Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Jaahas, tais olla miitti aika hiljanen sunnuntaina...?
Mites, onko porukkaa lähdössä muita kuin AtB ja Maritus Syyspartyihin? Huomenna pitäis tulla työvuorolista noille syyskuun 2 ensimmäiselle viikolle, niin sit tietää, et pääsenkö itte. Tarkotus olis...
Mites, onko porukkaa lähdössä muita kuin AtB ja Maritus Syyspartyihin? Huomenna pitäis tulla työvuorolista noille syyskuun 2 ensimmäiselle viikolle, niin sit tietää, et pääsenkö itte. Tarkotus olis...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Haluutko Timonen enää lähteä samoihin pippaloihin missä olen, kun Kalajoella meni aika kovaa? xDTimonen kirjoitti:Jaahas, tais olla miitti aika hiljanen sunnuntaina...?![]()
Ajattelin sunnuntaina potea krapulaa. Pidetään huomenna työporukan kanssa pippalot...
Syyspartyihin pääsisin lähtemään vasta lauantaina iltapäivällä, ku on aamuvuoro, mut ei Riksusta Kuopioon mene kuin n. 3,5h. Asconalla paras aika oli jotain 2h 30min/298km Suonenjoelle. Ja Suonenjoelta ajelee n. 30 min Kuopioon. Eli Rauhalahdessa olisin jotain 18.30-19.00... Jäis päiväohjelma väliin...
Hitto ku ei tiiä, et lähtiskö vai ei...
Syyspartyihin pääsisin lähtemään vasta lauantaina iltapäivällä, ku on aamuvuoro, mut ei Riksusta Kuopioon mene kuin n. 3,5h. Asconalla paras aika oli jotain 2h 30min/298km Suonenjoelle. Ja Suonenjoelta ajelee n. 30 min Kuopioon. Eli Rauhalahdessa olisin jotain 18.30-19.00... Jäis päiväohjelma väliin...
Hitto ku ei tiiä, et lähtiskö vai ei...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Syyspartyihin lähdetään jossain välissä perjantaita, mahdollisimman aikaisin, riippuen miten koulu ja työt antaa periksi sinä päivänä. Ei sinne viitti lauantaina enää lähtee ajeleen täältä kun joutuis niin aikaisin lähteen liikenteeseen. Ja parhaan fiiliksen siellä saa kun on mahdollisimman pitkään (tämä nähtiin kalajoella
).
Mites, oliko viime miitissä porukkaa?
Ehkä jos ens kerralla saatas taas ihmisiä kokoon?
Mites, oliko viime miitissä porukkaa?
Itse olen ens kuun ekana sunnuntaina (joku 2. päivä?) inventoimassa, mutta muistaakseni pääsin ihan inhimilliseen aikaan pois ja ehdin miittailemaan. Sattuiskohan uusia paikalle tällä kertaa? 
Niin ja tuon samaisen viikon lauantaina olen inventoimassa 22 asti... Eli sen jälkeen vielä nelisen tuntia kun kauppa suljetaan. JES! Fiilikset korkealla.
Niin ja tuon samaisen viikon lauantaina olen inventoimassa 22 asti... Eli sen jälkeen vielä nelisen tuntia kun kauppa suljetaan. JES! Fiilikset korkealla.
Onkohan muita tulossa paikalle? Kyllähän vakinaamojen pitää saapua miittaileen.maritus kirjoitti:Itse olen ens kuun ekana sunnuntaina (joku 2. päivä?) inventoimassa, mutta muistaakseni pääsin ihan inhimilliseen aikaan pois ja ehdin miittailemaan. Sattuiskohan uusia paikalle tällä kertaa?
Voi, V6 soikoon!