Ostin ensimmäisen Opelini, hyvä vai huono asia..hmm..
No mutta, nyt pientä kysymystä, kyseessä siis -99 vuoden 2 litranen sport farkku.
Kun nopeus ylittää sen 70 km alkaa ratissa/keulassa tuntumaa pientä täristystä joka kovenee sitä mukaa kun vauhti kasvaa. Mikähän osa sieltä keulasta vois olla kulunu/loppu??
Kävin rengaspajalla. Ukko laitto renkaan laitteeseen pyörimään ja kyllähän minäkin siinä silmällä näin sellaista ylös alas liikettä. Väitti ukko että rengas on sökö. (halpis renkaat alla) ja uudet renkaat ainoa ratkasu. Onkohan näin, vai yrittääkö viilata minua linssii?
Samaa teki meikäläisen Vectra halpisrenkailla. Ei uskaltanut ajaa moottoritienopeuksia ku täristi niin hitosti. Nyt Good Yearit alla ni johan loppu tärinä.
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Ei vain halpisrenkaiden onkelma, itellä rikkoutunut kudokset kahdesta sarjasta Nokian NRT renkaita. Niitä ei kyl ikinä enään tule minn autojen alle, täyttä paskaa jota myydään nimen perusteella. Osta vaik Continental Eco Contact / Premium Contact renkaat, ne on hintansa arvoisia (useamman sarjan kokemuksella)
itse oon käyttänyt continentalin niin kesällä kuin talvella eikä oo tarvinut katua vielä ikinä.
nyt saa kaupastakin varmasti suht edukkaasti kun kohta alkavat jo talvikiekkoja kerään varastoihin.