A Vectra keskuslukitus ongelma

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
EGI
'Kadett'
'Kadett'

A Vectra keskuslukitus ongelma

Viesti Kirjoittaja EGI »

Mikä mahtaa olla vialla kun ei saa ovia lukkoon. Kun ovet pistää lukkoon vaikka painamalla kuskin lukitusnappia (ovet kiinni ja itse autossa sisällä), niin ovet menevät lukkoon mutta aukeavat hetken kuluttua.
vecculi92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vecculi92 »

jeps itellä samaa vikaa omassa vectrassa... mutta sitten ku painaa apukuskin oven kiinni ja sitten pistää kuskin ovesta lukkoon ni ei aukea
A20dth insignia vm-14 4x4
Z28nel vectra c vm-07
otto82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja otto82 »

mulla kun oli vectra niin se keskuslukitus sydeemi temppuili ihan samalla tapaa. selvittelin sitä sitten kerran ja siellä oli yks maajohto poikki, muistaakseni apukuskin ovesta. sitten kun maadotti johdon runkoon, niin lähti homma pelaamaan, eikä ollu talvellakaan mitään onkelmia.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

kannattaa tarkastella myös takaluukun lukolle menevät piuhat. niiden eristeet hankautuu puhki saranoiden läheltä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
aba22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja aba22 »

Voisin kysästä tässä yhteydessä (toivottavasti EGI ei pahoillaan -(z)- ) ku mulla A-vectrassa keskuslukitus toimii muuten ihan hyvin, mut kuskin ovesta ei pysty avaan lukitusta. Ovet täytyy aina avata peräluukun kautta! Ovet menee kyl lukkoon kuskinkin ovesta, mut aukee ei millään! Osaakos kukaan tähän sanoo mitään?
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

aba22 kirjoitti:mulla A-vectrassa keskuslukitus toimii muuten ihan hyvin, mut kuskin ovesta ei pysty avaan lukitusta. Ovet täytyy aina avata peräluukun kautta! Ovet menee kyl lukkoon kuskinkin ovesta, mut aukee ei millään! Osaakos kukaan tähän sanoo mitään?
Mulla samaa vikaa mut ei sillä erolla että aukee pelkääjän ovesta (takaluukusta johdot katki).
Nyt sitten väänsin vahingossa takalukkoon ja vain kuskin ovi aukeaa.
Eli jos korjaan takaluukun johdot niin saako takaluukun lukolla takalukon aukeamaan?
aba22
'Admiral'
'Admiral'

Mun käsittääkseni saat aukeen takaluukun kautta! Ainaki mulla pystyy laittaan takaluukusta sillain lukkoon et repsikan ovesta ei pysty avaan ovia! Olipas järkevästi selitetty :D
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

Mut voiko sit mennä kuskin ovikin takalukkoon? sitä en oikeen halua kun se on ainoa minkä saa tällä hetkellä auki.
aba22
'Admiral'
'Admiral'

Enpäs kyl tiä et meneekö.. Alkaa meneen liian tekniseks näin tyhmälle :D
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

Löytyi ensi hätään ratkaisu mun ongelmaan, ohjainboksiin menevästä liittimestä kun vetää
ruskea/valkoisen johdon maihin niin ovet aukeaa ja ruskea/punaisen niin menee lukkoon.
Eli rusk/valk johdon ku uusin niin alkaa ovet toimia niin kuin pitää.
Noi johdot boksista kun vetää kojelautaan ja katkaisijat saa niistä auki ja kiinni (kunnes korjaan ovesta sen johdon)
Tebi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tebi »

Mikähän meikäläisellä mahtaa olla kun ei menee kontti lukkoon ku laitat kuskin ovesta?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
hapa11
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hapa11 »

Tebi kirjoitti:Mikähän meikäläisellä mahtaa olla kun ei menee kontti lukkoon ku laitat kuskin ovesta?
Johdot poikki? Meneekö apparin ovesta kontti lukkoon?
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
aba22
'Admiral'
'Admiral'

RV kirjoitti:Löytyi ensi hätään ratkaisu mun ongelmaan, ohjainboksiin menevästä liittimestä kun vetää
ruskea/valkoisen johdon maihin niin ovet aukeaa ja ruskea/punaisen niin menee lukkoon.
Eli rusk/valk johdon ku uusin niin alkaa ovet toimia niin kuin pitää.
Noi johdot boksista kun vetää kojelautaan ja katkaisijat saa niistä auki ja kiinni (kunnes korjaan ovesta sen johdon)
Missä toi ohjainboksi sijaitsee? vaikuttaa helpolta toimenpiteeltä
hapa11
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hapa11 »

Oisko apukuskin jalkotilassa :roll: En oo kyl sata varma. Viisaammat korjatkoon jos oon väärässä..
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

aba22 kirjoitti:Missä toi ohjainboksi sijaitsee? vaikuttaa helpolta toimenpiteeltä
Se löytyy apparin jalkatilan oikeasta laidasta, otat sen muovin pois niin se on siinä
liitin hässäkän alla piilossa.
Vastaa Viestiin