1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Menipä aika monimutkaiseksi tämä aihe. Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa. Itse olen huomannut että, joskus paikaltaan lähdettäessä, kun laittaa 1. vaihteen päälle niin auto nytkähtää hieman.
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
On se kumma että näissä opeleissa löytyy näitä kalliita tyyppivikoja . En ollut tällaista vielä aikaisemmin huomannutkaan vaikka täällä sivuilla on tullut vierailtua aika paljonkin kun pihassa on tuo H-astra ollut jo 6 vuotta. Astran vaihto uudempaan ollut mielessä ja opelissa ajattelin ensin pysyä, kun tuossa nykyisessä ei ole oikeastaan mitään muuta tarvinnut kuin perushuollot tehdä.
Just kävin viikonloppuna koeajamassa sekä turbo astran ja insignian. Autokuumettakin ehti jo olla. Astra oli turbona asiallinenja hiljainen peli. Kummasti kuume kuitenkin viileni kun tätä ketjua luki. Vajaa 100tkm ajettu Insignia, jota ajoin vihelsi kummasti ja sivusilmällä ihmettelin että miksi vaihdekeppi nykäisi silloin tällöin 6 vaihteella. Olikohan siinä juurikin tämä vika.
Just kävin viikonloppuna koeajamassa sekä turbo astran ja insignian. Autokuumettakin ehti jo olla. Astra oli turbona asiallinenja hiljainen peli. Kummasti kuume kuitenkin viileni kun tätä ketjua luki. Vajaa 100tkm ajettu Insignia, jota ajoin vihelsi kummasti ja sivusilmällä ihmettelin että miksi vaihdekeppi nykäisi silloin tällöin 6 vaihteella. Olikohan siinä juurikin tämä vika.
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
"Kone on todella nöyrä, sekä äänet että värinät todella hyvin eristetty, tästä syystä uskon että kokematon kuljettaja saattaa ajaa autolla hyvin alhaisilla kierroksilla tajuamatta tätä lainkaan. Siis esim tilanteessa että on säätänyt cruisen arvoon 80 ja tulee loivasti kasvava mäki jolloin kone ei välttämättä jaksa vääntää täysilläkään ahdoilla ja nopeus putoaa. Viisaammat voi laskea paljonko tuossa voi syntyä vääntöä, tuskin kuitenkaan lähellekkään laatikon maksikestoa. Värinää varmasti syntyy vaikka se ei ohjaamoon välittyisikään.
Onkohan laitteessa kiinteä vai kaksoismassapyörä, ainakin kiinteällä laatikko saattaa moisesta kärsiä.Onkohan laitteessa kiinteä vai kaksoismassapyörä, ainakin kiinteällä laatikko saattaa moisesta kärsiä.
Itselläni tosiaan laatikko vaihdettiin noin 60 tkm jälkeen koska ulisi. Se ei kuitenkaan johtunut alhaisista kierroksista, olen melko aktiivinen kuljettaja ja käytän paljon vaihteita. Ohitukset pyrin suorittamaan maksimi tehon alueella, menetelmällä pientä sisään ja jalka suoraksi. Autoon olen kyllä täysin tyytyväinen, lukuunottamatta muoviosien vag maista räminää suuremmilla nopeuksilla. Uusi laatikko on "kihissyt" alusta asti, tällaista ääntä vanha laatikko ei missään vaiheessa pitänyt. Toivotaan että kestää."
Alhaisella kierrosluvulla ei ole ahtojakaan kovin paljoa. Jossain vaiheessa kuitenkin voisi olettaa tosiaan jonkinlaista värinää esiintyvän. On kaksoismassavauhtipyörä.
"Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa.
Laatikkoja on mennyt alle 100tkm ajetuissa. Sitten taas joissakin kestävät hyvinkin pitkään. Työkaverilla 270 tkm rullattu M32-6 - vaihteistolla oleva farkku C-Vectra, eikä ainakaan vielä ole ongelmia.
Vaihdekepin huomattava liike kytkin ylös päästettäessä 6 - vaihteella on nimenomaan oire laatikkoviasta.
Onkohan laitteessa kiinteä vai kaksoismassapyörä, ainakin kiinteällä laatikko saattaa moisesta kärsiä.Onkohan laitteessa kiinteä vai kaksoismassapyörä, ainakin kiinteällä laatikko saattaa moisesta kärsiä.
