Vectra A Irmscher tummat takavalot
- sepse
- OCF Member 2023

Tässä linkki http://cgi.ebay.de/TOP-schwarze-Rueckle ... dZViewItem saakos muualta halvemmalla tämä hinta aika suolainen ?? Onkos nuo Suomen katsastus miehelle hyväksyttävät vai joutuukos irrottaan katsastuksen ajaksi oliskos kokemuksia . Muita osia olen Saksan Ebaysta huudellutkin kuten Vectra A malliin Ancel eyesit iskareita ja kamei maskeja yms joten neuvon jos olet tietoa vailla / itsellä on säästöt ollut noin 40-50% Suomen hinnoista .
Mulla on Astrassa Irmscherin mustat takavalot eikä katsastuksessa mitään ongelmia.
TÜV-todistus tuli mukana, ei ole tarvinnut.
Astraan maksoi jotain 120 euroa Automuovilla, taisi olla tarjouksessa.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Ite löysin käytettynä sopuhintaan muutamalla kympillä..
Aika harvoinhan noita on toisaalta käytettynäkään tarjolla. Viime syksynä meni katsastus läpi irmeleillä, tosin katsastusmies tutki niitä aika pitkään ja sanoi että heijastimethan niistä puuttuu. Ei kuitenkaan sen kummemmin puuttunut asiaan. Eli pitäs vissiin liimata jotku väliaikaiset heijastimet takaluukkuun aina katsastuksen ajaksi niin helpottaisi asiaa huomattavasti. 
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
Noissa A-vectran valoissa tulee mukana heijastimet ja TÜV todistus. Ite en niitä heijastimia laittanu paikoilleen, et saa nähä mitä paikallinen katsastusmies sanoo. Ja tosiaan omat tilasin Automuovin kautta ja hintaa oli 235€ muistaakseni, eli aika samoihin hintoihin tulee jos saksasta tilaa.
Audi S4 -06
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Voin mä sen sulle skannata, jos tulee ongelmia katsastuksessa, mut mitä turhia jos ne kerta läpi on jo menny... Ne heijastimien puuttuminen niissä se ainoo valituksen aihe varmaan on.VecculiOoppeli kirjoitti:mannta3 kirjoitti:Noissa A-vectran valoissa tulee mukana heijastimet ja TÜV todistus.
Ai ihan TÜV-todistus, skannaatko ja laitat mullekin..?Tai no mahtaneeko tuota tarvita..menihän se viimeksikin läpi.
Audi S4 -06
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Jepjep..pitää katsella..mannta3 kirjoitti:Voin mä sen sulle skannata, jos tulee ongelmia katsastuksessa, mut mitä turhia jos ne kerta läpi on jo menny... Ne heijastimien puuttuminen niissä se ainoo valituksen aihe varmaan on.VecculiOoppeli kirjoitti:mannta3 kirjoitti:Noissa A-vectran valoissa tulee mukana heijastimet ja TÜV todistus.
Ai ihan TÜV-todistus, skannaatko ja laitat mullekin..?Tai no mahtaneeko tuota tarvita..menihän se viimeksikin läpi.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
- sepse
- OCF Member 2023

No syteen tai saveen / eipäs se vissiin tässä konkurssissa enää tunnu huusin sitte molempiin käyttöpeleihin alkuperäisestä linkistä takavalot
Kiitokset kannustavista kommenteista , syön sitte loppukuusta muovia merkki irmscher kun ei ruokaan ole rahaa
t Pers aukinen Opel hullu.
- sepse
- OCF Member 2023

No niin , pankkisiirto rahat perillä 2.8 , tänään 9.8 lähettiauto toi paketin Saksanmaalta. Näyttää olevan ihan alkuperäiset Irmsherit ja toimitus pakettiin kuuluu tuv todistus ohjeineen ja myös nämä tarvittavat erilliset heijastimet , ovat myös laittaneet pakettiin polttimot kantoineen ja johtoineen ja liittimineen , asennus on helppo ja näyttävät kyllä tosi tummilta mutta valoteho on kyllä hyvä ! Toimituskulut Suomeen oli 30 eur ensimmäiseltä parilta ja seuraavat nostavat hintaa 5eur/pari jos joku miettii jotain kimppa ostosta ko puljusta (Auto-24 Tuning shop) .
Koskas ostit? Aattelin vaan et onkohan ne vieläkin tarjouksessa...Astra22 kirjoitti:Mulla on Astrassa Irmscherin mustat takavalot eikä katsastuksessa mitään ongelmia.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Melkein vuosi sitten, tuskin enää tarjoustavaraa.
Irmscherillä
Artikelnummer: i 20 12 007
Preis: 185,97
http://www.irmscher.de/pictures/artikel/i2012007.jpg
Irmscherillä
Artikelnummer: i 20 12 007
Preis: 185,97
http://www.irmscher.de/pictures/artikel/i2012007.jpg
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.