Sunday On Racetrack 2 Ahvenistolla 8.9.2002
Eli taas kerran on sitten tullut aika kerätä talkooporukka kasaan kesän toiseen omaan ratapäivään.
Tarvitsemme jälleen n. 15-20 aktivista jäsentä erilaisiin tehtäviin Ahveniston moottoriradalle.
Tapahtuma alkaa klo. 12.00 ja loppuu jälleen klo. 18.00
Talkoolaisten tulisi olla paikalla viimeistään 11.00 jotta ehdimme jälleen sopia kuka tekee mitäkin ja suorittaa alkuvalmistelut.
Tapahtumahan järjetetään jälleen yhdessä Ffp:n sekä HcoF:n kanssa ja jokaisella kerholla on kahden tunnin vuoro tapahtuman läpiviennissä. Tällä kertaa tapahtuman ensimmäisen vuoron hoitaa HcoF, toisena vuorossa ollaan me ja viimeisenä Ffp.
Sama juttu kuin viimeksi.... Kaikki vapaaehtoiset talkootyöläiset, laittakaa minulle mailitse sitova ilmoittautuminen tapahtuman järjestäjäksi niin laitan taas nimesi listalle.
Eli nimi ja puhelin numero jotta voin taas soittaa kaikki ilmoittautuneet läpi edeltävällä viikolla.
Uusille jäsenille vielä tiedoksi, että tapahtumassa talkoohommissa olevilla on mahdollisuus niinsanottujen vapaatuntien aikana kiertää vaikka rataa omalla autollaan veloituksetta.
T: MAX / OCF
Tarvitsemme jälleen n. 15-20 aktivista jäsentä erilaisiin tehtäviin Ahveniston moottoriradalle.
Tapahtuma alkaa klo. 12.00 ja loppuu jälleen klo. 18.00
Talkoolaisten tulisi olla paikalla viimeistään 11.00 jotta ehdimme jälleen sopia kuka tekee mitäkin ja suorittaa alkuvalmistelut.
Tapahtumahan järjetetään jälleen yhdessä Ffp:n sekä HcoF:n kanssa ja jokaisella kerholla on kahden tunnin vuoro tapahtuman läpiviennissä. Tällä kertaa tapahtuman ensimmäisen vuoron hoitaa HcoF, toisena vuorossa ollaan me ja viimeisenä Ffp.
Sama juttu kuin viimeksi.... Kaikki vapaaehtoiset talkootyöläiset, laittakaa minulle mailitse sitova ilmoittautuminen tapahtuman järjestäjäksi niin laitan taas nimesi listalle.
Eli nimi ja puhelin numero jotta voin taas soittaa kaikki ilmoittautuneet läpi edeltävällä viikolla.
Uusille jäsenille vielä tiedoksi, että tapahtumassa talkoohommissa olevilla on mahdollisuus niinsanottujen vapaatuntien aikana kiertää vaikka rataa omalla autollaan veloituksetta.
T: MAX / OCF
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 6807
- Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Lahti City
- Viesti:
Kaikki ovat tervetulleita mukaan niin kauan, kuin Max:lla on talkoolistalla tilaa...
Aiempi kokemus ratatoiminnasta on vaan plussaa, mutta annamme tarvittavan koulutuksen paikanpäällä kaikille ratahenkilöille, ennen tapahtuman alkua eli paikalla kannattaa olla ajoissa sovittuun aikaan.
T: K.Vilen/OCF
Aiempi kokemus ratatoiminnasta on vaan plussaa, mutta annamme tarvittavan koulutuksen paikanpäällä kaikille ratahenkilöille, ennen tapahtuman alkua eli paikalla kannattaa olla ajoissa sovittuun aikaan.
T: K.Vilen/OCF
Kyllä edelliskerran tapaan on paikalla taas ajolinjakoulutusta Esa Metsälän johdolla. Ilmoittautuminen siihen tulee tehdä paikanpäällä heti kello 12.00, mukaan mahtuu 20 nopeinta ja aikataulu siihen on seuraava.
Teoriakoulutus sisätiloissa klo. 13.30 joka kestää n. 30 min.
Radalle autot kuljettajineen päästetään n. klo. 14.10 Eli juuri kerhomme valvontavuoron alettua.
T: Max
Teoriakoulutus sisätiloissa klo. 13.30 joka kestää n. 30 min.
Radalle autot kuljettajineen päästetään n. klo. 14.10 Eli juuri kerhomme valvontavuoron alettua.
T: Max
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
-
- 'Senator'
- Viestit: 605
- Liittynyt: 01 Heinä 2002, 03:00
- Paikkakunta: ESPOO
-
- 'Senator'
- Viestit: 605
- Liittynyt: 01 Heinä 2002, 03:00
- Paikkakunta: ESPOO
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
Tapahtuma oli todella onnistunut ja paikalla oli populaa varsin paljon. Radalla oli kokonaisuudessaan porukkaa aina sopiva määrä ja omia "nopeita" kierroksia pystyi ajamaan kaikessa rauhassa. Kiitokset järjestäjille.
Ainoa miinus omasta mielestäni tapahtui siinä kun valkoinen honda pysäköi kulkupelinsä ilmeisesti pakoputkesta johtuvan syyn takia tarun kurvin oikean puoleiselle nurmikolle ja tästä eivät sen vuoron lippumiehet olleet ilmeisesti tietoisia. Tämä ei kuitenkaan aiheuttanut mitään muuta kuin normaalia voimakkaamman jarrupolkaisun.
Varikolta saatiin myös karsittua turhat kumin poltot yms. vaarallisuus tekijät.
Tästä on taas hyvä jatkaa kohti ensi vuotta.
Ainoa miinus omasta mielestäni tapahtui siinä kun valkoinen honda pysäköi kulkupelinsä ilmeisesti pakoputkesta johtuvan syyn takia tarun kurvin oikean puoleiselle nurmikolle ja tästä eivät sen vuoron lippumiehet olleet ilmeisesti tietoisia. Tämä ei kuitenkaan aiheuttanut mitään muuta kuin normaalia voimakkaamman jarrupolkaisun.
Varikolta saatiin myös karsittua turhat kumin poltot yms. vaarallisuus tekijät.
Tästä on taas hyvä jatkaa kohti ensi vuotta.