no mitä poijat/tytöt on mieltä siitä ku edessähän on ne pissapoijat niille etuvaloolle kannattaako niitä laittaa ollenkaan ite olen kyllä sitä mieltä että turhat mutta kysytään nyt teiltä. ajattelin vaan tukkia ne jollaki ruuvilla.
Itse en laittanut uuteen puskuriin pesureita ollenkaan... Ennen kun pesurit oli paikallaan piti parin viikon välein lisätä pesunestettä, nyt ilman niitä riittää kun lisää 4-6kk välein
h04x_w1z4rd kirjoitti:Itse en laittanut uuteen puskuriin pesureita ollenkaan... Ennen kun pesurit oli paikallaan piti parin viikon välein lisätä pesunestettä, nyt ilman niitä riittää kun lisää 4-6kk välein
olen kyllä huomannu ton pesunesteen häviämisen kohtuu nopiaa no eipä näillä näkymin tuu niitä laitettua pistän vain ku ssan uuden puskurin niin ne putket tukkoon jollaki ruuvilla ettei tuu paskaa täyteen että saa sitte joskus takaisin jos tarvii.
Minä olen ottanut tavaksi ottaa lampunpesurien sulakkeen kesäksi pois. Talvella kun niille on käyttöä niin eipä paljon haittaa vaikka nestettä saisi usein lisätä.