Manta B Turbo -76
Re: Manta B Turbo -76
uskoisin että tuohon mussen perään löytyy osia helpommin samoin kun välityksiä ja lukkoja ja voihan ne olla myös kestävämpiäkin(ehkä) ainakin yhdellä kaverilla kun on 68 mustangi niin se sanoi että paremmin on alustan osia tarjolla musseen kuin 77 taunukseen
Re: Manta B Turbo -76
No nyt ei ole kovin tiukka aikataulu tän kanssa, kun pitää tuota rouvan käyttöautoa pajottaa aika isolla kädellä.
Mustangin perä oli juuri passelin levyinen nykyisten vanteiden ja levikkeiden kanssa, eli ei tarvii edes alkaa levittää vanteita
Osat on tosiaan näihin aika ilmaisia, ja välityksenkin voi valkata aivan vapaasti (muistaakseni) väliltä 2.xx-5.xx
Tämä 8,8" on myös samanlaisella laakeroinnilla kuin GM 10-pulttinen, ja noilla sisuksilla mitä tässäkin perässä on, niin kesto on jotain aika rajua, eli voi slickseillä sitten huoletta testailla radalla. Tästä perästähän löytyy paljon jenkkiartikkeleita Amerikasta, joissa on ylistetty myös tämän osien saatavuutta ja kestoa.
Eipä siinä sen kummempaa taikaa.
Mustangin perä oli juuri passelin levyinen nykyisten vanteiden ja levikkeiden kanssa, eli ei tarvii edes alkaa levittää vanteita
Osat on tosiaan näihin aika ilmaisia, ja välityksenkin voi valkata aivan vapaasti (muistaakseni) väliltä 2.xx-5.xx
Tämä 8,8" on myös samanlaisella laakeroinnilla kuin GM 10-pulttinen, ja noilla sisuksilla mitä tässäkin perässä on, niin kesto on jotain aika rajua, eli voi slickseillä sitten huoletta testailla radalla. Tästä perästähän löytyy paljon jenkkiartikkeleita Amerikasta, joissa on ylistetty myös tämän osien saatavuutta ja kestoa.
Eipä siinä sen kummempaa taikaa.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta B Turbo -76
vielä kestävä laatikko niin ei pitäisi olla murheita voimansiirrossa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Re: Manta B Turbo -76
Kysyin jo viimevuonna tuota Ruotsin lootaa, ja hinta vaihdenäytöllä ja kytkinkopalla oli +8k€...
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta B Turbo -76
Halpaa kuin saippua Onks toi saman lafkan laatikko kuin GTI lehdessä siinä mazuni drifterissä?Ville kirjoitti:Kysyin jo viimevuonna tuota Ruotsin lootaa, ja hinta vaihdenäytöllä ja kytkinkopalla oli +8k€...
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Re: Manta B Turbo -76
En kyllä tiedä, mutta ainakin Saksassa käyttävät Berg Cupissa noita Tractiven lootia aika paljon nykyään. Taidan itse kuitenkin sijoitta tuommoisen summan vaikka avojenkkiin kuin yhteen lootaan
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta B Turbo -76
Jokos on mussen akseli paikallaan? Ja joku jäätävä loota alla?
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Re: Manta B Turbo -76
Eipä oo akselia laiteltu. Lootan hankintakin on vielä suunnitteluasteella
Vanha loota oli tosin myytävänä jos jotakuta kiinnostaa. Myös kytkin on joutava toki, eli loota Getrag 265 ja Ojennuksen jousittamaton 4-lapainen sintteri
Vanha loota oli tosin myytävänä jos jotakuta kiinnostaa. Myös kytkin on joutava toki, eli loota Getrag 265 ja Ojennuksen jousittamaton 4-lapainen sintteri
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta B Turbo -76
On sama. Tiiä sitte onko toi niin "kallis" kuitenkaan loppuviimein. Kertaostona tietty aika järkky summa laatikosta mutta ei se ilmaista ole kokeilla montaa laatikkoa. Ja onhan se sequloota vaan silkkaa pornoaJokkeJ kirjoitti:Halpaa kuin saippua Onks toi saman lafkan laatikko kuin GTI lehdessä siinä mazuni drifterissä?Ville kirjoitti:Kysyin jo viimevuonna tuota Ruotsin lootaa, ja hinta vaihdenäytöllä ja kytkinkopalla oli +8k€...
