Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 03 Loka 2005, 23:18
Eli tarkotin imusarjaa läppärungon kanssa..
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
Viestit: 767 Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hexagon » 03 Loka 2005, 23:21
ninnojoo... mut noi ois hyvät
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 03 Loka 2005, 23:29
ei pysty kyllä tajuamaan mitään noista läppärungon mitoista..
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
Viestit: 767 Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hexagon » 04 Loka 2005, 06:48
jaakkoaj kirjoitti: ei pysty kyllä tajuamaan mitään noista läppärungon mitoista..
esim. 48mm on halkaisia ja sen 110mm on sen koko höskän ja sen ns. putken pituus.
baadmw
'Kadett'
Viestit: 22 Liittynyt: 10 Huhti 2005, 11:56
Paikkakunta: laukaa kierrä se pirun kaukaa
Viesti
Kirjoittaja baadmw » 04 Loka 2005, 18:41
mitenkäs paljo toi läppärungon pituus vaikuttaa? lyhempi parempi?
onko sillä niin suuri vaikutus tehoon mitä olen kuullut?
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 05 Loka 2005, 11:12
Käykös 2.2e kansi 2.0e päälle suoraan vai onko imusarjassa eroavaisuuksia?
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 05 Loka 2005, 11:13
Alle 300 asteinen nokka olisi tohon 2.0 cih varmaan hyvä, eikös siihenkin ole mahdollista laittaa säädettävä nokkapyörä?
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
Viestit: 767 Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hexagon » 05 Loka 2005, 11:32
2.2/2.4 tarvii erilaisen imusajan, ja kannet käy muuten keskenään, juu ja joku vähän alle 300asteinen ois varmaa hyvä.. riippuu ihan siitä mitä hakee, ja kaikkiinhan on saatavana säädettävämiä nokkapyöriä.. samanlaisia ne nokan päät on...
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 05 Loka 2005, 11:39
paljos vakio kuntoinen 2.4 hönkii tehoo?
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
Viestit: 767 Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hexagon » 05 Loka 2005, 11:41
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 05 Loka 2005, 11:45
Ei se paljoo kyllä sit anna... luulin et ois ollu enemmän 2.4 cih mut ei.
Pitää tässä ottaa selvää vähän kaikesta..
hessu
'Kapitän'
Viestit: 84 Liittynyt: 18 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Keminmaa
Viesti
Kirjoittaja hessu » 07 Loka 2005, 20:29
Olen joskus aikasemminkin ihmetellyt tuota henkan virikonetta tai se on kuvissa pistänyt silmään että siinä ei ole ilmamäärämittaria että onko siinä sellanen kuumalanka sydemi vai mikä? Tuohon jos sais vastauksen olis kiva homma.
Opel p.... päivästä huolimatta
Juho M-P
OCF Member 2024
Viestit: 15816 Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus
Viesti
Kirjoittaja Juho M-P » 07 Loka 2005, 21:16
Varmaan säädettävä ruisku.
jaakkoaj
'Admiral'
Viestit: 229 Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani
Viesti
Kirjoittaja jaakkoaj » 14 Loka 2005, 14:18
Meinasin viedä kannen oikastavaksi,kysyisin vaan mitä muuta kannattaa yleensä kannelle tehdä muutakuin laskea?
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi