Millainen tekniikka Vectra A:ssa?

Opel-aiheiset gallupit

Mikä Tekniikka Vectra A:ssa

14NV 75hp vm.88-92
1
0%
16SV 82hp vm.88-92
18
5%
C16NZ 75hp vm.88-95
25
6%
C16NZ2 75hp vm.83-95
0
Ei ääniä
E16NZ 75hp vm.88-92
1
0%
X16SZ 71hp vm.93-95
1
0%
17D 57hp vm.89-92
0
Ei ääniä
17DR 60hp vm.93-95
0
Ei ääniä
17DT 82hp vm.92-95
2
1%
X17DT 82hp vm.94-95
0
Ei ääniä
18SV 90hp 82hp vm.89-92
5
1%
C18NZ 90hp 82hp vm.89-95
43
11%
E18NVR 88hp vm.88-90
0
Ei ääniä
18SV (4x4) 90hp vm.89-92
0
Ei ääniä
E18NVR (4x4) 88hp 82hp vm.88-90
0
Ei ääniä
20NE 115hp vm.88-93
42
11%
20SEH 130hp vm.88-93
19
5%
C20NE 115hp vm.88-95
85
21%
C20NEF 100hp vm.88-89
0
Ei ääniä
20XEJ 150hp vm.90-95
3
1%
C20XE Motronic M2.5 150hp vm.90-94
38
10%
C20XE Motronic M2.8 150hp vm.93-95
16
4%
X20XEV 136hp vm.93-95
32
8%
20XEJ (4X4) 150hp vm.90-95
0
Ei ääniä
C20XE Motronic M2.5 (4X4) 150hp vm.90-94
2
1%
C20XE Motronic M2.8 (4X4) 150hp vm.93-95
1
0%
20NE (4X4) 115hp vm.88-93
3
1%
20SEH (4X4) 130hp vm.88-93
8
2%
C20NE (4X4) 115hp vm.88-95
3
1%
C20NEF (4X4) 100hp vm.88-89
0
Ei ääniä
C20LET 204hp vm.93-95
23
6%
C25XE 170hp vm.93-95
20
5%
Muu: Mikä?
5
1%
 
Ääniä yhteensä: 396

Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

No ei tietysti olis tarvinnu laittaa noita vuosilukuja.... ja siitä on vissiinkin jääny 4X4 Turbo pois... Että jos niissä 9kpl:ssa on etu ja nelivetoset?..
Vectra A GT C20XE -94
Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Millainen tekniikka Vectra A:ssa?

Viesti Kirjoittaja Nikson »

ata kirjoitti:
Nikson kirjoitti:Tecnic sano ryssä ku saranan näki... Onko kaikkia edes tuotu suomeen? :roll: Onkohan Motronic 2.5 ja 2.8 suurimpana erona että 2.5:ssä on ilmamäärämittari ja 2.8:ssa massamittari? Kertokaa ken tietää..
Onhan niissä eroa, paperit on nyt vielä pakattuna työpaikan muuton jäljiltä, joten tarkkaa listaa en tähän saa kirjoitettua, mutta tuon kuumalanka (M2.5)/kuumafilmi(M2.8)-mittarin eron lisäksi M2.8:ssa on suorasytytyspuola (M2.5 virranjakaja), kaasuläpän asentopotentiometri (M2.5 asentotunnistuskytkin), imuilman lämpötilamittari, jne. tuon M2.8 Motronicin mukanaan tuomia featureita. Eli säätö saattaa olla tarkempaa kun on tarkempaa mittausarvoa lähtökohtana.

Omassa Vectra A:ssa C20XE M2.8.
Hyvä että on tietoa :) Mullakin on sitten tuo M2.8
Vectra A GT C20XE -94
Avatar
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viestit: 4422
Liittynyt: 01 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Mitä vittua sano Vatanen...? C16NZ2 75hp vm.83-95 kirotusvihre...
Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Juheksi kirjoitti:Mitä vittua sano Vatanen...? C16NZ2 75hp vm.83-95 kirotusvihre...

