Diesel

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • turbon hukkaportti jumissa?
    Kirjoittaja vatunjorma »
    1 Vastaukset
    926 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Vectra C 2.2DTi -02 ECU:n paikka
    Kirjoittaja kepa80 »
    2 Vastaukset
    528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • 1.9 DCTI C-Vectra polttoainesuotimen vaihto
    Kirjoittaja mondeo2002 »
    1 Vastaukset
    517 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaakko-
  • Dti Astra ei käynnisty..
    Kirjoittaja Silver G »
    2 Vastaukset
    613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Silver G
  • X20DTL- koneen lukitustapit.
    Kirjoittaja Calibra16v »
    3 Vastaukset
    389 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Calibra16v
  • Bensaa vahingossa dieselin tankkiin
    Kirjoittaja JormaB »
    3 Vastaukset
    685 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja petedti
  • Y20DTH ja Y22DTR pumppujen sopivuudesta
    Kirjoittaja -VMK- »
    5 Vastaukset
    847 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • alipainemötiköiden sirinä/vikinä
    Kirjoittaja turbo calsu »
    5 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J.P.S
  • Vectra 2,2 dti -04 hehkutus
    Kirjoittaja impolma »
    6 Vastaukset
    845 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Corsa B X17D öljypohja & alipainepumpun paluuletku.
    Kirjoittaja Altti450 »
    11 Vastaukset
    2484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BjakuO
  • vectra -98 2td . Tehot hukassa vikakoodi p0105 ..missä vika?
    Kirjoittaja forelli »
    2 Vastaukset
    873 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja forelli
  • Vectra 2.2 dti 04 ei lähde käyntiin
    Kirjoittaja impolma »
    28 Vastaukset
    3092 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teuwo
  • Corsa B tankin ongelma.
    Kirjoittaja m45ter »
    1 Vastaukset
    478 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Lämmityslaitteen moottori
    Kirjoittaja celsius »
    2 Vastaukset
    418 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Ruiskutuspumpun toimintahäiriö 1 (korjattu)
    Kirjoittaja Lentsu »
    24 Vastaukset
    4701 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lentsu
  • 8 viikoa hätäkäyttötilassa,pumpussa 0-vikaa!!
    Kirjoittaja A_Megamann »
    4 Vastaukset
    1071 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jp_olli
  • astra 1,7 td 97 jakohihnan vaihto
    Kirjoittaja leeder »
    6 Vastaukset
    1196 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja telwin
  • Astraan kansipaffin vaihto ??
    Kirjoittaja Silver G »
    16 Vastaukset
    958 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Kansipahvi entinen?
    Kirjoittaja jack04 »
    13 Vastaukset
    1893 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jack04
  • vectra 98 dti lämpömittari
    Kirjoittaja giggs11 »
    3 Vastaukset
    405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja giggs11
  • Semmosta.
    Kirjoittaja FullMetal »
    0 Vastaukset
    418 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Katalysaattorin sisuskalut irti?
    Kirjoittaja Tube »
    3 Vastaukset
    940 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tube
  • cdti tietoa?
    Kirjoittaja sälä »
    1 Vastaukset
    506 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Insignian dieseleiden lämpimyys / moottorinlämmittimet
    Kirjoittaja Solenoid »
    1 Vastaukset
    604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja =KASSU=
  • 1.9cdti (DTL) Hehkun ohjainyksikkö
    Kirjoittaja reanle »
    2 Vastaukset
    497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja reanle
  • Opel Vivaro 1,9 CDTI:n lastutus
    Kirjoittaja enskanurmi »
    0 Vastaukset
    684 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja enskanurmi
  • kirrokset hukas kylmänä
    Kirjoittaja pizzaah »
    5 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • Isuzu 1,7 vesipumppu ?
    Kirjoittaja juuus »
    4 Vastaukset
    511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mu3rt3
  • astran mystinen ilmavaiva
    Kirjoittaja sahyri »
    4 Vastaukset
    785 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sahyri
  • Vectra b -98 2.0 DTI häiriövalo palaa
    Kirjoittaja MSL »
    6 Vastaukset
    805 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja finncat
  • 1.3 CDTI lastutus
    Kirjoittaja Kiisseli-Sorsa »
    2 Vastaukset
    752 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • vectra -99 2.0dti ilmastointi ei toimi
    Kirjoittaja omenav »
    23 Vastaukset
    1742 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Y20DTH vesipumpun vaihto?
    Kirjoittaja Silver G »
    20 Vastaukset
    3041 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nakuttaja79
  • mennyt vanhaksi
    Kirjoittaja A_Megamann »
    10 Vastaukset
    3336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lentsu
  • Omega B 2.5td autom -96 vikakoodi 81
    Kirjoittaja makemu »
    4 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makemu
  • Omega 2.2dti laturinvalo
    Kirjoittaja jake_89 »
    4 Vastaukset
    572 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • P1590 vikakoodi
    Kirjoittaja kraby1980 »
    1 Vastaukset
    644 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • 20DTH koneen termostaatti
    Kirjoittaja jryti »
    65 Vastaukset
    6198 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Astra 1,7dti -00 ei käynnisty
    Kirjoittaja Opelelektra »
    0 Vastaukset
    436 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opelelektra
  • Opel astra 1.7dti -02 tehot hävinneet
    Kirjoittaja jaabe »
    4 Vastaukset
    755 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jaabe
  • Öljy ongelma
    Kirjoittaja HIMA »
    0 Vastaukset
    474 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HIMA
  • 20DTH:n kytkin
    Kirjoittaja rgs1 »
    7 Vastaukset
    934 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Opelin 1.7 dieselin lohkot.
    Kirjoittaja telwin »
    7 Vastaukset
    1120 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Passe
  • 1.3 cdti hyytyy
    Kirjoittaja Minä vaan »
    1 Vastaukset
    536 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FullMetal
  • "rohina" -98 2.0dti vectra
    Kirjoittaja -Antsa »
    5 Vastaukset
    888 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Diesel vectran venttiilin välys.
    Kirjoittaja vannesuhari »
    4 Vastaukset
    665 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • mistä uusi turbo 2.5 td omegaan
    Kirjoittaja ouppelixi »
    12 Vastaukset
    2069 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rePLAY_
  • Astra G Di16 ja virrat
    Kirjoittaja AJokatos »
    10 Vastaukset
    993 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nakuttaja79
  • Vectra C 2.2DTi imusarja puhdistettu ja läpät irroitettu
    Kirjoittaja kepa80 »
    0 Vastaukset
    1424 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kepa80
  • 1.9 CDTI lämmittämisestä
    Kirjoittaja ClassicGreen »
    4 Vastaukset
    742 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja