eli ois tuossa tarkoitus laittaa 3000 omegaan. tuon 3.0 12v bensan tilalle 2.5td ja parikysymystä siihen.
tuon koneen saa kuulemma katsastettua kohtuu nätisti tuohon koriin (selvitetty katsastus asemalta)
koneen +muut otan tuommosesta b1 omegasta
eli passaako tuo b1 apurunko suoraan a-malliin vai pitääkö ruveta tekeen koneen korvakot itse a-mallin runkoon?
sitten toi perävälitys minkä välitys suhde on tuossa 2.5td perässä ja mikä 3000 perässä?
passako jos 3000 on paljonkin lyhempi välitys niin tuos b1 taka apurunko 3000:seen?
kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
omega a 2.5td
Keskustelua tekniikan vaihdoista
Palaa sivulle “Tekniikan vaihdot”
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Jäsenten Opel projektit
- ↳ Jäsenten muut projektit
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- ↳ Vinkit ja Vihjeet
- Yleistä
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute