Kiitos tästä Nible ja 1.2sorsa!
Helpottanee myös muita ko.malleja katselevia.
Kiitos tästä Nible ja 1.2sorsa!
Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta 1-vaiheisia voi olla myös sellaisia, missä on kaikki pinnit. Komponenttipulan takia linjalta kuulemma on tullut myös tällaisia.
Muistaakseni näissä on typeryytenä ekahuolto 12500km/1-vuosi missä ei tehdä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin tarkastuksia.tetammi kirjoitti: ↑10 Joulu 2023, 09:19 Turus maksoi ensihuolto 120e ja se vasta turhalta tuntuiki.
Sama herja et huolto 20tkm kohdalla,varmistin kans niin 25tkm on oikee. Tuon saa ite nollattuu, olikoha set nappulaa vilkkuviiksestä pitkään ennen starttii, ehkä.
Oman kokemuksen mukaan nää stellantiksen sähkikset on parhaimmillaan jos kilsoja tulee reilusti mutta silleen et kotilataus riittää ku pikalataus on talvella "vähä" verkkaista. 1-vaihe lataus on ainaki pörssisähkön kanssa huono kun ei ehdi yön aikana latautuu täyteen.
Latauksen lisäksi takuu kannattaa varmistaa, olikoha 2/2022 jälkeen myydyissä vain 2v jossei eka omistaja ole ostanu lisätakuuta.
Hyvä tietää että tuo 20tkm on väärin, kiitokset!tetammi kirjoitti: ↑10 Joulu 2023, 09:19 Turus maksoi ensihuolto 120e ja se vasta turhalta tuntuiki.
Sama herja et huolto 20tkm kohdalla,varmistin kans niin 25tkm on oikee. Tuon saa ite nollattuu, olikoha set nappulaa vilkkuviiksestä pitkään ennen starttii, ehkä.
Oman kokemuksen mukaan nää stellantiksen sähkikset on parhaimmillaan jos kilsoja tulee reilusti mutta silleen et kotilataus riittää ku pikalataus on talvella "vähä" verkkaista. 1-vaihe lataus on ainaki pörssisähkön kanssa huono kun ei ehdi yön aikana latautuu täyteen.
Latauksen lisäksi takuu kannattaa varmistaa, olikoha 2/2022 jälkeen myydyissä vain 2v jossei eka omistaja ole ostanu lisätakuuta.
Keppi vaihtuu siihen e-togle valitsimeen. Olisikohan tullut samalla kun tuo facelift ja akku 50kwh—>54kwh ja 402km wltpPeeCee kirjoitti: ↑28 Tammi 2024, 19:40 Olen katsellut 2022 mallin corsaa automaattivaihteistolla. Miksi osassa vuosimallin -22 corsia on vaihdekeppi ja osassa poistunut ja tilalle tullut erilainen vaihteenvalitsin. Oliko muutos vain tuo, että poistui keppi ja tuli tuo uusi tilalle vai oliko jotain isompaa muutosta tuon lisäksi mikä pitäisi ottaa huomioon?
Tai toisaalta mittari virhe tipahtaa hieman ja vahinkosakko on 170euroo alkaen
75hv vapari on paljon parempi sen vuoksi että jakohihna kestää paljon paremmin ja on hieman helpompi vaihtaa.motksl kirjoitti: ↑15 Helmi 2024, 12:45 Corsan F bensaversiosta ei kauheasti juttua löydy. Ainoastaan uusien autojen koeajoja, mutta miten mahtaa olla vikojen ja kestävyyden laita. Edellisen mallin E 1.4 on ollu luotettava ja hyvä, ainakin vuosimalli 2019. Mutta onko uudessa mallissa paljon lastentauteja, jos ostaa esim 2020 bensakoneella? Ja onko 75hv vapaasti hengittävä nuhapumppu luotettavampi, kuin 100hv turbo versio?
Onko joku ajanut tuolla jo 100tkm ja pystyy kertomaan kokemuksia?