Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs asconan olisi tuollainen suunnitelmissa. Kadetissa mulla onkin tuollainen laatikko ja on mielestäni paremmin välitetty kuin tuo normi aavikkoF16. Mitäs kaikkea joutuu vaihtamaan? Vaihteensiirtäjää, vetareita..? Entä miten nopeusmittarin saa toimimaan? (laatikko on GSi kadetista ja siinä on digimittarin anturi.) Asconassa 20NE kone ja normi mittaristo.
F20 eikäy suoraan asconaan,siitä puuttuu sen vaihteiston päälle tulevan korvakkeen paikka,F16 cr lootassa se on.
Paikan puuttuminen johtuu kai siitä että F20 laatikkoa ei ole saanut asconaan tehtaalta,vai onko?
Juurikin näin. F20 sopii isolohko moottoriin suoraan mutta ei C-Asconan koriin. F20 vaihteiston päältä puuttuu se siirtäjäkopan takana oleva kolmen pultin kiinnityspaikka joka puolestaan F16 laatikoista löytyy. Väsäsimpä oikeen kuvan aiheesta:
Eli jos meinaat saada F20 kiinni Asconaan niin vaihteiston takakiinnikkeen joutuu väsämään. Vaihteensiirtäjä käy suoraan, vetonivelet myös.
F20 vaihteistossa on yleensä perävälitys 3.55:1. F16-5CR laatikoissa se on 3.55 - 4.29:1.
F18 laatikko sopisi Asconaan suoraan F20:ä paremmin. Siinä oli muistaakseni laatikon päällä siirtäjäkopan takana 2kpl kiinnitykseen tarvittavia pultinreikiä. Tuo ulommainen pultinreikä puuttui siitä.
Liian työlääksi menee tuon F20sen laittaminen. Kiitokset havericky:lle kuvista ja selvennyksestä. Täytynee laittaa uudestaan harkintaan koko homma, toivottavasti tuo kytkin kestää vielä tän kesän..
jt84 kirjoitti:Liian työlääksi menee tuon F20sen laittaminen. Kiitokset havericky:lle kuvista ja selvennyksestä. Täytynee laittaa uudestaan harkintaan koko homma, toivottavasti tuo kytkin kestää vielä tän kesän..
Onko sulla sitten ylimääräinen F20? Olen kiinnostunut ostamaan jos myyt.........
jt84 kirjoitti:Liian työlääksi menee tuon F20sen laittaminen. Kiitokset havericky:lle kuvista ja selvennyksestä. Täytynee laittaa uudestaan harkintaan koko homma, toivottavasti tuo kytkin kestää vielä tän kesän..
Onko sulla sitten ylimääräinen F20? Olen kiinnostunut ostamaan jos myyt.........