Millainen tekniikka Vectra A:ssa?
Re: Millainen tekniikka Vectra A:ssa?
Hyvä että on tietoa Mullakin on sitten tuo M2.8ata kirjoitti:Onhan niissä eroa, paperit on nyt vielä pakattuna työpaikan muuton jäljiltä, joten tarkkaa listaa en tähän saa kirjoitettua, mutta tuon kuumalanka (M2.5)/kuumafilmi(M2.-mittarin eron lisäksi M2.8:ssa on suorasytytyspuola (M2.5 virranjakaja), kaasuläpän asentopotentiometri (M2.5 asentotunnistuskytkin), imuilman lämpötilamittari, jne. tuon M2.8 Motronicin mukanaan tuomia featureita. Eli säätö saattaa olla tarkempaa kun on tarkempaa mittausarvoa lähtökohtana.Nikson kirjoitti:Tecnic sano ryssä ku saranan näki... Onko kaikkia edes tuotu suomeen? Onkohan Motronic 2.5 ja 2.8 suurimpana erona että 2.5:ssä on ilmamäärämittari ja 2.8:ssa massamittari? Kertokaa ken tietää..
Omassa Vectra A:ssa C20XE M2.8.
Vectra A GT C20XE -94
9kpl -93 ja 2kpl -94h04x_w1z4rd kirjoitti:Asterix kirjoitti:ei niin, 10 niitä tais uutena tänne tullaJuheksi kirjoitti:Noi vuosiluvut ois voinu jättää pois... ja ei Suomessa 9:ää AITOA turbo Vectraa ole...
Jostakin kuulin että tuo luku olisi 2
+tuontiautot ja rakennetut
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Eikö pääse enää äänestämään ? Täältä olis tullut ääni C20XE:lle Motronic 2.5 -ruutalla.
Ja kun tuolla ylhäällä joku puhui etu- ja nelivetoisista turboista, niin kaikki aidothan oli nelivetoja.
Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, onko moni turbottanut Vectraansa.. Ja tällöinhän Vectra 2000 olisi ilmeisesti ainoa aihio joka menee katsastuksesta läpi projektin jälkeen. Korjatkaa mikäli olen väärässä!
Ja kun tuolla ylhäällä joku puhui etu- ja nelivetoisista turboista, niin kaikki aidothan oli nelivetoja.
Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, onko moni turbottanut Vectraansa.. Ja tällöinhän Vectra 2000 olisi ilmeisesti ainoa aihio joka menee katsastuksesta läpi projektin jälkeen. Korjatkaa mikäli olen väärässä!
Vectra 2000
Äänestää voi vain kerran.patrick kirjoitti:Eikö pääse enää äänestämään ? Täältä olis tullut ääni C20XE:lle Motronic 2.5 -ruutalla.
Ja kaikki nelivetoiset.patrick kirjoitti: Ja kun tuolla ylhäällä joku puhui etu- ja nelivetoisista turboista, niin kaikki aidothan oli nelivetoja.
Sen sijaan olisi mielenkiintoista tietää, onko moni turbottanut Vectraansa.. Ja tällöinhän Vectra 2000 olisi ilmeisesti ainoa aihio joka menee katsastuksesta läpi projektin jälkeen. Korjatkaa mikäli olen väärässä!
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
-
- 'Admiral'
- Viestit: 119
- Liittynyt: 07 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Ulvila/Pori
Turbo Vectran jarrut ja pyörännavat, A-X alusta (täyserillisjousitettu takapää)Nikson kirjoitti:On asiasta ollu varmaankin jo puhetta foorumilla mutta kysyn nyt vielä kerran... Jos vaihtaa C20XE:n C20LET:iin niin mitä kaikkia muutoksia rakenteellisesti autoon täytyy tehdä laillisuuden puitteissa? Riittääkö alkuperäiset jarrut ja alusta noin muuten?
Sitten tietenkin olis suotavaa että on turbon/2000:n korisarja, ilmastointi ja nahkasisustus
Vectra 2000