Huomasin tuossa että miksi tämä ketju on netistä löydettyä alla ja hattrick ketju yleisen keskustelun puolella?
Hockey Arena
IV.7->III.4
Kausi päättyi tappioon. Kaikenlaista kerkesi otteluissa tapahtua, mutta eniten ihmettelen omaa nousua porrasta ylemmälle tasolla. Ei tässä näin pitänyt käydä. Runkosarjassa viides ja playoffsien jälkeen toinen. Täytyy vain toivoa että en joudu aivan täysin heittopussiksi kolmoseen. Vähän kyllä pelottaa mutta kun katsoo kolmosen tasoa niin en ainakaan ihan viimeisenä lymyile AI:n perusteella. Ja rahaahan tämä nousu tuo ja paljon. Semmosta.
Huomasin tuossa että miksi tämä ketju on netistä löydettyä alla ja hattrick ketju yleisen keskustelun puolella?
Dexi1 VIII.51
Tuli sitten otettua turpiin Hikisukalta ystävyysottelussa 4-3
.
Hikisukka VII.52
Jahas, saatu näköjään uus joukkue keskuuteemmeDexi kirjoitti:Tuli sitten otettua turpiin Hikisukalta ystävyysottelussa 4-3.
Dexi1 VIII.51
Joo näinhän se on ja mulla oli viälä kaks parasta puolustajaa loukkaantuneena eli kyllä täältä viälä ohi tullaanveikka81 kirjoitti:Jahas, saatu näköjään uus joukkue keskuuteemmeDexi kirjoitti:Tuli sitten otettua turpiin Hikisukalta ystävyysottelussa 4-3.
, mutta eikös meillä ole vielä 2 ystävyys ottelua , eli paras kolmesta
Jaahas. Ollaan sitten pelattu useampi kausi samoissa sarjoissa. Mulla tie vie vain ylöspäin. Katsotaanpa miten käy tänään harkkamatsissa. Pärjäätkö mun junnuille?Tilt kirjoitti:Kolme kautta tuli rämmittyä nelosessa huonolla menestyksellä, joten DeadWings-johto katsoi parhaaksi tiputtaa joukkueen takaisin viitoseen kehittymään.
Nyt yritetään nuorentaa joukkuetta ja saada palkkakuluja hiukan alemmas.
No perkele! Niinpä tosiaan ollaankinSandu kirjoitti:Jaahas. Ollaan sitten pelattu useampi kausi samoissa sarjoissa. Mulla tie vie vain ylöspäin. Katsotaanpa miten käy tänään harkkamatsissa. Pärjäätkö mun junnuille?
Ei ole kovin montaa voittoa tullut keskinäisistä otteluista ja oon melko varma, ettei tule nyttenkään..
Myynnissä:

Saa tarjota vaikka 10 milj. tai enemmänkinReijo Huukanen, id 7302220
Ikä 26
Kotimaa Suomi
Sopimus 61 päivää
Joukkue Hikisukka
Terveys Terve
Lahjakkuus 64
Palkka 18 805
Potentiaalia 41
Taitoindeksi 77
Uskollisuus +1
Tyytyväisyys kapinallinen
Viikot joukkueessa 16
Maalivahdin heikko
kohta Hanskakäden puoli
Tähtiä 8%
Ominaisuudet
Maalivahti 0 (0%)
Nopeus 25 (56%)
Puolustus 0 (9%)
Voima 0 (55%)
Hyökkäys 18 (5%)
Itsehillintä 7 (6%)
Laukaisutaito 18 (74%)
Päivän kunto 55 (0)
Syöttäminen 9 (52%)
Kokemus 2 (85%)
Energia 100
Harjoittelu 0%
Pelaaja on tällä hetkellä kaupan, minimitarjous on 1 000 000
takarajalla 22.07., 09:59:15.
Ei tollasella pelaajalla tee mitään tai no riippuu jos pelaa jossain VIIIII-liigassaveikka81 kirjoitti:Myynnissä:
Saa tarjota vaikka 10 milj. tai enemmänkinReijo Huukanen, id 7302220
Ikä 26
Kotimaa Suomi
Sopimus 61 päivää
Joukkue Hikisukka
Terveys Terve
Lahjakkuus 64
Palkka 18 805
Potentiaalia 41
Taitoindeksi 77
Uskollisuus +1
Tyytyväisyys kapinallinen
Viikot joukkueessa 16
Maalivahdin heikko
kohta Hanskakäden puoli
Tähtiä 8%
Ominaisuudet
Maalivahti 0 (0%)
Nopeus 25 (56%)
Puolustus 0 (9%)
Voima 0 (55%)
Hyökkäys 18 (5%)
Itsehillintä 7 (6%)
Laukaisutaito 18 (74%)
Päivän kunto 55 (0)
Syöttäminen 9 (52%)
Kokemus 2 (85%)
Energia 100
Harjoittelu 0%
Pelaaja on tällä hetkellä kaupan, minimitarjous on 1 000 000
takarajalla 22.07., 09:59:15.![]()
Hikisukka VII.52
Sillähän tuo myynnissä onkin, kun ei ole käyttöä tuollaiselle.
Dexi1 VIII.51
Tämähän alkaa olla jo noloa kun on tullut kaksi perättäistä häviötä Hikisukalle
. Niin ja sori kun joutu perumaan sen ystävyysottelun kun tuli samalle päivää liiga ottelu.
Alavus Thrashers V.10
tavote on taas vaan pysyä sarjas... Ei näillä nykyisillä pelaajilla ole oikeen mahkua nousta ylemmällä sarjatasolle, eli joukkue pitäisi uudistaa aivan täysin....veikka81 kirjoitti:Odotukset tulevalle kaudelle.
Itellä ainakin tarkoitus päästä playoffeihin, ja haaveissa olisi nousu ylemepään sarjaan
Nääsvillen Predaattori
Tavoite on pysyä sarjassa. Huolestuttavalta kyllä pakki tilanne näyttää, mutta näkeepä sen kotvan kuluttua. Jos alkaa näyttää liiankin pahalta, niin sitten täytynee lähtee kaupoille.
Born Dead, Buried Alive