LET koneiden viritys

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
OMEGA
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 123
Liittynyt: 17 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OMEGA »

täällä kans kaikkea kivaa turboihin
ja muihin opeleihen

www.vmax.de/html/frame-haupt.html
omega mv6 caravan ´94
calibra 4x4 turbo ´94
astra f v6 ´95
calibra-92
'Senator'
'Senator'
Viestit: 392
Liittynyt: 22 Tammi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

todella mielenkiintoinen sivusto vituttaa vaan kun ei ymmärrä saksaa
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Onkos muuten XE:n nokista jotain vastaavaa hyötyä LET moottorissa?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

vectraTBO kirjoitti:Onkos muuten XE:n nokista jotain vastaavaa hyötyä LET moottorissa?
Kyllähän XE:n imunokan oikein ajoittamalla saattaa tulla kivempaa mutta pakonokkaa ei kannattane vakioahtimen kanssa asentaa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Sauli_I
'Senator'
'Senator'
Viestit: 305
Liittynyt: 19 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja Sauli_I »

Yleensä ahdetussa kun imunokkaa ajoittaa 5 astetta aikaisemmalle, niin ahdin herää n. 250 kierrosta aikaisemmin. Imunokka noissa pitäisi kyllä olla sama, ainoa ero tietääkseni pakonokassa. Pakonokkaa ei kannata muuttaa, ennen kuin olet vaihtanut pakopesän virtaavampaan.
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

G-Lader kirjoitti:Yleensä ahdetussa kun imunokkaa ajoittaa 5 astetta aikaisemmalle, niin ahdin herää n. 250 kierrosta aikaisemmin. Imunokka noissa pitäisi kyllä olla sama, ainoa ero tietääkseni pakonokassa. Pakonokkaa ei kannata muuttaa, ennen kuin olet vaihtanut pakopesän virtaavampaan.
Tulossa on rosterisarja ja isompi ahdin erillisellä hukkaportilla. Mites se pakonokka sitten vaikuttaa?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Sauli_I
'Senator'
'Senator'
Viestit: 305
Liittynyt: 19 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja Sauli_I »

Tuossa on koneessa on miedompi pakonokka kuin XE:ssä juuri pienen pakopesän takia, että pakopaine ei olisi niin suuri. Vaikka se aika korkeaksi kasvaakin isommilla paineilla.
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

dBilakselta löytyy pakosarja integroituine pakopesineen Z20LET/L/R -koneisiin.

Kuva
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
calibra-92
'Senator'
'Senator'
Viestit: 392
Liittynyt: 22 Tammi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

mielenkiintoinen onko jotain strategisia tietoja
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

calibra-92 kirjoitti:mielenkiintoinen onko jotain strategisia tietoja
http://www.eds-motorsport.de/de/produkt ... Race-1.htm
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Slp^
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 119
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 13:57
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Slp^ »

calibra-92 kirjoitti:todella mielenkiintoinen sivusto vituttaa vaan kun ei ymmärrä saksaa
Altavista ja babelfish saksasta englanniksi ;D
jkt
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 13
Liittynyt: 18 Joulu 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja jkt »

Mitä virtaa let koneen kansi (cossu valua)?
Avatar
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5495
Liittynyt: 09 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

jkt kirjoitti:Mitä virtaa let koneen kansi (cossu valua)?
http://personal.inet.fi/koti/jpummila/virtaukset.htm
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Osaakos joku kertoa onko (C)20XE:n imunokassa eroa LETin imunokkaan?
Kun tuntuu että toiset sanoo et ne on samat ja toiset väittää muuta...

Eli tietoa tarvittais, ei mutua.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Jope
OCF Member 2016
Viestit: 2490
Liittynyt: 01 Touko 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jope »

vectraTBO kirjoitti:Osaakos joku kertoa onko (C)20XE:n imunokassa eroa LETin imunokkaan?
EPC:n mukaan ovat ainakin eri osanumerolla, muusta ei hajuakaan...
Vastaa Viestiin