Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
JNN
OCF Tapahtumavastaava
OCF Tapahtumavastaava
Viestit: 4175
Liittynyt: 25 Loka 2008, 09:52
Paikkakunta: Lempäälä
Jäsennumero: 3208

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja JNN »

:D
Olisko semmonen harmaa muovi vähän enempi old school taustalla -(z)-

Hyvältä näyttää kyllä päivitykset, samat kummeksunnat täältä ku jo edelläkin useampi luetellu, kai tähän harmaaseen taustaankin tottuu.. :roll:
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

putkikardaani kirjoitti:saako tätä värimaailmaa itse muuteltua? tulee migreeni täsät sinisenharmaan vaaleesta.
Kieltämättä silmiä alkaa särkeä ja migreeni uhkaa. Jotenki ei tämä värimaailma/kontrasti toimi lainkaan.
Muuten ulkoasusuunnittelulle täydet pisteet.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Enochian kirjoitti:En tiedä onko raskaampi kuin ennen vai onko vaan nyt isompi kävijämäärä, mutta sivut latautuu välillä törkeän hitaasti.
Tätä samaa olen huomannut itse nyt aina foorumia selatessani.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
djlaz
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1309
Liittynyt: 09 Helmi 2006, 12:40
Paikkakunta: Loviisa

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja djlaz »

juu raskaammaksi muuttunut mutta sen kyllä kesää mutta harmaata ei
I´ll be back :)

Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Timonen »

djlaz kirjoitti:juu raskaammaksi muuttunut mutta sen kyllä kesää mutta harmaata ei
Joo, pakko sanoa itsekin, et tuntuu jotenkin "raskaalta" lukea tuota harmaata taustaa vasten. :-?
Tuntuu siis, et silmät väsyy.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mut jos toi harmaa onki taktinen veto, ei kattokaas porukka liikaa notku foorumilla ku on silmiä aristava väri :D
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Millanen tausta olis hyvä?
Onhan toi harmaa tausta mustalla tekstillä vähän raskasta silmille.

Mulla tuntuu pöytäkoneella hieman hitaalta välillä selaaminen. Kuitenkin uusi nopsa kone ja satameganen yhteys.
Mutta samalla yhteydellä vanha mopo läppäri SSD:llä turbotettuna ei hidastele yhtään tällä sivustolla.

Toi randomi headeri on yks missä saattaa olla turhaa viivettä. Täytyy viikonloppuna rakentaa se uusiksi.
prööt
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

miks mulla toimii hiton nopeeta? sekä läppärillä et luurilla...

ehkä joo vähän värimailmaa muuttaa.. siitä en sano mitään mikä olis hyvä... vähän vaaleempi harmaa?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Avatar
janne___
OCF Member 2017
Viestit: 2634
Liittynyt: 09 Kesä 2013, 10:51
Paikkakunta: Kangasala/Tampere

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Värimaailmasta miinus täältäki... Mulla ainaki toimii koneella ja luurilla ja tabletilla kaikilla helvetin hyvin. :peukku:
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Avatar
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4716
Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja tursas »

Lurttinen kirjoitti:Millanen tausta olis hyvä?
Koittakaa nyt vaikka tuota Opel-oranssia, joka on ylhäällä ja olikohan ennenkin, vähän valoa tähän kaamokseen.. 8)
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 3617
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Ari-S kirjoitti:miks mulla toimii hiton nopeeta? sekä läppärillä et luurilla...

ehkä joo vähän värimailmaa muuttaa.. siitä en sano mitään mikä olis hyvä... vähän vaaleempi harmaa?
Liekköhän jotenkin operaattorikohtanen homma. Esim 3g verkon varassa pelaa Saunalahdella pirun nopsaan mutta sitten Soneralla tosi tahmanen.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Avatar
Juutas
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 5892
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
Paikkakunta: Jämsä
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Juutas »

En tiedä olenko outo, mutta mulla tää aiheuttaa vähemmän silmien "puutumista" kuin ennen ollut keltainen. Piti aina ennen himmentää näytön dimmi napista kuvaa mut nyt voi vaan olla.
Ulkonäöstä ja värimaailmasta plussaa ehdottomasti. Muista toiminnoista en osaa vielä sanoa. Mut todella onnistunut päivitys näin äkkiseltään mun mielestä. Kiitos! :peukku:
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06

