Sivu 2/2

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 04 Marras 2014, 19:23
Kirjoittaja jarppav
niin kara oli vetäytynyt kelloon päin? auto käynnissä?
Kuva
vnt siipien pitäisi liikkua takertelematta jos irroitat alipainekellon tangon vnt vivusta.

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 05 Marras 2014, 15:23
Kirjoittaja Miku85
jarppav kirjoitti:niin kara oli vetäytynyt kelloon päin? auto käynnissä?
Ei ollut kelloon päin, vaan jumissa kiinni asennossa. Auto ei ollut käynnissä. Tarkastan vielä nii imm arvot ja sitten jos näyttää huonolta lähtee se eka vaihtoon. Täytyy testaa putsata se eka.

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 06 Marras 2014, 16:18
Kirjoittaja jarppav
kellon jousi työntää sitä kokoajan poispäin, voi sillä tuntua olevan jumissa.
sen pitäisi vetäytyä kelloon päin heti kun laitat auton käyntiin, jos ei niin sitten ei tule alipainetta, kalvo puhki tai siivet totaalisen jumissa.

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 10 Marras 2014, 11:06
Kirjoittaja Juho M-P
Vivun pitäs liikkua ihan sormilla. Onhan siinä jousivoima vastas, mutta kumminki.

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 21 Tammi 2015, 19:07
Kirjoittaja Miku85
Nyt tässä tutkailtuani aikani tekee nykyään välillä jopa 80Km/h vauhdissa ja varsinkin, jos on auto kylmänä startattu niin tekee takuuvarmasti jopa jo 50-60km/h.

Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti

Lähetetty: 15 Huhti 2018, 23:10
Kirjoittaja jjonezki
Minulla iskenyt sama riesa. Teki tuota mielestäni jo aikaisemmin mutta satunnaisesti. Nyt olen huomannut että kun vedättää 3, 4 tai 5 vaihteella liian pitkään niin vikatila on taattu. Kakkosella voi vedättää vaikka hamaan tappiin ja en ole saanut vikatilaan, on tullut muutaman kerran poltettua karstat. Olen kokeillut täyskaasulla ja puolikaasulla ei oikeastaan vaikutusta, pumppaamalla ei tunnu ongelmaa olevan.

Ja kun saa 140kmh mittariin niin nasahtaa samantien vikatilaan, tätä ei mielestäni aikaisemmin ollut vaan komeesti pääsi kovempiinkin lukemiin.

Eräänä yönä ajelin Pirkkalan ohitustieta (jotku tietää) mutta siellä kun on silta ja siinä nämä laajentumisvälit niin sellassesta nakkas vakkarilla @ 120km vikatilaan kun pääs pomppaamaan. Turbo on juuri vaihdettu toiseen kun oli edellisesta pakosiivet palasina.

Todella ärsyttävä kun koittaa rampilta kiihdyttää niin aina saa varoa, saatika sit lähtä ohittamaan.

Paineakku ja sisäkierron läpän alipaineet taitaa olla ainoat joihin en ole vielä koskenut.

Koitan nauhoittaa tulevalla viikolla vähän livedataa opcomilla tai Autocomilla.