdon jälkeen kone alkoi vetää paremmin alhaalta ja kulutus putosi yli litralla.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
opelisti67 kirjoitti:Kukaan ei ole vielä ehdottanut ilmamäärämittaria.Mittarin lämmetessä siihen voi tulla vastukseen katkos ja ECU ei saa tietoa ilmamäärästä -> kone sammuu.Omassa 20NE koneessa ainakin ilmamäärämittarin vika aiheutti nykimistä pienillä kierroksilla ja seos meni ilmeisesti niin laihalle ettei enää syttynyt kunnolla.Lopulta vika paheni niin paljon että sytytti vikavalon.Mittarin vaihdon jälkeen kone alkoi vetää paremmin alhaalta ja kulutus putosi yli litralla.
Täytyy etsiä jostain sellainen millä vois kokeilla onko vaikutusta.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Seuraavanlaista vikaa tai ongelmaa on.
Kipinä todella huono ja kastelee tietysti sitten tulpat kun ei sytytä huonolla kipinällä.
Kipinä todella huono ja kastelee tietysti sitten tulpat kun ei sytytä huonolla kipinällä.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
- ooppelifani
- OCF Member 2023
- Viestit: 525
- Liittynyt: 28 Loka 2005, 11:57
- Paikkakunta: Loppi
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Onkohan tuossa kadetissa puolalle tuleva virtajohto sellainen jossa on vastus. Eli vastusjohto. Käynnistäessä puolalle tulee kai releen kautta täyttä virtaa ja sitten kun auto käy, niin virta tulee puolalle sen vastusjohdon kautta, jotta puola ei ylikuumenisi. Tarvii huomioda siinä kohtaa, että millaisen puolan siihen laittaa.VECTRA GT 16v kirjoitti:Seuraavanlaista vikaa tai ongelmaa on.
Kipinä todella huono ja kastelee tietysti sitten tulpat kun ei sytytä huonolla kipinällä.
Tällainen tuli mieleen. En kyllä tiedä noista sähköjutuista mitään.
Elämä On Juhla.
- sepse
- OCF Member 2023
- Viestit: 3376
- Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
- Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Startin toisesta pikkunavasta saa puola starttauksen ajan 12v ja sen jälkeen vastusjohtoa pitkin (muistaakseni 9v) jonka arvoinen puola on ts käynnistettäessä
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Broidin astra g tekee samalla tavalla ja koko ecu paskana.. tekee tosin saman ongelman teki autolla mitä tahansa eli ajoi 10min, antaa käydä 10min tai antaa olla vaan virrat päällä. Tässä tapauksessa tuskin on noin iso ongelman, mutta jos jostain löytyy toinen ecu testiin, niin kannattaa tsekata
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
sepse kirjoitti:Startin toisesta pikkunavasta saa puola starttauksen ajan 12v ja sen jälkeen vastusjohtoa pitkin (muistaakseni 9v) jonka arvoinen puola on ts käynnistettäessä
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
On joo kärjetön sytytys. Kaikki johdot on 1.2 alkuperäiset paitsi moottorin ohjaukseen liittyvät tulivat koneen mukana.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Tänään sai taas pikku inspiraation kyseistä Kadettia kohtaan. Vaihdoin ilmamassa mittarin, lämpöanturin ja puolan. Meinaa käynnistyä mut ei sit kuitenkaan. Akku hyvässä kunnossa että jaksaa pyörittää hyvin. Kastelee tulpat litimäräksi ja putkessä paukkuu vähä. Eli soppaa se saa ainakin, ellei liikaakin jostain syystä.
Olis tarkoitus hommata uusi puola jostain. Kannattaako ostaa muutaku bosch alkuperäinen vai onko joku muun merkkinen ylitse muiden?
Pitäis saada pikku hiljaa vika selville jotta pääsis kevään rientoihin.
Olis tarkoitus hommata uusi puola jostain. Kannattaako ostaa muutaku bosch alkuperäinen vai onko joku muun merkkinen ylitse muiden?
Pitäis saada pikku hiljaa vika selville jotta pääsis kevään rientoihin.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
jos ei enää käymäänkään lähe niin sanosin että jako heittää.
