Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1042
Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
Paikkakunta: Tornio

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

En kyllä kuollaksenikaan muista olenko tätä tänne jo kirjoittanut, mutta tässä tulee. (Ja jos olen jo kirjoittanut, niin tulee silloin toistamiseen...)

Asuin Torniossa ihan rajalla (about 300 metriä rajalle), ja kävin sitten keväällä heti jäiden lähdön aikaan Ruotsin puolella virvelöimässä. Tai ainakin yritin. Jäitä oli niin paljon ettei siitä sitten mitään tullut.
Olin tulossa vanhan tullin läpi takaisin suomeen, kun tullimiehet pysäyttivät minut. Katsoivat merkitsevästi takapenkille ja olivat kovin tuiman näköisiä.
Toinen jäi auton takakulmalle, kun toinen oli kuskin ikkunalla.
Avasin ikkunan ja kysyin että "niin?"

Tullimies: Jahaa... Mistäs sitä ollaan tulossa?
Minä: Ruotsistahan minä....
Tässä vaiheessa tullimies vilkaisi kaveriaan rohki v*ttuuntuneen näköisenä.. ja katsoi sen jälkeen minuun suorastaan murhaavasti, jopa niin ilkeästi että kuulin mielessäni sanat "no shit sherlock" ja kuinka kumihanska räpsähtää..

Katsoin sitten paremmaksi vastata tarkemmin ja asiallisemmin kysymykseen, eikä siinä sitten mitään. Pääsin jatkamaan kotimatkaa ilman rektaaliluotausta ja he jäivät odottelemaan kuriiria. :thumbsup:
Avatar
viki
'Senator'
'Senator'
Viestit: 758
Liittynyt: 02 Helmi 2007, 15:46
Paikkakunta: Savo

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja viki »

Muutama viikko sitten poliisi pysäytti minut ja ensimmäinen kommentti oli poliisilta, että mikäs se tämä on? Johon tottakai vastasin, että autoltahan tämä äkkiseltään näyttäis. Siihen sain poliisilta typerän virnistyksen ja maailman typerimmän kommentin; Olet sitten tehny tämmösen avoauton!?!? (kyseessä siis F-Astra cabrio). Minähän sille nohovana vastaamaan, että joo, tottakai! Ihan päivätöiksenihän minä näitä väsäilenkin. Huomaa myös miten oon tehny hienosti tuon kattomekanismin.
No sitten katellaan rekisteriotetta ja ajokorttia ja yllätys yllätys, kun otteessa ei ole mitään merkintää korirakenteesta (tiedä sitten kuuluko edes olla). Siitähän poliisi sai lisää vettä myllyynsä, että olen todellakin itse tehny avoauton. Minä sitten yritän selittää, että meinaatko niinkun, että oon hitsannu neliovisen takaovet umpeen, jatkanu etuovia ja sun muuta mukavaa. Poliisi vaan tuumaa, että eihän hän edes tiedä mitä korimalleja on olemassa. Voihan olla vaikka 2-ovinen porrasperä. Siitäpä minä sitten kysymään, että jos et edes tiedä mitä korimalleja on niin mistäs vitusta sitten tiedät ettei avoa ole olemassa.
Loppujen lopuksi poliisi selvitti asiaa Trafilta, josta sai varmistuksen, että kyse on kuitenkin ihan tehdastekoisesta avosta. Kaikki tämä vaan kuulemma siksi, kun tämä kyseinen "natsi" nyt ei ollut koskaan sattunut näkemään tai edes kuulemaan, että tuollaista koria olisi ooppelista tullut. Että sellasia alansa ammattilaisia tuolla liikenteessä on
Avatar
juzze
OCF Member 2020
Viestit: 2792
Liittynyt: 03 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja juzze »

