minä toivon että miehet vois opetella laskemaan sen
vessan pytyn renkaan alas aina vessa käynnin jälkeen.
minkään ei ole niin epämiellyttävää ku tuhannen tuiskees
istuu sille alimmaiselle renkaalle
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
minä toivon että miehet vois opetella laskemaan sen
vessan pytyn renkaan alas aina vessa käynnin jälkeen.
minkään ei ole niin epämiellyttävää ku tuhannen tuiskees
istuu sille alimmaiselle renkaalle
Toiveesi toteutuu mutta mies on unohtanut vetää työn tuloksensa viemärin syöveriin. Siinä sitten ihmettelet muovisen rinkulan läpi ruskeaa jöötiä pöntön pohjalla.
Toiveesi toteutuu, huomenna herätessäsi huomaat että heinänuha on lähtenyt, mutta sinusta on tullut spitaalinen ja kuselle mentyäsi mokkisi pää tippuu pöntöön.
Toivon että oppisin ymmärtämään naisia paremmin (taitaa olla mahdoton tehtävä )
Woody kirjoitti:Toiveesi toteutuu, tosin pirteys pysyy yllä viikonlopun ryyppyputken hirttäminen kiinni koko viikoksi ja saat töistäkin lopputilin.
Toivon että aurinko alkaisi paistaa, kun tarvisi kohta lähteä mökille.
Toiveesi toteutuu: Aurinko alkaakin paistaa, muttei lakkaa edes yöllä, ja auringonpaiste jatkuu edelleen ja puut alkavat kellertää ja lämpötila nousee 10c/viikko ja autot alkaa keittää.
Toivon että ruostetta ei ikinä olisi ollut missään OPELissa ikinä!
Woody kirjoitti:Toiveesi toteutuu, tosin pirteys pysyy yllä viikonlopun ryyppyputken hirttäminen kiinni koko viikoksi ja saat töistäkin lopputilin.
Toivon että aurinko alkaisi paistaa, kun tarvisi kohta lähteä mökille.
Toiveesi toteutuu: Aurinko alkaakin paistaa, muttei lakkaa edes yöllä, ja auringonpaiste jatkuu edelleen ja puut alkavat kellertää ja lämpötila nousee 10c/viikko ja autot alkaa keittää.
Toivon että ruostetta ei ikinä olisi ollut missään OPELissa ikinä!
Toiveesi toteutuu, kaikki ooppelit muuttuu ladoiksi, jolloin ruosteellista oppelia ei ole olemassakaan.
Toivon todella sydämmestäni, että joku kirjoittais seuraavaan viestiin 7 oikeaa lotto numeroa mulle sunnuntain lottoon