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Eli vaihda se virtalukolta puolalle tuleva vastusjohto tavalliseen johtoon.VECTRA GT 16v kirjoitti:sepse kirjoitti:Startin toisesta pikkunavasta saa puola starttauksen ajan 12v ja sen jälkeen vastusjohtoa pitkin (muistaakseni 9v) jonka arvoinen puola on ts käynnistettäessä
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
On joo kärjetön sytytys. Kaikki johdot on 1.2 alkuperäiset paitsi moottorin ohjaukseen liittyvät tulivat koneen mukana.
Helppo myös kokeilla laittamalla akun + navasta virta puolalle ja katsoo millainen kipinä tulee.
Jokatapauksessa se vastusjohto on syytä poistaa koska 9v jännite ei ole riittävä 12v puolalle, kipinä on huono.
- ooppelifani
- OCF Member 2023
- Viestit: 525
- Liittynyt: 28 Loka 2005, 11:57
- Paikkakunta: Loppi
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
telwin kirjoitti:Eli vaihda se virtalukolta puolalle tuleva vastusjohto tavalliseen johtoon.VECTRA GT 16v kirjoitti:sepse kirjoitti:Startin toisesta pikkunavasta saa puola starttauksen ajan 12v ja sen jälkeen vastusjohtoa pitkin (muistaakseni 9v) jonka arvoinen puola on ts käynnistettäessä
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
On joo kärjetön sytytys. Kaikki johdot on 1.2 alkuperäiset paitsi moottorin ohjaukseen liittyvät tulivat koneen mukana.
Helppo myös kokeilla laittamalla akun + navasta virta puolalle ja katsoo millainen kipinä tulee.
Jokatapauksessa se vastusjohto on syytä poistaa koska 9v jännite ei ole riittävä 12v puolalle, kipinä on huono.
Tuota yritin tuolla aikaisemmin huonosti selittää. Itseasiassa sieltä tulee vain 6 voltin virtaa puolalle vastusjohdon kautta, silloin kun auto on käynnissä. Käynnistäessä tulee täydet voltit.
Elämä On Juhla.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1054
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
ooppelifani kirjoitti:telwin kirjoitti:Eli vaihda se virtalukolta puolalle tuleva vastusjohto tavalliseen johtoon.VECTRA GT 16v kirjoitti:sepse kirjoitti:Startin toisesta pikkunavasta saa puola starttauksen ajan 12v ja sen jälkeen vastusjohtoa pitkin (muistaakseni 9v) jonka arvoinen puola on ts käynnistettäessä
yli jännite . Jotenka jos vastusjohto poikki kone käy vain kun startti on päällä - starttauksen lopetus , käyvä kone sammuu.
Huom tuo kirjotukseni pätee kärjelliseen jakajaan - kärjettömässä ei tuota enää oo / eikös tuo kax litranen raketti oo jo kärjetön ??
Seppo
On joo kärjetön sytytys. Kaikki johdot on 1.2 alkuperäiset paitsi moottorin ohjaukseen liittyvät tulivat koneen mukana.
Helppo myös kokeilla laittamalla akun + navasta virta puolalle ja katsoo millainen kipinä tulee.
Jokatapauksessa se vastusjohto on syytä poistaa koska 9v jännite ei ole riittävä 12v puolalle, kipinä on huono.
Tuota yritin tuolla aikaisemmin huonosti selittää. Itseasiassa sieltä tulee vain 6 voltin virtaa puolalle vastusjohdon kautta, silloin kun auto on käynnissä. Käynnistäessä tulee täydet voltit.
Mikähän johto se on siellä että voi ottraa välistä pois kokonaan ettei ole riesana. Olen kokeillu silleenkin että akulta suora johto puolalle eikä lähde käyntiin. Tuota jakoa en ole tarkistanu vielä mutta en oikeen usko että missä tilanteessa se olis voinu hypätä pois kohdaltaan. Kaikkihan on mahdollista ku kyseessä on "OPEL". Jospa sen sais tälle kesälle ajoon. Jos jotakuta kiinnostaa autoa tutkia tai laittaa se käymään niin voin kuljettaa johonkin lähi seudulle.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Re: KADETT D 2.0i seh koneella. Toimii hetken hyvin.
Hep!VECTRA GT 16v kirjoitti:Jos jotakuta kiinnostaa autoa tutkia tai laittaa se käymään niin voin kuljettaa johonkin lähi seudulle.