A-omegaan lokero kasettitelineen tilalle..

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jarnok
'Senator'
'Senator'

A-omegaan lokero kasettitelineen tilalle..

Viesti Kirjoittaja Jarnok »

A-omegaan saa kuulemma lokeron kasettitelineen tilalle siihen mankan alapuolelle...
nooh kävin kysymässä lahden ooppeliliikkeestä ja myyjä siinä selaili koneelta osia vartin verran jonka jälkeen totesi ettei sellaista tarviketta ole a-omegoihin.
Joskus tästä samasta asiasta oli keskustelua ja jollakulla taisi löytyä ihan osanumerokin sille lokerolle millä voisi tilata opelilta ko osan...
joten osanumeroa kaivattaisiin täälläpäin.. (tai sitten itse osaa jos joltakulta löytyy..)
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Lokerosta löytyi tollanen numero kuin 90 414 069,tosin EPC ei sitä kyllä tuntenut.
HaKy
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja HaKy »

Oulun Autoliikkeessä (onkohan se nykyään auto-Åström) ainakin tuntevat tuon, olen sieltä pari tilannut.
Hintaa on tullut jotain 5e/kpl, puh. 0207214530. Pahus kun olen heittänyt varmaan ne muovit roskiin,
niissähän ois ollut tuo numero suoraan..
Omega A 3000 -89
Opel Monza GSE -85
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Alkuperänen lokero vois toki olla parempi ku toi mun viritys jossa vain pikasesti laminoin kangasta reunoille että saan sen kasettikotelon kehikosta parin cd:n kotelon...
Jos se lokero maksaa 5e, maksaisin sen + euron hakupalkaaa + postikulut jos joku sellasen toimittais?
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Minäkin voisin yhden lokeron tarvita?
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

ja minä kans
Jarnok
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jarnok »

eiköhän pistetä jo kohta kimppatilausta pystyyn, tuntuvat menevän kuumille kiville :)
Vastaa Viestiin