Vahvistin 12" Hammerille?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Xtrema
'Agila'

Vahvistin 12" Hammerille?

Viesti Kirjoittaja Xtrema »

Mitä vahvistinta suosittelisitte Hammerin 12" subille? Ja kestääkö sama vahvistin jos käytössä on toinen Hammeri? Itse olen katsellut Focuksen 2200:sta, olenko aivan väärässä vahvistimen suhteen? Jos asiantuntijat kehtaisivat valaista kyseistä asiaa minulle.

Kiitos jo etukäteen.
Xtrema
'Agila'

Entä jos serkulla olis tarjolla 2vk vanha Ground Zeron GZTA 2.250mk2 hyvään hintaan, onko tarpeeksi tehokas kyseiselle subille, tai kahdelle.
JR81
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JR81 »

Entä jos serkulla olis tarjolla 2vk vanha Ground Zeron GZTA 2.250mk2 hyvään hintaan, onko tarpeeksi tehokas kyseiselle subille, tai kahdelle.
Tuo vaffi puhaltaa yhdelle subille monotettuna 500 wattia, mikä on mielestäni riittävästi. Eihän tuolla vielä painekisoihin lähdetä, mutta riittää normipopitteluun hyvin.

Eli kytkisin tuon lankun perään yhden subin... en kahta. Tämä siksi että dynamiikka on parempi yhdellä bassolla ja isommalla teholla kuin toisinpäin. Lisäksi yhden subin kytkennällä et polta niin helposti subin puhekelaa säröytyneellä signaalilla (=alitehoisella ja väärin säädetyllä vaffilla).
Opel Vectra CDX -94
Xtrema
'Agila'

Kiitoksia JR:lle vastauksesta
Vastaa Viestiin