Corsa A 1.3s --> c20ne
Lähetetty: 02 Touko 2015, 00:03
pahoittelut tästä kaikesta
corsa a:han oli tarkoituksena vaihtaa vectra a mallista tuttuun c20ne koneeseen sekä pitää vielä kilvissä
jarrut mallia gsi edessä ja takana sekä kova alustasarja
ongelma numero 1 on kuutiotilavuus
vertailukohteena mallisarjan tehoikkain corsa A gsi on 1.6L (C16SE) 72kw
Männän halkaisija 79,0mm, Iskun pituus 81,5mm = 1,598 cc +25% = 1997,5cc
c20ne (85kw) Männän halkaisija 86mm, Iskun pituus 86mm = 1998cc - 1997,5cc = 0.5cc menee yli leimasta
juttelen paripäivää sitten leimasedän kanssa tuli ehdoton EI jatkoon
voin tehdä erikoislupa hakemuksen hintaan XXX eikä ole takuita mitään meneekö edes läpi + käsittelyaika on luokkaa pyrograattinen mahdollisesti vuosia..
20d koneessa olisi Männän halkaisija 86,5mm Iskun pituus 85,0mm
jako on ketjulla pystyykö tästä ottamaan kampiakselista hammaspyörää irti ja vaihtamaan pyörää hihnalle sopivaksi sekä mahtaako sopia tuohon c20ne alakertaan
c20ne kampiakselille olisi myös teoreettinen vaihtoehto käydä sorvauttamassa kauloja keskemmälle = männän liikerata pienempi sylinterien tilavuus laskisi näin sallitulle alueelle
ongelma numero 2 akselipaino saa nousta max 10%
käydäänkö tämä mittauttamassa jossain / tästä olisi kiva saada lisää tietoa 1.6/2.0L koneen painoerot
lasikuitu konepelti tulee tehtyä varmuuden vuoksi / akku takakonttiin
kiitos vastauksista jo etukäteen
corsa a:han oli tarkoituksena vaihtaa vectra a mallista tuttuun c20ne koneeseen sekä pitää vielä kilvissä
jarrut mallia gsi edessä ja takana sekä kova alustasarja
ongelma numero 1 on kuutiotilavuus
vertailukohteena mallisarjan tehoikkain corsa A gsi on 1.6L (C16SE) 72kw
Männän halkaisija 79,0mm, Iskun pituus 81,5mm = 1,598 cc +25% = 1997,5cc
c20ne (85kw) Männän halkaisija 86mm, Iskun pituus 86mm = 1998cc - 1997,5cc = 0.5cc menee yli leimasta
juttelen paripäivää sitten leimasedän kanssa tuli ehdoton EI jatkoon
voin tehdä erikoislupa hakemuksen hintaan XXX eikä ole takuita mitään meneekö edes läpi + käsittelyaika on luokkaa pyrograattinen mahdollisesti vuosia..
20d koneessa olisi Männän halkaisija 86,5mm Iskun pituus 85,0mm
jako on ketjulla pystyykö tästä ottamaan kampiakselista hammaspyörää irti ja vaihtamaan pyörää hihnalle sopivaksi sekä mahtaako sopia tuohon c20ne alakertaan
c20ne kampiakselille olisi myös teoreettinen vaihtoehto käydä sorvauttamassa kauloja keskemmälle = männän liikerata pienempi sylinterien tilavuus laskisi näin sallitulle alueelle
ongelma numero 2 akselipaino saa nousta max 10%
käydäänkö tämä mittauttamassa jossain / tästä olisi kiva saada lisää tietoa 1.6/2.0L koneen painoerot
lasikuitu konepelti tulee tehtyä varmuuden vuoksi / akku takakonttiin
kiitos vastauksista jo etukäteen