Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

olin tossa kikkarilla käymässä.

Joku nainen heaskeli niitä marianne kuulia ja ei ollut kuin pieni rasiallinen vaan tarjolla, joten otti ison paketin tavallisia.
Sanoi sitten, että pientä pakettia tuli hakemaan, mutta isoon pussiin pääty.

Mullahan sitten välähtää...
"Ja sitten ne naiset sanoo, ettei koolla ole väliä, mutta nytkin juostaan suuren perässä..."

Siinä välissä tajuan, että kikkarissa on viisi henkeä. Neljä naista ja minä...
Tuli muuten aika hiljasta sinne. :lol:
prööt
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Heh. Voin kuvitella tilanteen.

edit: mikä on kikkari?
Avatar
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1233
Liittynyt: 18 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Undertaker kirjoitti:Heh. Voin kuvitella tilanteen.

edit: mikä on kikkari?
Kioski Tamperelaisittain.

Joo murros- ja teini-ikäisten tyttöjen isät ei aina töissä tykänneet kun ruokiksella avas jonkun sweet&sour-purkin ja avatessaan kysyi tietääkö ne millainen ääni kuuluu hyvästä yhdynnästä.
Jokainen tietää sen napsauksen mikä purkkia korkatessa kuuluu.
MV6
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3855
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Heh heh...tuleehan sitä aika ajoittain jotain "fiksua" möläytettyä. Nyt ei vaan tule mieleen mitä. Kaipa se on sitä, että unohtaa kaiken epämiellyttävän/ nolon :wink: :roll:

Kyllä säkin nähtävästi osaat "vetää pisteet kotiin" :wink:
Kuva
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3723
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Joo tulee vähän liikaakin möläyteltyä noita "hyviä" kuittauksia ja välillä huomaa jos on vähän vanhemassa piirissä niin kukaan ei tajua mitään niin saa vähän hiljasena poistua. :lol:
Pistoolisankari
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 1508
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pistoolisankari »

aina kun suunsa avaa :P no ei vainenkaa, ei tuu mielee yhtää noin "pahaa" paikkaa tähän hätään :lol:
jeree
'Senator'
'Senator'
Viestit: 603
Liittynyt: 16 Heinä 2005, 22:44
Paikkakunta: mynis

Viesti Kirjoittaja jeree »

Tuuraan välil nois muutois ja kerran muutettii yhtä vanhaa rouvaa uutee kämppään palvelutaloon. Rouva kertoi hyviä juttuja sotavuosilta odotellessaan käytävällä talonmiestä. Rouvan suurin murhe oli ku huomattii että uusi sänky ei mahtunu makuualkoviin, tyyliin 2cm liian pitkä. No, hänelle tilattiin uus sänky ja meidän se piti toimittaa hänelle. No toimitus kun oli haettavissa piti rouvalle soittaa mutta ikävä kyllä oli sit ehtiny aika jättää viiden asunnossa vietetyn yön jälkeen.

No siit tuli sit ajan myötä sellane vitsi. "kiukutteli ku ei sänky mahtunu. Mut ei ois tarvinnu ku oli alle viikossa kuollu". No yks kerta noin vuosi tapahtuneesta tuurasin yhtä kuskia ja tuli sit möläytettyä tuo vanhemmalle hanttarille naurun kera.. Mies kysyi aluksi et olikos se siinä palvelutalossa? hämmentyneenä vastasin myöntävästi jolloin mies totesi rauhallisesti "oli mun äiti."

Nolointa tässä on se et tarina on tosi ja en vieläkään voi uskoa tapahtunutta todeksi. :oops:

Pelottavan pieni tämä maailma..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3678
Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Yksi tulee näin äkkiseltään mieleen, kaverit meni baariin ja itse jäin sitten kaverin kanssa jutustelemaan kylälle aika pitkäksikin aikaa.
No, kello puoli kolme yöllä sitten meinattiin että käydään grillillä. Lauantai-illasta ja ajankohdasta johtuen oli grillillä aika pitkä jono ja näin että kaverit onkin tulleet jo baarista pois ja syövät siinä grillin pihassa. Minähän sitten jo kaukaa huusin niille että "saatanan pellet, mitä te nyt kesken illan ootte taas baarista lähteny". Siinä vaiheessa sitten tuli mieleen että se varmaan kuuluu kaikille muillekin lähistöllä oleville ja että aika moni siinä jonossa on varmaan kans baarista tulossa :)
Vähän sieltä pitkään katteltiin mutta kai ne tajus suurin osa hetken päästä kelle siinä möykkäsin.
Niin ja en ollu selvinpäin josta moinen mielenhäiriö varmaan johtuikin...
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Meillä oli tuossa tänään töissä joululounas jonne oli kutsuttu kaikki syömään samaan aikaan ja kaveri ei ollut ottanut lanttulaatikkoa ja muutamia muitakaan ruokia. Siinä sitten maiskuttelin että ompas tämä tosi hyvää ja kaverin vieressä istunut naispuolinen työkaveri sanoi että ei tuo kuitenkaan niin hyvää ole ja mä vain sanoin että on sairaan hyvää (ei se oikeasti niin hyvää ollut, tavallista eineslanttulaatikkoa vain) ja sama porkkanalaatikon ja perunalaatikon kanssa. Sitten siihen mun viereen tuli toinen nainen istumaan ja hän rupesi puhumaan sen kaverin vieressä istuneen naisen kanssa (häntä vastapäätä) ja puheesta kävi ilmi että hän pystyi syömään vain gluteenitonta ruokaa ja noissa laatikoissa oli vehnää ja perunaa joita hän ei voinut syödä... olisi ollut kohteliasta jättää ne kehut väliin ehkä...

ja viime viikolla oli vastaavanlainen tapaus, oltiin Belgiassa joka on kuuluisa oluistaan ja olin siinä liikkeellä yhden miehen kanssa jonka tiedän keliaakoksi eli hän ei voi syödä tai juoda viljatuotteita joihin olutkin kuuluu. Siinä sitten useammankin kerran hehkutin niitä bissejä hänelle ja aina heti sen jälkeen muistin että eihän hän niitä voi juoda ollenkaan...

