puolisukeltaja, 166tkm seisonnassa
Lähetetty: 20 Heinä 2015, 11:11
6/2013 c16nz beaty Kadett hitsattu ja leimalle maalaus ja 350e remontit tiedossa
autokuume ja soitto a corsasta eli jutun 1,2s vm 87 99tkm. talon maalaus urakka ja rahat kasaan ja pleikka myyntiin
350e + haku kuopiosta trailerilla,
syksyn aikana hitsauksina ovet jotka menivät päin peetä kiitos "erään henkilön" joka löi ovet kiinni ovipellin puuttuessa
järkyttävien pensseli paikkausten poisto, pintaruosteiden hionta rälläkän teräsharjalla, uusi ta tecnik vakio alustan hinnalla ja leiman pidentäminen vuodella, co 3,5 ylärajassa.... kaikki nesteet vaihtoon ja kässärin vaijerit
maalaus ESSELI OY.n tiloissa raskaankaluston maalilla hieman alkuperäistä kirkkaamman valkoisella
kortti käteen marraskuussa, ekat pakkaset ja opel sammuu aina kylmänä kun nostaa kytkintä...
kaasarin säätö ohje arvoon pahentaa asiaa... kk mietinnän jälkeen alipaine säädin ja jakajan kansi vaihtoon =
jakopää tehtyä 9tkm etuajassa öljyn vaihto ja tulpat samalla etujarru liukujen herkistys ja mirkelin jälki löydöksiä, kadetin parempi kuntoiset liut paikalleen, takajarruletkutkin tuli samalla kun termari kylmeni viikko jakopään jälkeen
opiskelija säästi kympin jättämällä 5v vanhan termarin vaihtamatta
2014 gt mallin mittaristo, formuling ralli ratti, gsi sisusta ( kiitos ruostepeikolle nokialle)
a1 gsi vilkut kreikan ebaystä, kirkkaat nännit ocf,
2015 etujarru satula löi jumiin ja ooppeli ryytyi yllätäen ja huiput tippui 90km/h
tienpäällä remontti 15min ja pulttien hakkaus jäästä (suli tiehen) ja takajarrusylinteri leimalle
nykykunto pihalla likaisena
1,6 gsi haettu takavalo takuulla uimaharjulta 480km, korin vaihto, etu tolpassa vekki etulattiat vaihtuneet japenkit
tästä vakajat ja tehostaja itselle perästä iskä tekee hiekkapuhalluskaapin kun hitsaa palkit uusiksi
autokuume ja soitto a corsasta eli jutun 1,2s vm 87 99tkm. talon maalaus urakka ja rahat kasaan ja pleikka myyntiin
350e + haku kuopiosta trailerilla,
syksyn aikana hitsauksina ovet jotka menivät päin peetä kiitos "erään henkilön" joka löi ovet kiinni ovipellin puuttuessa
järkyttävien pensseli paikkausten poisto, pintaruosteiden hionta rälläkän teräsharjalla, uusi ta tecnik vakio alustan hinnalla ja leiman pidentäminen vuodella, co 3,5 ylärajassa.... kaikki nesteet vaihtoon ja kässärin vaijerit
maalaus ESSELI OY.n tiloissa raskaankaluston maalilla hieman alkuperäistä kirkkaamman valkoisella
kortti käteen marraskuussa, ekat pakkaset ja opel sammuu aina kylmänä kun nostaa kytkintä...
kaasarin säätö ohje arvoon pahentaa asiaa... kk mietinnän jälkeen alipaine säädin ja jakajan kansi vaihtoon =
jakopää tehtyä 9tkm etuajassa öljyn vaihto ja tulpat samalla etujarru liukujen herkistys ja mirkelin jälki löydöksiä, kadetin parempi kuntoiset liut paikalleen, takajarruletkutkin tuli samalla kun termari kylmeni viikko jakopään jälkeen
opiskelija säästi kympin jättämällä 5v vanhan termarin vaihtamatta
2014 gt mallin mittaristo, formuling ralli ratti, gsi sisusta ( kiitos ruostepeikolle nokialle)
a1 gsi vilkut kreikan ebaystä, kirkkaat nännit ocf,
2015 etujarru satula löi jumiin ja ooppeli ryytyi yllätäen ja huiput tippui 90km/h
tienpäällä remontti 15min ja pulttien hakkaus jäästä (suli tiehen) ja takajarrusylinteri leimalle
nykykunto pihalla likaisena
1,6 gsi haettu takavalo takuulla uimaharjulta 480km, korin vaihto, etu tolpassa vekki etulattiat vaihtuneet japenkit
tästä vakajat ja tehostaja itselle perästä iskä tekee hiekkapuhalluskaapin kun hitsaa palkit uusiksi