Vieläkös Ooppeli on pohojammaan dieselhuollos?Opel Typy kirjoitti:Nyt lähtee 24 päivä oopelini korjaukseen seinäjoelle diiselhuoltoon.. 1500 euroa uusi pumppu ja siihen asennukset ja kaikki päälle..![]()
![]()
![]()
VP 44 -syöttöpumpum kestoikä?
- lotuszafira
- 'Admiral'

on siellä.. autossa on aikasemminkin otettu johtojuttu irti ja kun on huomattu että tulee liian kalliiksi niin on tehty patentti että toimii sen verran ja myyntiin.. ja mun ostettavaksi tuli nyt uusi pumppu koska johtosarjajuttua ei saa uutta.. 3900 bossin pumppu tarvike pumppu 2900.. ja sitten tilasin saksanmaalta 1700.. eli kaikkineen päivineen tulee maksamaan 2070€..
ja siellä se nyt viidettä viikkoo odottaa sitä vaihtopumppua saksanmaalta... 
-
Opel Astra
- 'Senator'

- lotuszafira
- 'Admiral'

- lotuszafira
- 'Admiral'

no ompa ihme että airbaghäiriö ilmaantuiOpel Typy kirjoitti:no auto tuli pois sieltä.. no nyt palaa airbagin vikavalo.. no ne on jollakin ihmeellä rikkonu airbagin ohjausboxin.. ja kun se ei ollut rikki kun sinne vein.. ja ei se muutenkaan käy niinkuin pitäs.. perkl..
mikähän se ruiskutuspumpun johtojuttuviritys siinä autossasi oli tehty edellisellä omistajalla, no eipä taida liittyä airbagiin mitenkään se viritys tai eipä sitäkään tiedä varmasti
ite sain eilen torstaina autoni sieltä Seinäjoelta suuttimien o-renkaiden vaihdosta. Samalla ne vaihtoi ylivuotoletkut. Ainakin tänäaamuna lähti auto käyntiin
1,8 16V z18xe
-
Invisigoth
- 'Kadett'

- AkseliTakaveto
- 'Senator'

Hinnoissa mitä itse olen kysellyt merkkihuolloista (n. 1600€ paikka kuin paikka), on ehtona se että vanha annetaan vaihdossa. Mitäpä tuolla vanhalla tekisikään? Verkkopainoksi korkeintaanjjvirtan kirjoitti:Mitä ne Ooppelilla maksaa vanhasta pumpusta?Sen varmaan aina haluavat itselleen..
Oisko pelimiehen ratkaisu siirtää aivopoksi pumpunrungosta jonnekkin kauemmaksi?? Vaikka hyttiin asti? Kellään välähtänyt samanlaisia haavekuvia aikaisemmin?
Senhän voi korjata...AkseliTakaveto kirjoitti:Hinnoissa mitä itse olen kysellyt merkkihuolloista (n. 1600€ paikka kuin paikka), on ehtona se että vanha annetaan vaihdossa. Mitäpä tuolla vanhalla tekisikään? Verkkopainoksi korkeintaanjjvirtan kirjoitti:Mitä ne Ooppelilla maksaa vanhasta pumpusta?Sen varmaan aina haluavat itselleen..![]()
AkseliTakaveto kirjoitti: Oisko pelimiehen ratkaisu siirtää aivopoksi pumpunrungosta jonnekkin kauemmaksi?? Vaikka hyttiin asti? Kellään välähtänyt samanlaisia haavekuvia aikaisemmin?
Siirrä ennemmin se paluuletku muualle ja laita rautanen polttoainesuodatin+jalka.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- AkseliTakaveto
- 'Senator'

Kerroppa enemmän. Mistä jalasta puhut? Miten suodatin vaikuttaa asiaan?Juho M-P kirjoitti:Senhän voi korjata...AkseliTakaveto kirjoitti:Hinnoissa mitä itse olen kysellyt merkkihuolloista (n. 1600€ paikka kuin paikka), on ehtona se että vanha annetaan vaihdossa. Mitäpä tuolla vanhalla tekisikään? Verkkopainoksi korkeintaanjjvirtan kirjoitti:Mitä ne Ooppelilla maksaa vanhasta pumpusta?Sen varmaan aina haluavat itselleen..![]()
AkseliTakaveto kirjoitti: Oisko pelimiehen ratkaisu siirtää aivopoksi pumpunrungosta jonnekkin kauemmaksi?? Vaikka hyttiin asti? Kellään välähtänyt samanlaisia haavekuvia aikaisemmin?
Siirrä ennemmin se paluuletku muualle ja laita rautanen polttoainesuodatin+jalka.