Mikä mahtaa olla vialla kun ei saa ovia lukkoon. Kun ovet pistää lukkoon vaikka painamalla kuskin lukitusnappia (ovet kiinni ja itse autossa sisällä), niin ovet menevät lukkoon mutta aukeavat hetken kuluttua.
mulla kun oli vectra niin se keskuslukitus sydeemi temppuili ihan samalla tapaa. selvittelin sitä sitten kerran ja siellä oli yks maajohto poikki, muistaakseni apukuskin ovesta. sitten kun maadotti johdon runkoon, niin lähti homma pelaamaan, eikä ollu talvellakaan mitään onkelmia.
Voisin kysästä tässä yhteydessä (toivottavasti EGI ei pahoillaan ) ku mulla A-vectrassa keskuslukitus toimii muuten ihan hyvin, mut kuskin ovesta ei pysty avaan lukitusta. Ovet täytyy aina avata peräluukun kautta! Ovet menee kyl lukkoon kuskinkin ovesta, mut aukee ei millään! Osaakos kukaan tähän sanoo mitään?
aba22 kirjoitti:mulla A-vectrassa keskuslukitus toimii muuten ihan hyvin, mut kuskin ovesta ei pysty avaan lukitusta. Ovet täytyy aina avata peräluukun kautta! Ovet menee kyl lukkoon kuskinkin ovesta, mut aukee ei millään! Osaakos kukaan tähän sanoo mitään?
Mulla samaa vikaa mut ei sillä erolla että aukee pelkääjän ovesta (takaluukusta johdot katki).
Nyt sitten väänsin vahingossa takalukkoon ja vain kuskin ovi aukeaa.
Eli jos korjaan takaluukun johdot niin saako takaluukun lukolla takalukon aukeamaan?
Mun käsittääkseni saat aukeen takaluukun kautta! Ainaki mulla pystyy laittaan takaluukusta sillain lukkoon et repsikan ovesta ei pysty avaan ovia! Olipas järkevästi selitetty
Löytyi ensi hätään ratkaisu mun ongelmaan, ohjainboksiin menevästä liittimestä kun vetää
ruskea/valkoisen johdon maihin niin ovet aukeaa ja ruskea/punaisen niin menee lukkoon.
Eli rusk/valk johdon ku uusin niin alkaa ovet toimia niin kuin pitää.
Noi johdot boksista kun vetää kojelautaan ja katkaisijat saa niistä auki ja kiinni (kunnes korjaan ovesta sen johdon)
RV kirjoitti:Löytyi ensi hätään ratkaisu mun ongelmaan, ohjainboksiin menevästä liittimestä kun vetää
ruskea/valkoisen johdon maihin niin ovet aukeaa ja ruskea/punaisen niin menee lukkoon.
Eli rusk/valk johdon ku uusin niin alkaa ovet toimia niin kuin pitää.
Noi johdot boksista kun vetää kojelautaan ja katkaisijat saa niistä auki ja kiinni (kunnes korjaan ovesta sen johdon)
Missä toi ohjainboksi sijaitsee? vaikuttaa helpolta toimenpiteeltä