Moi
Insignia 2018 2.0D taisi saada virtsaputken tulehduksen tms. Aamu aloitettiin koodilla P20B9. Onko kenelläkään kokemusta, millaisesta remontista on kyse? Onko sielunveljiä tai ihkaoikeita ammattilaisia vinkkejä kertomaan?
Pähkäilin, että urean lämmityskaapeli (vastuslanka) olisi mahdollisesti poikki. Ja jos oikein pähkäilin, niin saattaisi mennä kokovirtsaputki uusiksi moisen takia? Jelppivä, arvon Obelixit!
Insignia 2018 2.0D (Z18) ja P20B9
Re: Insignia 2018 2.0D (Z18) ja P20B9
Olisiko jollain laittaa tästä Adblue järjestelmästä kytkentäkaaviota, niin näkisin, mihin tuo herja P20B9 viittaa. Se on siis järjestelmän lämmittimen (A) "circuit open" herja oman OBD lukijan mukaan. Missä tuo A sijaitsee. Onko se nimen omaan se ureatankissa oleva pumpun tai säiliön lämmittysvastus, josta on kyse? Voisin koittaa mitata sen vastuksen, mikäli löytäisin oikeat nastat eli mittauspisteet.
Re: Insignia 2018 2.0D (Z18) ja P20B9
P20B9 Reductant Heater A Control Circuit/Open
Anyone?
Anyone?
Re: Insignia 2018 2.0D (Z18) ja P20B9
Sama koodi, vika oli pumpulle menevän johdon liittimen pinni. Putsailivat liitintä. Uusi johdonpätkä liitimineen olisi reilun satkun,jos vika vielä uusii.
Re: Insignia 2018 2.0D (Z18) ja P20B9
Pitääpä tuota vilkaista. Kiitos.