miksi kuskinpuoleisesta suuttimesta tulee kylmää ilmaa, joskus tosin lämmintäkin? Apukuskin suuttimesta tulee lämmintä??? Keskisuuttimista ei tule mitään. Toisaalta näin talvella ei tarvikkaan...
Voiko muuten 2.0i 8v koneen tyhjäkäyntiä säätää jotenkin? Käy 400 r/min, tosin ihan siististi.
c-ascona puhaltaa kylmää
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
Siis tuleeko sieltä kolosta kylmää silloin kun kone on lämmin? Mutta samaan aikaan kuitenkin apukuskin puolelta tulee kuumaa?On 2002-11-05 13:37, terotero wrote:
miksi kuskinpuoleisesta suuttimesta tulee kylmää ilmaa, joskus tosin lämmintäkin?
Kuullostaa ihmeelliseltä.
Niistä keskikoloista ei tule ikuna lämmintä (paitsi ehkä kesähelteillä). Niistä tulee aina vain raitista ilmaa. Talveksi se läppä kannattaa laittaa alas.
c20ne ja 20ne koneen tyhjäkäyntiä ei voi säätää. Motronickin pitäisi hoitaa homma.
Joo kylmää tulee ja kone on lämmin; ja samaan aikaan apukuskille tulee lämmintä???On 2002-11-05 15:59, havericky wrote:Siis tuleeko sieltä kolosta kylmää silloin kun kone on lämmin? Mutta samaan aikaan kuitenkin apukuskin puolelta tulee kuumaa?On 2002-11-05 13:37, terotero wrote:
miksi kuskinpuoleisesta suuttimesta tulee kylmää ilmaa, joskus tosin lämmintäkin?
Kuullostaa ihmeelliseltä.
Niistä keskikoloista ei tule ikuna lämmintä (paitsi ehkä kesähelteillä). Niistä tulee aina vain raitista ilmaa. Talveksi se läppä kannattaa laittaa alas.
c20ne ja 20ne koneen tyhjäkäyntiä ei voi säätää. Motronickin pitäisi hoitaa homma.
Tosin toisinaan molemmista tulee lämmintä.
Kyllä se kieppimittari varmaan heittää, kuten alla todettiin.