Eli c kadettiin moottori suunnittelua eli omegan 2.2 lohko ja kampiakseli tasapainoakselit poistettuna.
Tarvike 148mm veivit ja niihin vakio ylikoko c20xe männät.
Kansi x20xev viilattuna ja "viri" nokilla ja moottorinohjaus omega 1994 ajonesto poistettuna dbilas läppärungoilla.
Kysymys kuuluu jääkö männät lohkon alle jos ei voiko sorvata pois. c20xe mäntä puristuskorkeus 30.5mm ja x22xe ilmeisesti 30.4038
86.5mm männällä tulisi 2.2237 kuutioinen moottori
Tolla kokonpanolla jos saisi väännön kantamaan 200nm 7000rpm niin pitäis vajaa 200hp olla?
22xer
Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Palaa sivulle “Vapaasti hengittävät moottorit”
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Jäsenten Opel projektit
- ↳ Jäsenten muut projektit
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- ↳ Vinkit ja Vihjeet
- Yleistä
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute