Miten saa A-pilarin muovin irti niin että siinä oleva airbag ei räjähdä, vai voiko sen ottaa.
tarttis laittaa lisämittari mut jotenki rohkeus loppuu kesken sitä repiessä, josse kuitenkin poksahtaa.
signum A-pilari
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

- julma juha
- 'Admiral'

Ei saiinä a pilarissa ole bägiä vaan ns sirpaleverho joka tosin toimii räjähdyspatruunalla mut ne on sit taasen c pilarissa ...Irroitus tapahtuu siten että ensin kaivat meisselillä varovasti sen lätkän missä lukee AIRBAG pois ...se on kiinnike ei variotus lätkä ,sen jälkeen se verhous lähtee sivulleppäin nykäisemällä.Jos rikot sen ylä kiinnikkeen niin tilaa siihen uusi ...muuten verhous ei välttämättä pysy kiinni ja jos ruuvaat jonkun ruuvin sinne kiinnikkeeseen niin onnettomuustapauksessa se sivuverhoilu voi tulla silmille.Itse en siihen verhoiluun ruuvaisi kun korkeintaan hands free mikrofonin kiinni ,muut viritykset voi tulla pahimmassa tapauksessa silmille.Airbageja purkaessa akunnapa on syytä irroittaa mut itse en ole puoltatuntia ikinä ootellu ja näiden kanssa on puljattu töissä jo vuosia
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Re: signum A-pilari
Olis ehkä ollu helpompiki paikka laittaa:) Itellä on ahtopainemittari siinä ku on ilmastointiritilät ni siinä ylemmäs reijäs a-pilarin vieres:) ei haittaa näkyvyyttä yhtää ja on just sellases paikas et näkee itse mittarist kaiken olennaisen:)
Nyt: Opel J astra 1.4 turbo 140
EX:Opel signum 2.0T Irmscher, 4 ulostuloputkea By irmscher,Spoileri By irmscher, Maskiverkko By irmscher:)
EX:Opel signum 2.0T Irmscher, 4 ulostuloputkea By irmscher,Spoileri By irmscher, Maskiverkko By irmscher:)