Pohjois-Savon aluemiitti su 31.5.2020 klo 17:00 Juustoportti Matkus
Pikkuhiljaa ois aika tarve tietää määriä... Ei siis mitään painostusta kuhan heti tiedätte
Nyt meitä on jopa kokonainen 5 hengen kansa, joten museo ei aukea. Että nyt työ toisillenne tutut, puhelin käteen ja kaveria kysymään, sen jälkeen ilmoitus minulle, kiitos 
Edit nro. 1: Ja pääsylipun hinta on 2€, tuskin tulee konkurssi kenellekkään, kahvitarjoiluun mahikset, ihmismäärä tietoon..
Edit nro. 2: Minun mukana tulee ainaki kolme
Edit nro. 1: Ja pääsylipun hinta on 2€, tuskin tulee konkurssi kenellekkään, kahvitarjoiluun mahikset, ihmismäärä tietoon..
Edit nro. 2: Minun mukana tulee ainaki kolme
- Manta B, letitetty 20XE, R25, tulossa...
voipi olla että tulee opeli taas perheeseen, huomenna lähetään calibraa kattomaan
ollaan jo 4 kalikkaa käyty kattomassa, kyllä se vaan niin on ettei halvalla saa hyvää..3 oli puhkiruosteessa ja yhdessä ei ollut edes papereita myyjällä
mukava oli ajella 300km. katsomaan autoa mihin ei ollut ees rekisteriotetta
noh jospa se nyt tärppäis, ja pääsis opelilla sinne kalujoelle..
ollaan jo 4 kalikkaa käyty kattomassa, kyllä se vaan niin on ettei halvalla saa hyvää..3 oli puhkiruosteessa ja yhdessä ei ollut edes papereita myyjällä
eiköhän sitä aina jollakin opeliksilla pääse sinne, mutta toivotan onnea seuraavaan kalikkaan.Tapsu kirjoitti:voipi olla että tulee opeli taas perheeseen, huomenna lähetään calibraa kattomaan![]()
ollaan jo 4 kalikkaa käyty kattomassa, kyllä se vaan niin on ettei halvalla saa hyvää..3 oli puhkiruosteessa ja yhdessä ei ollut edes papereita myyjällämukava oli ajella 300km. katsomaan autoa mihin ei ollut ees rekisteriotetta
![]()
-
@Heikkinen
- 'Admiral'