Re: Manta B Turbo -76
onko mitteen tapahtunu talven aikana?
"Jokainen tekee röntälleen mitä haluaa"
-Audi S4 -98
-Opel manta b 204 -77
-Audi S4 -98
-Opel manta b 204 -77
Re: Manta B Turbo -76
Onhan sitä tapahtunut vaikka mitä, mutta ei tälle autolle
No vetarit oli pulttijaon muutoksessa, mutta koneistamo teki ne vituiksi, joten nyt tarviisi tilailla ameriikasta uusia sitten
No vetarit oli pulttijaon muutoksessa, mutta koneistamo teki ne vituiksi, joten nyt tarviisi tilailla ameriikasta uusia sitten
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta B Turbo -76
Voisihan tuota tähänkin jotain mainita, ettei painu aivan unholaan...
Vanha (no joo ajettu muutama tuhat kilsaa, ei edes likainen) Tialin hukkaportti olis myytävänä, mukaan saa pätkän tuota HST-ahtoputkeakin, tilalle tulee Forgen kierrättävä malli. Vissiin tulossa jo vanhaksi kun nyt on tavoitteena saada autosta mahdollisimman hiljainen Näin ollen myös pakoputkisto joutuu modifioitavaksi, hukkaportti saa alkaa parkumaan downpipeen ja tosiaan dumpin äänet poistuu myös.
Uusi vaihdelootakin on hankittu, siitäpä en taida vielä enempää kertoa Vanha Getrag 265 olisi siis kaupan jos jollain on tarvetta vähän järeämmälle CIH-lootalle.
Pakosarjaa varten on hankittu kaikki osat, nämä on vähän jalompaa terästä sekä vielä kuumankestävänä.
Myös uutta imusarjaa varten on laitettu tilaukseen iso kasa erimuotoisia alumiiniosia, jos niistä jotain saisi sitten väsäiltyä.
Vakaa tarkoitus olisi ainakin vielä että ensikesänä taas ajetaan Mantalla
EDIT: niin oli tossa yks kuva ensimmäisistä imusarjan hahmotteluistakin
Vanha (no joo ajettu muutama tuhat kilsaa, ei edes likainen) Tialin hukkaportti olis myytävänä, mukaan saa pätkän tuota HST-ahtoputkeakin, tilalle tulee Forgen kierrättävä malli. Vissiin tulossa jo vanhaksi kun nyt on tavoitteena saada autosta mahdollisimman hiljainen Näin ollen myös pakoputkisto joutuu modifioitavaksi, hukkaportti saa alkaa parkumaan downpipeen ja tosiaan dumpin äänet poistuu myös.
Uusi vaihdelootakin on hankittu, siitäpä en taida vielä enempää kertoa Vanha Getrag 265 olisi siis kaupan jos jollain on tarvetta vähän järeämmälle CIH-lootalle.
Pakosarjaa varten on hankittu kaikki osat, nämä on vähän jalompaa terästä sekä vielä kuumankestävänä.
Myös uutta imusarjaa varten on laitettu tilaukseen iso kasa erimuotoisia alumiiniosia, jos niistä jotain saisi sitten väsäiltyä.
Vakaa tarkoitus olisi ainakin vielä että ensikesänä taas ajetaan Mantalla
EDIT: niin oli tossa yks kuva ensimmäisistä imusarjan hahmotteluistakin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3996
- Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki
- Viesti:
Re: Manta B Turbo -76
Oikein Phiuuu-tsihihih pihinät kuuluu teineilleVille kirjoitti:Vissiin tulossa jo vanhaksi kun nyt on tavoitteena saada autosta mahdollisimman hiljainen Näin ollen myös pakoputkisto joutuu modifioitavaksi, hukkaportti saa alkaa parkumaan downpipeen ja tosiaan dumpin äänet poistuu myös.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Re: Manta B Turbo -76
Minkäkokoinen ja onko aito vai kopio? Hinta?Ville kirjoitti: Vanha (no joo ajettu muutama tuhat kilsaa, ei edes likainen) Tialin hukkaportti olis myytävänä