Heh..sattuuhan sitä vm.93-95 Muuttaisin jos pystyis...
Vectra A GT C20XE -94
Avatar
AR Racing
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 22 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Jkl mlk

Viesti Kirjoittaja AR Racing »

Meillä huristellaan 156 hevoisella elikkä tekniikalla 20XE.
Avatar
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viestit: 4422
Liittynyt: 01 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Asterix kirjoitti:
Juheksi kirjoitti:Noi vuosiluvut ois voinu jättää pois... ja ei Suomessa 9:ää AITOA turbo Vectraa ole...
ei niin, 10 niitä tais uutena tänne tulla :wink:
Tarkotin elossa/maassa olevia nykyään... :roll:
bahis!
OCF Member 2020
Viestit: 2125
Liittynyt: 08 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja bahis! »

Asterix kirjoitti:
Juheksi kirjoitti:Noi vuosiluvut ois voinu jättää pois... ja ei Suomessa 9:ää AITOA turbo Vectraa ole...
ei niin, 10 niitä tais uutena tänne tulla :wink:

Jostakin kuulin että tuo luku olisi 2
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3723
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

C20NE Löytys isommalla hornilla. :D
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

h04x_w1z4rd kirjoitti:
Asterix kirjoitti:
Juheksi kirjoitti:Noi vuosiluvut ois voinu jättää pois... ja ei Suomessa 9:ää AITOA turbo Vectraa ole...
ei niin, 10 niitä tais uutena tänne tulla :wink:

Jostakin kuulin että tuo luku olisi 2
9kpl -93 ja 2kpl -94
+tuontiautot ja rakennetut
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
patrick
'Senator'
'Senator'
Viestit: 757
Liittynyt: 26 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja patrick »

Eikö pääse enää äänestämään :( ? Täältä olis tullut ääni C20XE:lle Motronic 2.5 -ruutalla.

Ja kun tuolla ylhäällä joku puhui etu- ja nelivetoisista turboista, niin kaikki aidothan oli nelivetoja.

Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, onko moni turbottanut Vectraansa.. Ja tällöinhän Vectra 2000 olisi ilmeisesti ainoa aihio joka menee katsastuksesta läpi projektin jälkeen. Korjatkaa mikäli olen väärässä!
Kuva
Vectra 2000
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

patrick kirjoitti:Eikö pääse enää äänestämään :( ? Täältä olis tullut ääni C20XE:lle Motronic 2.5 -ruutalla.
Äänestää voi vain kerran.
patrick kirjoitti: Ja kun tuolla ylhäällä joku puhui etu- ja nelivetoisista turboista, niin kaikki aidothan oli nelivetoja.

Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, onko moni turbottanut Vectraansa.. Ja tällöinhän Vectra 2000 olisi ilmeisesti ainoa aihio joka menee katsastuksesta läpi projektin jälkeen. Korjatkaa mikäli olen väärässä!
Ja kaikki nelivetoiset.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Vectra A MV6
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 119
Liittynyt: 07 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Ulvila/Pori

Viesti Kirjoittaja Vectra A MV6 »

Käyttöautos c 25xe ja gt-vectra projektis alkuperänen 20 seh, joka todennäkösesti vaihtuu c 20xe:ksi.
Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

On asiasta ollu varmaankin jo puhetta foorumilla mutta kysyn nyt vielä kerran... Jos vaihtaa C20XE:n C20LET:iin niin mitä kaikkia muutoksia rakenteellisesti autoon täytyy tehdä laillisuuden puitteissa? Riittääkö alkuperäiset jarrut ja alusta noin muuten?
Vectra A GT C20XE -94
TobyR
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 1836
Liittynyt: 23 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja TobyR »

4X4 ja.... bensiinimoottori? :lol: :wink:
Avatar
patrick
'Senator'
'Senator'
Viestit: 757
Liittynyt: 26 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja patrick »

Nikson kirjoitti:On asiasta ollu varmaankin jo puhetta foorumilla mutta kysyn nyt vielä kerran... Jos vaihtaa C20XE:n C20LET:iin niin mitä kaikkia muutoksia rakenteellisesti autoon täytyy tehdä laillisuuden puitteissa? Riittääkö alkuperäiset jarrut ja alusta noin muuten?
Turbo Vectran jarrut ja pyörännavat, A-X alusta (täyserillisjousitettu takapää)

Sitten tietenkin olis suotavaa että on turbon/2000:n korisarja, ilmastointi ja nahkasisustus :lol:
Kuva
Vectra 2000
Vastaa Viestiin