Itselläni tosiaan laatikko vaihdettiin noin 60 tkm jälkeen koska ulisi. Se ei kuitenkaan johtunut alhaisista kierroksista, olen melko aktiivinen kuljettaja ja käytän paljon vaihteita. Ohitukset pyrin suorittamaan maksimi tehon alueella, menetelmällä pientä sisään ja jalka suoraksi. Autoon olen kyllä täysin tyytyväinen, lukuunottamatta muoviosien vag maista räminää suuremmilla nopeuksilla. Uusi laatikko on "kihissyt" alusta asti, tällaista ääntä vanha laatikko ei missään vaiheessa pitänyt. Toivotaan että kestää."
Alhaisella kierrosluvulla ei ole ahtojakaan kovin paljoa. Jossain vaiheessa kuitenkin voisi olettaa tosiaan jonkinlaista värinää esiintyvän. On kaksoismassavauhtipyörä.
"Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa.
Laatikkoja on mennyt alle 100tkm ajetuissa. Sitten taas joissakin kestävät hyvinkin pitkään. Työkaverilla 270 tkm rullattu M32-6 - vaihteistolla oleva farkku C-Vectra, eikä ainakaan vielä ole ongelmia.
Vaihdekepin huomattava liike kytkin ylös päästettäessä 6 - vaihteella on nimenomaan oire laatikkoviasta.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Tuo "nytkähtäminen", havaitsin vanhalla jo hajonneella laatikolla ajoittain myös vastaavaa. Tuo ei ollut jatkuvaa vaa välillä auto hieman nytkähti. Epäilin kytkinviaksi jota huolto ei kuitenkaan saanut toistettua. Myöhemmin laatikko tosiaan rupesi ujeltamaan. Suosittelen että kuuntelet laatikkoa herkällä korvalla. Omassani ujellus oli parhaiten kuultavissa pakkas-aamuina kun laatikon öljyt olivat kylmät. Täälä kerrotusta poiketen, itselläni ujellus oli voimakkaimmillaan juurikin nelos vaihteella, kierrosten ollessa alhaiset.1.4turbo kirjoitti:Menipä aika monimutkaiseksi tämä aihe. Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa. Itse olen huomannut että, joskus paikaltaan lähdettäessä, kun laittaa 1. vaihteen päälle niin auto nytkähtää hieman.
Vaikka tässä tosiaan on kaiken laista matemaattista perustelua ollut, tuskin kukaan ihan tosissaan väittää että 1.4 t voisi tuottaa missään olosuhteessa yli 340 newtonia vääntöä joka riittäisi laatikon särkemiseen. Mielestäni Robertx:sän epäilys vaihtelevasta kasauslaadusta on paras selitys tälle. Ihmettelen vain sitä miksi ongelma on nostettu palstalla esiin juuri 1.4 t:n kanssa, onhan laatikko tosiaan kiinni myös huomattavasti enemmän vääntävissä laitteissa. Voihan tämä tietysti johtua moottorin yleisyydestä mutta on mielestäni outoa jos ongelma koskee nimenomaan 1.4 t koneisia autoja.
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Edelleen arvelen, että Opel on laatikon suhteen hieman hukassa. Sivuakselin päätylaakerin rikkoutuminen ei välttämättä johdu öljynpuutteesta, eikä laakeri välttämättä ole myöskään alimittainen. M32-6 - laatikkoa löytyy useasta eri Opelista ja toisiaan tehokkaampien ja vääntävämpien moottorien jatkona. Topicin aloittaja ilmeisesti olisi ollut (tusin on enää ) kiinnostunut 1.4 T:n ostamisesta ja halusi tietää laatikon kestosta. Tämä topicci on siis jossain määrin rönsyillyt pois alkuperäisestä aiheesta. Joskus on kuitenkin ihan hyvä kerätä ikäänkuin samaa asiaa hieman uudempaan topicciin. Ongelma koskee useammalla erilaisella moottorilla varustettuja Opeleita. Muutamalta foorumilaiselta on laatikko rikkoutunut... eikä moottorina ole ollut 1.4 T.