"Acta Non Verba"
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Jahas, muutoksia jälleen. Se on hyvä, että touhua kehitetään, pitäis vaan välillä minun mielestä muistaa sellasia pieniä asioita kuin että miksi juuri tämä foorumi erottuu edukseen muista. Ennen niitä oli positiivinen ilmapiiri ja selkeä ja tiukka kurinpito, foorumin selkeys kun ei turhia kikkailtu, kaikille avoimmuus ja minun mielestä erittäin isona osana se keltainen pirteä väri joka teki foorumin vaikutelmankin heti iloisemmaksi. Nyt otettiin taas askel kohti tasaharmaata tylsyyttä ja ankeutta missä valtaosa muista autofoorumeista on elänyt aina ja jota tämä foorumin ilmapiiri muutenkin on viimeaikoina alkanut enenevissä määrin kuvastamaan, yksi erottuva piirre muihin harmaisiin foorumeihin vähemmän joka on iso miinus.

Jos jotain positiivista sen lisäksi pitää sanoa, että touhuta ylipäätänsä jaksetaan niin tuo hiilikuitutausta on ihan hieno ja nuo keltaiset osat mitkä on jätetty on hyvä, joku muisto edes menneestä. Vaihtuva bannerikin on hieno idea, vieläkun saadaan kattavampi valikoima kuvia siihen niin paranee, se taisikin olla jo kehitteillä jos aiemmista viesteistä jotain ymmärsin oikein.

Mutta oli miten oli minä pudotan foorumin suosikeista pois jokatapauksessa kun ei täällä enää jaksa roikkua. Ei täällä ole enää mitään miksi tänne joskus olen tullut, katsellaan joskus tulevaisuudessa jos tämä homma vielä lähtee tästä kehittymään parempaan päin niin voi sitten taas tehdä comebackin foorumille ja klubiinkin mahdollisesti.. 7v foorumilaisena ja 4-5v jäsenenä piisaa toistaiseksi :bye:
Avatar
Juutas
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 5892
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
Paikkakunta: Jämsä
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja Juutas »

|vectraman| kirjoitti:Jahas, muutoksia jälleen. Se on hyvä, että touhua kehitetään, pitäis vaan välillä minun mielestä muistaa sellasia pieniä asioita kuin että miksi juuri tämä foorumi erottuu edukseen muista. Ennen niitä oli positiivinen ilmapiiri ja selkeä ja tiukka kurinpito, foorumin selkeys kun ei turhia kikkailtu, kaikille avoimmuus ja minun mielestä erittäin isona osana se keltainen pirteä väri joka teki foorumin vaikutelmankin heti iloisemmaksi. Nyt otettiin taas askel kohti tasaharmaata tylsyyttä ja ankeutta missä valtaosa muista autofoorumeista on elänyt aina ja jota tämä foorumin ilmapiiri muutenkin on viimeaikoina alkanut enenevissä määrin kuvastamaan, yksi erottuva piirre muihin harmaisiin foorumeihin vähemmän joka on iso miinus.

Jos jotain positiivista sen lisäksi pitää sanoa, että touhuta ylipäätänsä jaksetaan niin tuo hiilikuitutausta on ihan hieno ja nuo keltaiset osat mitkä on jätetty on hyvä, joku muisto edes menneestä. Vaihtuva bannerikin on hieno idea, vieläkun saadaan kattavampi valikoima kuvia siihen niin paranee, se taisikin olla jo kehitteillä jos aiemmista viesteistä jotain ymmärsin oikein.

Mutta oli miten oli minä pudotan foorumin suosikeista pois jokatapauksessa kun ei täällä enää jaksa roikkua. Ei täällä ole enää mitään miksi tänne joskus olen tullut, katsellaan joskus tulevaisuudessa jos tämä homma vielä lähtee tästä kehittymään parempaan päin niin voi sitten taas tehdä comebackin foorumille ja klubiinkin mahdollisesti.. 7v foorumilaisena ja 4-5v jäsenenä piisaa toistaiseksi :bye:
Ei tollasta jaksa edes kuunnella enää. Hei hei. Ei tuu ikävä.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06

"Acta Non Verba"
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet

Viesti Kirjoittaja ata »

Kannattaisiko tuonne etusivulle tehdä myös suora linkki rompetorille, kun satunnainen uusi käyttäjä joka tulee vain suoraan sivustolle etsiäkseen osto-myyntipalstaa ei välttämättä honaa että se löytyy keskustelun alta? Näin oli ainakin "ennenvanhaan" etusivulla ainakin.

Ja se tapahtumakuvagallerian paluu, älkää sitä unohtako!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin