Astra f alusta

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
alpo
'Agila'

[quote="Jamez"][quote="Deltree"]Hmm. Sii

Viesti Kirjoittaja alpo »

osta multa 2.0 16v gsi:n jouset madaltaa mun tiedon mukaan 20mm. pitäis löytyä kaikki 4kpl.
Jamez
'Admiral'
'Admiral'

Re: [quote="Jamez"][quote="Deltree"]Hmm.

Viesti Kirjoittaja Jamez »

alpo kirjoitti:osta multa 2.0 16v gsi:n jouset madaltaa mun tiedon mukaan 20mm. pitäis löytyä kaikki 4kpl.
Kiitos tarjouksesta mutta laitoin jo uuden alustasarjan tilaukseen, sain edulliseen hintaan ja en jaksa alkaa säätämään tuon alustan kanssa enää :lol:
masa_
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja masa_ »

Vaihdoin omaan sedan F astraan perjantaina uudet kaasu iskarit ja Lesjöförssin -30mm jouset.
Ongelmana vaan että Keula ei madaltunut vakioon verrattuna lainkaan kun taas perä madaltui.
Ihmettelen vaan että miksi keula ei tippunut lähemmäs tietä. Ja auto vähän hölmön näkönen kun keula korkeammalla. Oisko tähän ongelmaan mitään ratkasua että sais keulankin tippumaan?
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

masa_ kirjoitti:Vaihdoin omaan sedan F astraan perjantaina uudet kaasu iskarit ja Lesjöförssin -30mm jouset.
Ongelmana vaan että Keula ei madaltunut vakioon verrattuna lainkaan kun taas perä madaltui.
Ihmettelen vaan että miksi keula ei tippunut lähemmäs tietä. Ja auto vähän hölmön näkönen kun keula korkeammalla. Oisko tähän ongelmaan mitään ratkasua että sais keulankin tippumaan?
Mulla oli sama ongelma ja valitettiin toimittajalle ja ne tehtaalle. Tilalle tuli eteen g-astran madallusjouset ja tilanne korjaantui aika hyvin, vielä pitää varmaan laittaa 10mm madaltavat jousilautaset keulille ja kunnon lyhennetyt iskarit (boge:n kaasuilla hirvee pomppu alusta!).
Vastaa Viestiin