Tuossa muutama topicci.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteisto
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteisto
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... o#p1925729
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 714ecebd6d
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 2e433618c2
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 13a509898d
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 27f6616d5f
Tuossa muutama topicci.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteisto
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteisto
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... o#p1925729
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 714ecebd6d
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 2e433618c2
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 13a509898d
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 27f6616d5f
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Onhan tämä vika nostettu täällä esiin jo ajat sitten, pulpahti nyt vain uudestaan esiin tämän 1.4t yhteydessä.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=229760
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=237370
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=211021
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=214617
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=218662
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=188217
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=204940
Edit. Kas Robertx ennätti ensin
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=229760
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=237370
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=211021
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=214617
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=218662
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=188217
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=204940
Edit. Kas Robertx ennätti ensin
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- caravan16v
- 'Senator'
- Viestit: 444
- Liittynyt: 19 Maalis 2005, 15:07
- Paikkakunta: jkl
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
1.4turbo kirjoitti:Menipä aika monimutkaiseksi tämä aihe. Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa. Itse olen huomannut että, joskus paikaltaan lähdettäessä, kun laittaa 1. vaihteen päälle niin auto nytkähtää hieman.
tuota nytkähtämistä sekä vaihteen kytkeytimis "ääntä" valittelin jo vuosi sitten huollossa,huolto sanoi että ei mitään normaalista poikkeavaa,seurataan tilannetta.Mutta eikös tämä ongelma ole valmistus virhe ja GM:n pitäisi korjauttaa takuuna nämä ongelmat,vaihtoihan se nämä H-astran kytkin viat myös takuuna.
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Heh... hieman ennen ja eipä olleet kaikki linkit samoja
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Tuosta valmistusvirheestä ja takuusta on sekä Saksassa , että Englannissa vääntöä. Saksassa halutaan valmistajan myöntävän vaihteiston jo tehtaalta lähtien vialliseksi ja sitten vaan takaisinkutsuja... siihen Opel tuskin ryhtyy, koska tulee tavattoman kalliiksi. Englannissa haluavat kerätä jollekin BBC:n listallle asiasta tietoa ja valituksia ja siten vaikuttaa Vauxhall - organisaatioon. Joitakin tapauskohtaisia osittaisia korvauksia on Saksassa ollut.caravan16v kirjoitti:1.4turbo kirjoitti:Menipä aika monimutkaiseksi tämä aihe. Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa. Itse olen huomannut että, joskus paikaltaan lähdettäessä, kun laittaa 1. vaihteen päälle niin auto nytkähtää hieman.
tuota nytkähtämistä sekä vaihteen kytkeytimis "ääntä" valittelin jo vuosi sitten huollossa,huolto sanoi että ei mitään normaalista poikkeavaa,seurataan tilannetta.Mutta eikös tämä ongelma ole valmistus virhe ja GM:n pitäisi korjauttaa takuuna nämä ongelmat,vaihtoihan se nämä H-astran kytkin viat myös takuuna.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Eikös opelilta ole tulossa uusia vaihdelaatikoita tulevaisuudessa? uusi 6v-manuaalilaatikko olis pitänyt suunnitella jo vuosia sitten, eikä yrittää tuota parannella..kuinka tällä tavoin voi parantaa laatumainettaan?
Zafira B 1.8, ST200 Mondeo
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Siitä kuuntelemaan ja katsomaan.
http://www.opel-blog.com/2013/06/21/ope ... rneuerung/
Tulossa siis uusi MTA , uusi 6-vaihteinen(?) ja uusi 8- pykäläinen automaatti.
http://www.opel-blog.com/2013/06/21/ope ... rneuerung/
Tulossa siis uusi MTA , uusi 6-vaihteinen(?) ja uusi 8- pykäläinen automaatti.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Mutta käytännössä siis jos haluaa tästä nykyisestä mallistosta "varman" ratkaisun niin automaattina tai sitten 2.0 bensaturbo (Insignia&J Astra) tai isompi jolloin on F40(kö?)?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
Juurikin noin. Vähän on vaan valikoimaa F40 - laatikolla :Sämä kirjoitti:Mutta käytännössä siis jos haluaa tästä nykyisestä mallistosta "varman" ratkaisun niin automaattina tai sitten 2.0 bensaturbo (Insignia&J Astra) tai isompi jolloin on F40(kö?)?
Astra J : A20DTH (Diesel) ja A20NFT.
