Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Ajovalo automatiikka ...
    Kirjoittaja Stidi »
    5 Vastaukset
    899 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dtiveccu
  • Merkkiliike vs. muu varaosaliike
    Kirjoittaja -jupe- »
    7 Vastaukset
    905 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ville
  • Kymysys hälystä ja vakuutuksesta...
    Kirjoittaja Dominator »
    26 Vastaukset
    2250 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sport16
  • Missähän hinnoissa??
    Kirjoittaja cor54 »
    5 Vastaukset
    886 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cor54
  • Astra G:ssä puhaltaa roskia sisään...
    Kirjoittaja LepopeL »
    13 Vastaukset
    2011 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja manta3000
  • Vannetta ooppeliin!
    Kirjoittaja Jube-setä »
    5 Vastaukset
    964 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Arg!
  • Mikä on yleisin Opeli?
    Kirjoittaja Dominator »
    28 Vastaukset
    2365 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calibra4x4
  • taas ihania autoja myytävänä...
    Kirjoittaja rasmus »
    12 Vastaukset
    1674 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Joko B omppun "Haynes kirja" suomeksi?
    Kirjoittaja Jerzey »
    3 Vastaukset
    434 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Toi perä juttu
    Kirjoittaja TranceSami »
    12 Vastaukset
    1100 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbobliz
  • Mistä mantan levikkeitä
    Kirjoittaja TranceSami »
    1 Vastaukset
    330 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Kuka tuo maahan Mantzel-osia???
    Kirjoittaja pfohr »
    3 Vastaukset
    608 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbobliz
  • Paljon kannattaa maksaa?
    Kirjoittaja pezq »
    3 Vastaukset
    525 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xDsLx
  • omega b 2.5 ja mv6 kokemuksia näistä?
    Kirjoittaja mika a »
    4 Vastaukset
    994 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 4x4
  • olisko ketään joka olis hakenut itse auton saksasta?
    Kirjoittaja cruz »
    1 Vastaukset
    456 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • 1.8 ecotecit 85kW ja 92kW
    Kirjoittaja Jari H »
    9 Vastaukset
    1245 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • MV6 suorituskyky?
    Kirjoittaja vecculi b »
    5 Vastaukset
    1386 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FC
  • Tuunaus ennen ja nyt.
    Kirjoittaja Ooppelimies »
    10 Vastaukset
    1541 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilderi
  • Corsia?
    Kirjoittaja corsaa »
    150 Vastaukset
    12473 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Perä asiaa vielä
    Kirjoittaja TranceSami »
    0 Vastaukset
    359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TranceSami
  • mitkä polttimot??
    Kirjoittaja opel_on_pop »
    5 Vastaukset
    653 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Evotec
  • B Omegan tyypit
    Kirjoittaja KimTa »
    2 Vastaukset
    670 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KimTa
  • Niistä välityksistä
    Kirjoittaja TranceSami »
    1 Vastaukset
    313 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Monza Vantaalla myynnissä.
    Kirjoittaja Gese »
    7 Vastaukset
    670 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Tuontiautoja....
    Kirjoittaja 0500_Ascona »
    13 Vastaukset
    1703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Irmscher
  • minulleko Corsa?
    Kirjoittaja nicca »
    1 Vastaukset
    448 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Viper
  • Manta B CC Berlinetta
    Kirjoittaja Timo Vehtari »
    14 Vastaukset
    1431 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • Miten pitään saksalaisella autolla ilman veroja?
    Kirjoittaja neo147 »
    3 Vastaukset
    784 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ankar
  • senator asiaa
    Kirjoittaja uhrmacher »
    17 Vastaukset
    2018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aqu
  • Mantan tehot ruiskun suhteen
    Kirjoittaja TranceSami »
    1 Vastaukset
    390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Kertokaa joku
    Kirjoittaja TranceSami »
    1 Vastaukset
    455 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Millanen auto on Astran f farmari ajaa?
    Kirjoittaja -Petsku- »
    21 Vastaukset
    2001 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mr
  • HUI.....!!!??
    Kirjoittaja Ex-MukaVee6 »
    31 Vastaukset
    4622 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartza
  • Kilpailu: Mikä vikana, veikatkaa..
    Kirjoittaja Mosse »
    12 Vastaukset
    1337 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mosse
  • osaisisko joku kertoo??
    Kirjoittaja TonZer »
    8 Vastaukset
    908 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Manta B GTE/GSI 87/88 sähkökuvat
    Kirjoittaja SamTech »
    0 Vastaukset
    310 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SamTech
  • Kertokaa asiantuntijat
    Kirjoittaja TranceSami »
    5 Vastaukset
    707 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mirako
  • Kadett -88 ruosteet
    Kirjoittaja xxxxx »
    7 Vastaukset
    809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xxxxx
  • Opeliin tribaali teippaukset !!!
    Kirjoittaja Skelektor »
    19 Vastaukset
    2530 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zeni
  • manta pätkii?
    Kirjoittaja irmcher »
    4 Vastaukset
    599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AJ
  • Outo tärinä ja kolina.
    Kirjoittaja MadFin »
    5 Vastaukset
    765 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MadFin
  • Linkki jossa paljon testejä/juttuja eri Opeleista
    Kirjoittaja Irmscher »
    0 Vastaukset
    515 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Irmscher
  • e16se
    Kirjoittaja mettäsika »
    0 Vastaukset
    341 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mettäsika
  • Auto ruotsista...
    Kirjoittaja dune »
    8 Vastaukset
    2626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja irmcher
  • Hieman Asconan tai Kadett:in ostosta
    Kirjoittaja Mr_Bisnes »
    7 Vastaukset
    693 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Speitan
  • Muutoskatsastus omega 3.0 24v
    Kirjoittaja Härski »
    0 Vastaukset
    462 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Härski
  • Opel kadett
    Kirjoittaja KaPa... »
    4 Vastaukset
    492 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja @nse
  • Omega a 3.0 24v
    Kirjoittaja k-p »
    3 Vastaukset
    845 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marcopel
  • B Vectran käsijarrun kiristys
    Kirjoittaja zormi »
    7 Vastaukset
    943 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Kysymys
    Kirjoittaja Viiltohaava »
    1 Vastaukset
    430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mickus

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja