Spoikka jarruvalolla vai ilman

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Iso-O
'Senator'
'Senator'

Spoikka jarruvalolla vai ilman

Viesti Kirjoittaja Iso-O »

Niin eli olen tilaamassa completokselta spoikan b-vectraan jossa on jarruvalo takaikkunassa niin otanko jarruvalollisen vai ilman olevan spoikan. Itse kysymys on siinä että saako sitä ikkunassa olevaa jarruvaloa peittää valottomalla spoikalla vai pitääkö olla valollinen spoikka. Kai siitä nyt joku ymmärsi mitä tarkotin :-? :oops:
Ticsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Lisäjarruvalo tuli pakolliseksi 1.10.2000. Eli jos autos on vanhempi niin sitä ei tarvitse olla. Mutta jos se siellä on niin sen pitää toimia. Ja näin vois olettaa että sen pitää myös sieltä näkyä. Korjatkoot muut jos olen väärässä.
Iso-O
'Senator'
'Senator'

eli toisin sanoen pitäs ottaa toi jarruvalollinen malli :-?
Ticsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Onkos niissä sitten iso hintaero vai miks et halua jarruvalollista? Voithan sinä ostaa sen valottoman, otat alkuperäsen jarruvalon veke. Jostain biltemasta kympillä joku ledijarruvalo ja pistät sen takalasin yläreunaan.
Iso-O
'Senator'
'Senator'

ei niissä kauhea hintaero ole mutta aloin vaan miettiin tätä juttua. Kyllä mulla oli mielessä toi valollinen
ja sit vaan ottaa pois sen takalasissa olevan
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Ite kans mietin spoileria mutta täysin eri merkkiseen autoon, valollisen kannalla olen, juuri siitä syystä että jarruvalollisen spoilerin kun laittaa voi sen alkuperäisen lisäjarruvalon irrottaa ja pääsee laittamaan ainakin kaistaleen tummennuskalvoa jota joutuu ehkä laittaa "oudosti" jotta saa mustapohjaisen lipun takalasiin. Lipulle pitäs kehittää vielä joku viritys että sais välillä lipun pois jotta näkee peruuttaa...
Vastaa Viestiin