Nuo ruoka-aineallergiat ym. aiheuttavat kyllä joskus kiusallisia tilanteita, onneksi en ole tarjonnut sellaisia ruokia jollekin joita he eivät olisi voineet syödä, näinkin heille varmaan käy usein.
kylahulluracing
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 243
Liittynyt: 23 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Lyypekki/DE

Viesti Kirjoittaja kylahulluracing »

Lahtelaisravintolan wc:ssä : Seisottiin kusilaarilla ja vieressä oli mies jolla oli silmät epätavallisen lähellä toisiaan.Minä nohevana: "Oletkos joku proto?"... Pataan tuli....

Toinen tapaus Rukalla: Samassa pöydässä erittäin parrakas kaveri,pitkin iltaa oli ollut jonkunsortin keljuilua puolin ja toisin.Ennen poislähtöä oli pakko kuitata: "On tainnu olla vaikea synnytys teikäläisellä ku on jääny puolet äiteen v*tusta naamaan..." Ja taas piti ottaa lukua...

Koskahan sitä oppisi?
Hellurei kaikki pikku nilkit ja nulkit,nyt kaivetaan taskusta esiin ne vitun rakotulkit.

-Kadett C 2,0 IIISOOO projekti -
-Volvo C70-
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

kylahulluracing kirjoitti:Lahtelaisravintolan wc:ssä : Seisottiin kusilaarilla ja vieressä oli mies jolla oli silmät epätavallisen lähellä toisiaan.Minä nohevana: "Oletkos joku proto?"... Pataan tuli....

Toinen tapaus Rukalla: Samassa pöydässä erittäin parrakas kaveri,pitkin iltaa oli ollut jonkunsortin keljuilua puolin ja toisin.Ennen poislähtöä oli pakko kuitata: "On tainnu olla vaikea synnytys teikäläisellä ku on jääny puolet äiteen v*tusta naamaan..." Ja taas piti ottaa lukua...

Koskahan sitä oppisi?
Ei vittu. Totaalinen repeäminen....

oot sie koominen veikko :-)
Avatar
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5952
Liittynyt: 08 Touko 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Zafira »

kylahulluracing kirjoitti:
Toinen tapaus Rukalla: Samassa pöydässä erittäin parrakas kaveri,pitkin iltaa oli ollut jonkunsortin keljuilua puolin ja toisin.Ennen poislähtöä oli pakko kuitata: "On tainnu olla vaikea synnytys teikäläisellä ku on jääny puolet äiteen v*tusta naamaan..." Ja taas piti ottaa lukua...
:lol: :lol:
Pistoolisankari
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 1508
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pistoolisankari »

heh ^^

itse olin eräissä pikkujouluissa ja istun sitte naisseuraan siinä ja siinä pienessä pierussa olin, ja menin tietenkin tarjoamaan paukkuja siinä neideille ja kaikille toki kelpasi paitsi yhdelle :-? no siinä sitten sanoin hänelle että otaha sinäki nytte ja hän oli vaan että emmä viitti että juon tästä tätä omaa ja joi lasista sitten appelsiinimehua ja luulin että se on jotain muuta ja sitte kokoillan siinä otettii paukkuja ja tarjoilin kaikille neideille siinä niitä (oltiin muuten kaverin kotona eikä baarissa) ja tämä yksi ei ottanut ja myöhemmin illalla kun itse lopetin ottamisen kun seuraavana aamuna piti lähteä rattiin, niin selvisi että tämä tyttöhän oli absolutisti jonka takia hän ei juonut ja minä sitten menin naama punaisena pyytelemään anteeksi jne :oops:
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

onhan noita

kerran pelailin kaverin luona gta:san adreasta jossa se hahmo on neekeri. No siinä sitten pelailin sitä ja jouduin juoksemaan pitkän matkan kun auto meni rikki, huusin siinä sitten aika lujaa että "juokse saatana neekeri" muistaessani että kaverini mikko istuu vieressäni ja on neekeri :oops: ... lähdin tupakalle...
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 253
Liittynyt: 05 Huhti 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Kyllähän sitä aina jotain pientä sattuu... Tulee mieleen viime ajoilta esim Motonetissa käynti. Kassalla oli hyvännäköinen blondi jonka odotin tervehtivän minua sanomalla "moi" tai "hei" mutta se sanoikin "terve" ja siinähän se meni pieleen joten vastasin reippaasti "HOI". Hyvä etten seinän läpi juossut.

Sisko tässä hiljattain kanssa tarkisteli paperille kirjattua lottoriviä illalla ja tokas että "eikö ollut kuin yksi ysi". Haa...
Vastaa Viestiin