Eli oon ajatellu Vectraan ostaa eteen uudet kaasuiskarit ja Biltemassa näytti olevan aika edullisia.
Autoa on madallettu 40mm Intraxin jousilla.
Tällä hetkelläkin on kyllä ollut jo vuoden vakioiskarit tuon madalluksen kanssa ja ihan hyvin on kestänyt, mutta nyt ei etuiskarit ole parhaassa iskussa enää.
Joten onko kokemuksia mahtaako olla ihan yhtä laadukkaita iskareita, kuin muidenkin merkkien iskarit?
Kokemuksia Bilteman iskunvaimentimista?
Oliko nesteiskarit? Mulla tällä hetkellä takaiskarit pitää semmosta pientä kolinaa/lutkutusta pienessä joustossa ja esim. soratiellä ajaessa kuuluu kokoajan. Muuten kyllä iskarit toimivat. En tiiä niiden merkkiä.A_I kirjoitti:Älä osta. Astraan ostettiin taakse iskunvaimentajat biltemasta. Viikon päästä ne pitivät sellasista lutkutusta, että järki meinas lähtee. Samanlainen ääni kuin kahta kumisaapasta olisi törmännyt.
Taisivathan nuo olla. Kyllähän ne muuten toimivat ihan hyvin, mutta se ääntely oli ärsyttävää.J.S.T kirjoitti:Oliko nesteiskarit? Mulla tällä hetkellä takaiskarit pitää semmosta pientä kolinaa/lutkutusta pienessä joustossa ja esim. soratiellä ajaessa kuuluu kokoajan. Muuten kyllä iskarit toimivat. En tiiä niiden merkkiä.A_I kirjoitti:Älä osta. Astraan ostettiin taakse iskunvaimentajat biltemasta. Viikon päästä ne pitivät sellasista lutkutusta, että järki meinas lähtee. Samanlainen ääni kuin kahta kumisaapasta olisi törmännyt.
-----
Vectra B 2.0 DTI -98, Voimaa.com
Vectra B 2.0 DTI -98, Voimaa.com
Joo sama homma mullakin että pienissä nopeuksissa kuuluu selvästi. Oiskohan ennemminkin joku yleinen nesteiskareiden "ominaisuus", ellei sitten sattumoisin itelläki oo bilteman takaiskarit.A_I kirjoitti:Taisivathan nuo olla. Kyllähän ne muuten toimivat ihan hyvin, mutta se ääntely oli ärsyttävää.J.S.T kirjoitti:Oliko nesteiskarit? Mulla tällä hetkellä takaiskarit pitää semmosta pientä kolinaa/lutkutusta pienessä joustossa ja esim. soratiellä ajaessa kuuluu kokoajan. Muuten kyllä iskarit toimivat. En tiiä niiden merkkiä.A_I kirjoitti:Älä osta. Astraan ostettiin taakse iskunvaimentajat biltemasta. Viikon päästä ne pitivät sellasista lutkutusta, että järki meinas lähtee. Samanlainen ääni kuin kahta kumisaapasta olisi törmännyt.Pienissä nopeuksissa tuon äänen kuuli hyvinkin selvästi. Tosin Bilteman takuu pelasi hienosti ja hyvittivät kokohinnan tavarana takaisin.
Ei ole ominaisuus. Neste-/öljyiskareitahan käytetään (käsittääkseni) suurimmassa osassa sarjavalmisteisia autoja ja ei niiden kuulu lötkyä/lotista.J.S.T kirjoitti:Joo sama homma mullakin että pienissä nopeuksissa kuuluu selvästi. Oiskohan ennemminkin joku yleinen nesteiskareiden "ominaisuus", ellei sitten sattumoisin itelläki oo bilteman takaiskarit.
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]