Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
OMEGA
'Admiral'
Viestit: 123 Liittynyt: 17 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OMEGA » 08 Huhti 2006, 22:32
täällä kans kaikkea kivaa turboihin
ja muihin opeleihen
www.vmax.de/html/frame-haupt.html
omega mv6 caravan ´94
calibra 4x4 turbo ´94
astra f v6 ´95
calibra-92
'Senator'
Viestit: 392 Liittynyt: 22 Tammi 2004, 02:00
Viesti
Kirjoittaja calibra-92 » 08 Huhti 2006, 23:09
todella mielenkiintoinen sivusto vituttaa vaan kun ei ymmärrä saksaa
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469 Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja vectraTBO » 14 Huhti 2006, 18:42
Onkos muuten XE:n nokista jotain vastaavaa hyötyä LET moottorissa?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Jarno
OCF Member 2022
Viestit: 8489 Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 15 Huhti 2006, 00:53
vectraTBO kirjoitti: Onkos muuten XE:n nokista jotain vastaavaa hyötyä LET moottorissa?
Kyllähän XE:n imunokan oikein ajoittamalla saattaa tulla kivempaa mutta pakonokkaa ei kannattane vakioahtimen kanssa asentaa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Sauli_I
'Senator'
Viestit: 305 Liittynyt: 19 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kitee
Viesti
Kirjoittaja Sauli_I » 15 Huhti 2006, 11:54
Yleensä ahdetussa kun imunokkaa ajoittaa 5 astetta aikaisemmalle, niin ahdin herää n. 250 kierrosta aikaisemmin. Imunokka noissa pitäisi kyllä olla sama, ainoa ero tietääkseni pakonokassa. Pakonokkaa ei kannata muuttaa, ennen kuin olet vaihtanut pakopesän virtaavampaan.
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469 Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja vectraTBO » 15 Huhti 2006, 18:00
G-Lader kirjoitti: Yleensä ahdetussa kun imunokkaa ajoittaa 5 astetta aikaisemmalle, niin ahdin herää n. 250 kierrosta aikaisemmin. Imunokka noissa pitäisi kyllä olla sama, ainoa ero tietääkseni pakonokassa. Pakonokkaa ei kannata muuttaa, ennen kuin olet vaihtanut pakopesän virtaavampaan.
Tulossa on rosterisarja ja isompi ahdin erillisellä hukkaportilla. Mites se pakonokka sitten vaikuttaa?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Sauli_I
'Senator'
Viestit: 305 Liittynyt: 19 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kitee
Viesti
Kirjoittaja Sauli_I » 16 Huhti 2006, 17:05
Tuossa on koneessa on miedompi pakonokka kuin XE:ssä juuri pienen pakopesän takia, että pakopaine ei olisi niin suuri. Vaikka se aika korkeaksi kasvaakin isommilla paineilla.
Jarno
OCF Member 2022
Viestit: 8489 Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 20 Huhti 2006, 09:41
dBilakselta löytyy pakosarja integroituine pakopesineen Z20LET/L/R -koneisiin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
calibra-92
'Senator'
Viestit: 392 Liittynyt: 22 Tammi 2004, 02:00
Viesti
Kirjoittaja calibra-92 » 20 Huhti 2006, 10:42
mielenkiintoinen onko jotain strategisia tietoja
Jarno
OCF Member 2022
Viestit: 8489 Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 20 Huhti 2006, 10:56
calibra-92 kirjoitti: mielenkiintoinen onko jotain strategisia tietoja
http://www.eds-motorsport.de/de/produkt ... Race-1.htm
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Slp^
'Admiral'
Viestit: 119 Liittynyt: 20 Joulu 2005, 13:57
Paikkakunta: Lieksa
Viesti
Kirjoittaja Slp^ » 20 Huhti 2006, 13:14
calibra-92 kirjoitti: todella mielenkiintoinen sivusto vituttaa vaan kun ei ymmärrä saksaa
Altavista ja babelfish saksasta englanniksi ;D
jkt
'Kadett'
Viestit: 13 Liittynyt: 18 Joulu 2002, 02:00
Viesti
Kirjoittaja jkt » 15 Touko 2006, 10:46
Mitä virtaa let koneen kansi (cossu valua)?
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469 Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja vectraTBO » 21 Touko 2006, 22:19
Osaakos joku kertoa onko (C)20XE:n imunokassa eroa LETin imunokkaan?
Kun tuntuu että toiset sanoo et ne on samat ja toiset väittää muuta...
Eli tietoa tarvittais, ei mutua.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Jope
OCF Member 2016
Viestit: 2490 Liittynyt: 01 Touko 2003, 03:00
Viesti
Kirjoittaja Jope » 21 Touko 2006, 22:27
vectraTBO kirjoitti: Osaakos joku kertoa onko (C)20XE:n imunokassa eroa LETin imunokkaan?
EPC:n mukaan ovat ainakin eri osanumerolla, muusta ei hajuakaan...