^tällaisten kanssa on varmaan tosi mukava asioida silloin, kun on oikeasti kiire jonnekkin, eikä vain kotia syömään.
Astra J sport tourer 2.0cdti A
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Kaveri on poliisi ja oli facebookkiin lisänny kuvan missä oli virkatehtävässä(puhalluttamassa jotain panssari0vaunu kuljettajaa mettässä :o ) ja heti pisti silmään, että poliisiautossa etusumuvalot päällä keskellä kirkasta päivää, huomautin heti asiasta facessa, että hei kai huomasitte, että teillä on sumarit päällä keskellä kirkasta päivää :D Ei vastannu mun kommenttiin mitään :lol:
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2802
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 19:19
Paikkakunta: asdfadfsdasfafdsd

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

jarkkis kirjoitti:Kaveri on poliisi ja oli facebookkiin lisänny kuvan missä oli virkatehtävässä(puhalluttamassa jotain panssari0vaunu kuljettajaa mettässä :o ) ja heti pisti silmään, että poliisiautossa etusumuvalot päällä keskellä kirkasta päivää, huomautin heti asiasta facessa, että hei kai huomasitte, että teillä on sumarit päällä keskellä kirkasta päivää :D Ei vastannu mun kommenttiin mitään :lol:
LOL!!!11111
Avatar
viki
'Senator'
'Senator'
Viestit: 758
Liittynyt: 02 Helmi 2007, 15:46
Paikkakunta: Savo

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja viki »

juzze kirjoitti:^tällaisten kanssa on varmaan tosi mukava asioida silloin, kun on oikeasti kiire jonnekkin, eikä vain kotia syömään.
Meinaatko ihan vakavissas, että silloin kun poliisilla on oikeasti kiire jonnekkin niin alkavat pysäyttelemään autoja? Tuli hälytys ampumisesta, mutta kyllä se hetken voi odottaa. Pysäytetään nyt muutama auto ensin ja puhallutetaan ne kuljettajat? Näin se ehkä teilläpäin menee sitten?

edit. Se olikin Rovaniemi. No en yhtään ihmettele tuota kommenttia
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Timonen »

viki kirjoitti:
juzze kirjoitti:^tällaisten kanssa on varmaan tosi mukava asioida silloin, kun on oikeasti kiire jonnekkin, eikä vain kotia syömään.
Meinaatko ihan vakavissas, että silloin kun poliisilla on oikeasti kiire jonnekkin niin alkavat pysäyttelemään autoja? Tuli hälytys ampumisesta, mutta kyllä se hetken voi odottaa. Pysäytetään nyt muutama auto ensin ja puhallutetaan ne kuljettajat? Näin se ehkä teilläpäin menee sitten?

edit. Se olikin Rovaniemi. No en yhtään ihmettele tuota kommenttia
Taisipa juzze tarkoittaa tuota asiaa pysäytettävän kannalta... :roll: :wink: :D
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Enochian »

jarkkis kirjoitti:...heti pisti silmään, että poliisiautossa etusumuvalot päällä keskellä kirkasta päivää...
Oletko aivan varma ettei ollut päiväajovalot?
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Enochian kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:...heti pisti silmään, että poliisiautossa etusumuvalot päällä keskellä kirkasta päivää...
Oletko aivan varma ettei ollut päiväajovalot?
Ei se mikään hirveen uus maija ollu, et uskoisin sumareiksi, mut en saanut siihen ikään vastaustakaan, uskon, että olis vikkelästi korjannut, että ovat päiväajovalot. Pitääpä muuten kyylätä onko se kuva vielä faces vai poistiko sen :D
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

nuhapumppu kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:Kaveri on poliisi ja oli facebookkiin lisänny kuvan missä oli virkatehtävässä(puhalluttamassa jotain panssari0vaunu kuljettajaa mettässä :o ) ja heti pisti silmään, että poliisiautossa etusumuvalot päällä keskellä kirkasta päivää, huomautin heti asiasta facessa, että hei kai huomasitte, että teillä on sumarit päällä keskellä kirkasta päivää :D Ei vastannu mun kommenttiin mitään :lol:
LOL!!!11111
Tosikko :lol:
Avatar
juzze
OCF Member 2020
Viestit: 2792
Liittynyt: 03 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja juzze »