Insignia : A20DTH (Diesel) ja A20DTR (Diesel) (?) , A20NFT ja A20NHT (alustanumerosta 91999999 ), A20NFT ja A20NHT (alustanumerosta A1000001 - ),
A28NET , A28NER ja nelikot.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
En itsekään parempaa selitystä tiedä, koska suurimmalla osalla laatikko kestää, toisilla taas ei. Jollain on M32 piristetyn 1.9CDTI:n perässä ja huippuvääntöä hyvän matkaa yli 400nm@2000rpm, eikä mitään ongelmaa. Toisilla ei kestä edes vaparin perässä. Kutosen päätylaakeri on kuitenkin se osa joka pettää. Hieman huolestuttavaa on, että M32 on ollut tuotannossa yli 9 vuotta ja ensimmäiset laatikkoviat ovat tulleet esiin kauan sitten, mutta samaa vikaa esiintyy edelleen tuoreissakin autoissa. Vaikka valmistaja on tehnyt pieniä muutoksia laatikkoon kuten RobertX totesi.Himmeli kirjoitti:Vaikka tässä tosiaan on kaiken laista matemaattista perustelua ollut, tuskin kukaan ihan tosissaan väittää että 1.4 t voisi tuottaa missään olosuhteessa yli 340 newtonia vääntöä joka riittäisi laatikon särkemiseen. Mielestäni Robertx:sän epäilys vaihtelevasta kasauslaadusta on paras selitys tälle.1.4turbo kirjoitti:Menipä aika monimutkaiseksi tämä aihe. Yhteenvetona voidaan sanoa että, ei laatikkoa ajamalla rikki saa. Itse olen huomannut että, joskus paikaltaan lähdettäessä, kun laittaa 1. vaihteen päälle niin auto nytkähtää hieman.
Ongelma ei siis todellakaan koska kaikkia M32-laatikolla varustettuja autoja. Kuitenkaan ei ole mitään keinoa varmistua siitä, että omassa autossa ongelmaa ei tule.
Topicin alkuperäiseen kysymykseen on siis tähän mennessä löytynyt yksi kyllä-vastaus?P3 kirjoitti:onko tällä seurakunnalla mennyt 1.4 turboista laatikoita vaihtoon?
Re: 1.4 Turboissa vaihdelaatikko-ongelmia ?
"Tuo "nytkähtäminen", havaitsin vanhalla jo hajonneella laatikolla ajoittain myös vastaavaa. Tuo ei ollut jatkuvaa vaa välillä auto hieman nytkähti. Epäilin kytkinviaksi jota huolto ei kuitenkaan saanut toistettua. Myöhemmin laatikko tosiaan rupesi ujeltamaan. Suosittelen että kuuntelet laatikkoa herkällä korvalla. Omassani ujellus oli parhaiten kuultavissa pakkas-aamuina kun laatikon öljyt olivat kylmät. Täälä kerrotusta poiketen, itselläni ujellus oli voimakkaimmillaan juurikin nelos vaihteella, kierrosten ollessa alhaiset."
Mulla on auto on nytkähtänyt uudesta asti nyt mittarissa 10500km, joskus aina, ei mitenkään säännöllisesti. Mutta kummiskin sen tiedän että, nytkähtää joskus vain ja ainoastaan, jos ajaa matkaa ja sitten pysähtyy esim. liikennevaloihin ja kytkee ykkösen päälle. Ei kummiskaan silloin, kun lähdet aamulla kotipihasta. Mulla teki entisessä H-astrassa vähän samanlailla, jos pysähtyi ajon jälkeen esim. liikennevaloihin niin ei meinannut joskus mennä ykkönen päälle. Piti vatvoo jonkun aikaa niin sitten meni. H-astralla ajoin 94000km uudesta asti. Kyllä ne mahdolliset viat johtuu asennuksesta, ei se tartte olla "Guntherilla" kuin se huono päivä.
Mulla on auto on nytkähtänyt uudesta asti nyt mittarissa 10500km, joskus aina, ei mitenkään säännöllisesti. Mutta kummiskin sen tiedän että, nytkähtää joskus vain ja ainoastaan, jos ajaa matkaa ja sitten pysähtyy esim. liikennevaloihin ja kytkee ykkösen päälle. Ei kummiskaan silloin, kun lähdet aamulla kotipihasta. Mulla teki entisessä H-astrassa vähän samanlailla, jos pysähtyi ajon jälkeen esim. liikennevaloihin niin ei meinannut joskus mennä ykkönen päälle. Piti vatvoo jonkun aikaa niin sitten meni. H-astralla ajoin 94000km uudesta asti. Kyllä ne mahdolliset viat johtuu asennuksesta, ei se tartte olla "Guntherilla" kuin se huono päivä.
OPEL ASTRA Sports Tourer Enjoy 1,4 Turbo ecoFLEX Start/Stop 88kW MT6 MY2013