Vectra a X20XEV-->C20XE

Keskustelua tekniikan vaihdoista
Avatar
rookie``
'Senator'
'Senator'
Viestit: 565
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja rookie`` »

Elikkä onko kiinnitysten suhteen ongelmia vaihtaa kyseistä konetta? johtosarja ja ecu taitaa mennä vaihtoon? Onkos tuota mitenkään mahdollista saada leimalle, kun punakantisen päästöluokitus on eri? Auto vm. 94. Toinen vaihtoehto on ostaa toinen X20XEV ja ahtaa se. Siinä taas olis hyvinä puolina, että menee suoraan kiinni, eli suht helppo homma, ahdin löytyy jo omasta takaa. JA tiedetään, se ei ole katulaillinen ilman VTT testiä :roll:
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Re: Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja telwin »

Vaihto onnistuu bolt on, kun se C20XE on moniurahihnallista mallia ja lähtöisin A Vectrasta/ Calibrasta.

Jostain kumman syystä jos ahdettua tekisin laittaisin sinne Saabin 204/234 tai 205/235 koneen :D :D
Avatar
rookie``
'Senator'
'Senator'
Viestit: 565
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja rookie`` »

No mites nuo saabin padat, onko päästöjen puolesta käyvät tuohon sitten jos leimaamaan rupeaa? :D
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Re: Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja telwin »

rookie`` kirjoitti:No mites nuo saabin padat, onko päästöjen puolesta käyvät tuohon sitten jos leimaamaan rupeaa? :D
On ja tehotkin on sopivia, sähköt joutuu askartelemaan muuten menee bolt on kunhan kone on 900 tai 9-3 mallista
Vm 94-01 välillä.
900 vuosimallit 94-97 on yleensä vaijeritoimisella kytkimellä uudemmat nestetoimisella.
Eli 94-97 välin tekniikat menee bolt on, myös akselistot jarruineen... :D
Uudemmat Trionic 7 ohjauksella olevat moottorit ovat vähän heikommalla alakerralla kuin vanhat Trionic 5 koneet.
Nuo tunnistaa eroon puolakasetin väristä vanha on punainen uusi on musta.
Uudempi toimii hyvin myös E85 softattuna.
Avatar
rookie``
'Senator'
'Senator'
Viestit: 565
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja rookie`` »

jaahsa, täytyypä miettiä sitten vakavasti tuota, kun on mietitty, että rupeaa tuosta x20xev padasta rakentaan viinan kanssa vecusta vähän nopeempaa, mutta tuossa kyllä nyt paha kilpailija vastassa :)
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Avatar
ooppeli2.5
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 52
Liittynyt: 14 Syys 2013, 21:37
Paikkakunta: juva

Re: Vectra a X20XEV-->C20XE

Viesti Kirjoittaja ooppeli2.5 »

Mielessä pyöritelly tuota saabin tekniikkaa a vectraa. vectrahan on siis vm95 ja kone x20xev eli tuon tilalles sais heittää tuollasesta 9-3 (94-01) turbo koneen kaikkineen lootineen ja vetareineen? mitä kaikkia lippulappusia konttori vaatii jotta muutos katastus onnistuu?
Käyttis: Opel calibra 2.0 16v -91

EX:
Opel vectra 2.0 16v cdx -95
Volvo 240 2.0 8v gle -83
Vastaa Viestiin