Timonen kirjoitti:
viki kirjoitti:
juzze kirjoitti:^tällaisten kanssa on varmaan tosi mukava asioida silloin, kun on oikeasti kiire jonnekkin, eikä vain kotia syömään.
Meinaatko ihan vakavissas, että silloin kun poliisilla on oikeasti kiire jonnekkin niin alkavat pysäyttelemään autoja? Tuli hälytys ampumisesta, mutta kyllä se hetken voi odottaa. Pysäytetään nyt muutama auto ensin ja puhallutetaan ne kuljettajat? Näin se ehkä teilläpäin menee sitten?

edit. Se olikin Rovaniemi. No en yhtään ihmettele tuota kommenttia
Taisipa juzze tarkoittaa tuota asiaa pysäytettävän kannalta... :roll: :wink: :D
Joo kyllä tosiaan pysäytettävän kannalta tarkoitin.. :-D
Astra J sport tourer 2.0cdti A
Avatar
viki
'Senator'
'Senator'
Viestit: 758
Liittynyt: 02 Helmi 2007, 15:46
Paikkakunta: Savo

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja viki »

juzze kirjoitti:
Timonen kirjoitti:
viki kirjoitti:
juzze kirjoitti:^tällaisten kanssa on varmaan tosi mukava asioida silloin, kun on oikeasti kiire jonnekkin, eikä vain kotia syömään.
Meinaatko ihan vakavissas, että silloin kun poliisilla on oikeasti kiire jonnekkin niin alkavat pysäyttelemään autoja? Tuli hälytys ampumisesta, mutta kyllä se hetken voi odottaa. Pysäytetään nyt muutama auto ensin ja puhallutetaan ne kuljettajat? Näin se ehkä teilläpäin menee sitten?

edit. Se olikin Rovaniemi. No en yhtään ihmettele tuota kommenttia
Taisipa juzze tarkoittaa tuota asiaa pysäytettävän kannalta... :roll: :wink: :D
Joo kyllä tosiaan pysäytettävän kannalta tarkoitin.. :-D
Mut eihän ny silloin aleta venkoilemaan. Tiedä sitten olisiko se edennyt muutenkaan sen nopeammin ko poliisi oli jo valmiiksi sillä kannalla, että autosta on itse tehty avo. Niinkuin se itsekin sanoi, että ei ollut moista koskaan nähnyt.
Perkeles
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Syys 2012, 21:47

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Perkeles »

Polliisi: mitkäs valot sulla tossa on?
MÄ: ne mitkä ostaessakin
Polliis: pistä päälle, jjaaha xenonit, otatko ite kilvet pois vai otetaanko me?
Tää tapahtu vielä mun kotipihassa, siat seurasi perässä, ei käyny, että oisin heti vaihtanu normipolttimot... Piti sitten käyttää konttorilla, onneks oli sopivaan aikaan, että sai hakea just pitkän leiman samalla, kotona xenonit takas... :roll:
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Timonen »

... ja seuraavan kerran, kun sama partio huomaa sut, ja pysäyttää ja huomaa TAAS ksenonit, niin sulla on TAAS kilvet konttorilla. Fiksua? :roll:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Perkeles
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Syys 2012, 21:47

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Perkeles »

Timonen kirjoitti:... ja seuraavan kerran, kun sama partio huomaa sut, ja pysäyttää ja huomaa TAAS ksenonit, niin sulla on TAAS kilvet konttorilla. Fiksua? :roll:
No, eivätpä ole vuoteen huomanneet, ja jos huomaavat, niin tarttee sitten vaan hakea kilvet takas konttorilta, noi valot on vaan niin paljon paremmat kun orkkikset, että voin siitähyvästä hakea välillä kilvet takas... :D
Ovat kyllä puhallusratsiaan pysäyttäneet pari kertaa, yms mutta koskaan ei ole noista tullu puhetta, oli silloin vaan polliisit hiukan huonolla tuulella, kun kilvet veivät tjtn... :bonk:
Vastaa Viestiin