Omega 4000 24v #takaisin alkupisteeseen#
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1983
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Omega 4000 24v #takaisin alkupisteeseen#
Laitetaan tämä nyt takaisin tänne.
Eli moottorina toimii C30se jota on hieman paranneltu:
-Mantzel kampura
-Ojennus kiertokanget
-Wiseco männät
-Kansiset kansi
-Apex lastu
+jotain muuta pientä
(ST-Motorin penkissä 266hv ja 410nm)
Tällä hetkellä ilmeisesti kansi pahvi vika tai suutin vika, kun välillä käy viidellä ja välillä kuudella. No kun se kerran temppuilee niin se pitää sitten korjata ja samalla myös tehdä vähän parannuksia, Eli uusi lohko on jo hommattu mikä porataan oikeaan kokoon, vaihdetaan laakerit ja renkaat. Kantta viimeistellään ja sarjat kohdistetaan, nokat vielä toistaiseksi vakio 3.0 joten niille pitäisi tehdä jotain joko hiotaan ne tai hommataan valmiit viritysnokat. myös peltisarjaa tekisi mieli ja yhtä isoa putkea(3") kun toi 2*2.5" painaa kuin synti ja sellaiset on kaikilla.
Vaiheistona on vielä toistaiseksi opelin oma R28 vaihdevälin lyhentimellä ja 4-lapaisella sintterillä, 265-getrak on hommattu joka pitäisi laittaa tilalle ja samalla pitäisi löytää joku "vakio" kytkin mikä kestää ottaa tehot pihalle, kun tuo sintterilevy on vähän paikkoja rikkova, Esim M5 kytkin kunhan saa selvitettyä mikä on väännön kesto.
Auto tällä hetkellä peltisepällä ja siihen tulee joskus 90-luvulla saksassa puretut ovet ja takaluukku ja Tehdasuusi konepelti. Myös pohjasta löytyi 2 reikää molempien takalattioiden takakulmista(Vesi seisonut), muualta ei löytynyt mitään onnistuneiden ruostesuojausten ansiosta, Takakaaret on pyöreet. Konepeltiin hitsataan luomet ja takakahvat ja antenni reiät hitsataan umpeen. Takaspoileriksi hakusessa olisi Senatorin pieni lippa jos jostain löytyy ennen maalausta ja eteen mielellään Evo500 puskuri(kopio) jos sellainenkin hyvin istuva jostain löytyy.
Osia saa tarjota etenkin tuota senator spoileria ja Evo500 puskuria.
Tuli myös ostettua tuollaiset rakennus intoa kohottamaan
varttimailiaika ja huiput oliko se nyt sitten 1700m matkalla
Eli moottorina toimii C30se jota on hieman paranneltu:
-Mantzel kampura
-Ojennus kiertokanget
-Wiseco männät
-Kansiset kansi
-Apex lastu
+jotain muuta pientä
(ST-Motorin penkissä 266hv ja 410nm)
Tällä hetkellä ilmeisesti kansi pahvi vika tai suutin vika, kun välillä käy viidellä ja välillä kuudella. No kun se kerran temppuilee niin se pitää sitten korjata ja samalla myös tehdä vähän parannuksia, Eli uusi lohko on jo hommattu mikä porataan oikeaan kokoon, vaihdetaan laakerit ja renkaat. Kantta viimeistellään ja sarjat kohdistetaan, nokat vielä toistaiseksi vakio 3.0 joten niille pitäisi tehdä jotain joko hiotaan ne tai hommataan valmiit viritysnokat. myös peltisarjaa tekisi mieli ja yhtä isoa putkea(3") kun toi 2*2.5" painaa kuin synti ja sellaiset on kaikilla.
Vaiheistona on vielä toistaiseksi opelin oma R28 vaihdevälin lyhentimellä ja 4-lapaisella sintterillä, 265-getrak on hommattu joka pitäisi laittaa tilalle ja samalla pitäisi löytää joku "vakio" kytkin mikä kestää ottaa tehot pihalle, kun tuo sintterilevy on vähän paikkoja rikkova, Esim M5 kytkin kunhan saa selvitettyä mikä on väännön kesto.
Auto tällä hetkellä peltisepällä ja siihen tulee joskus 90-luvulla saksassa puretut ovet ja takaluukku ja Tehdasuusi konepelti. Myös pohjasta löytyi 2 reikää molempien takalattioiden takakulmista(Vesi seisonut), muualta ei löytynyt mitään onnistuneiden ruostesuojausten ansiosta, Takakaaret on pyöreet. Konepeltiin hitsataan luomet ja takakahvat ja antenni reiät hitsataan umpeen. Takaspoileriksi hakusessa olisi Senatorin pieni lippa jos jostain löytyy ennen maalausta ja eteen mielellään Evo500 puskuri(kopio) jos sellainenkin hyvin istuva jostain löytyy.
Osia saa tarjota etenkin tuota senator spoileria ja Evo500 puskuria.
Tuli myös ostettua tuollaiset rakennus intoa kohottamaan
varttimailiaika ja huiput oliko se nyt sitten 1700m matkalla
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1983
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
ilosta en tiedä , ja kyllä sitä on joutunut projektoimaan koko omistusajan 3. laatikko menossa ja toinen perä
Niin ei nuo rumat ole noi Ace:n vanteet mutta kun kaikkeen kyllästyy ja ne on 38 et:llä joka jää vähän turhan sisään mun mielestä ja noi TSW:t on leveämmät takana, lähinna sen takia.
Niin ei nuo rumat ole noi Ace:n vanteet mutta kun kaikkeen kyllästyy ja ne on 38 et:llä joka jää vähän turhan sisään mun mielestä ja noi TSW:t on leveämmät takana, lähinna sen takia.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Jos jaksaisit sen koodin tarkastaa? Koitin Octavian kuvista kattella et onko vanhemmasta vai uudemmasta, mut eipä oikeen löytyny edes samannäköstä..Juzzi kirjoitti:olet jo toinen joka sitä kysyy16v GSi kirjoitti:Jos löydät uuden etupuskurin niin olisikohan tuo 3000-puskurin alalippa myynnissä?
Se on skoda octavian farkun(jonka unohdin toiselle sanoa) takapuskurin lista ja toi oma on niin rikki että en kehtaa sitä myydä, uusi ei varmasti paljoa maksa paikallisessa skoda liikkeessä, voin myös itse kysyä jos muistan kun olen metroauton talossa töissä...
Kadett GSi 16v