Omega B 2,5 V6 GL -97 Farkun ostin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
reaper
'Kapitän'
'Kapitän'

Omega B 2,5 V6 GL -97 Farkun ostin

Viesti Kirjoittaja reaper »

Joo tällaisen auton ostin helmikuussa. Sinisen värisen.
Autoon olen todella tyytyväinen ollut. Eniten autossa ärsyttää se, että varustelu on karvalakissakin suht koht hyvä mutta mistä johtuu, että ei voi olla mukitelineitä??? Jos joku on tähän autoon sellaiset hienosti tähän autoon asentanut niin pistäkääs kuvia.
Nyt seuraavaksi olisi tarkoitus mittariston ynnä muut valot sinisiksi ihan huvikseen vaan. Monitoiminäytön korjasinkin jo täältä löytyvillä ohjeilla.

Takaluukun pumput ovat rikki. Ne pitäisi vaihtaa. (49e)
Takapaksista löytyi myös 6cd:n vaihtaja. Saiskohan sen jotenkin hyötykäyttöön. Tällä hetkellä kyllä pioneerin joku soitin.. Ja vaihtaja on Philipsin.

Etuvalojen se muovi on aika sumea ja ulkopuolelta sitä ei ainakaan saanut kiillotettua. Onko tähän vinkkejä?

Muuten auto olisi täydellinen mutta ilmastointi ja automaattilaatikko olisivat kivoja.
TDIC
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja TDIC »

Kyllähän nuo valojen muovit alkaa kiiltämään kun käytät mylytyskonetta ja hiovaa vahaa, ainakin itse olen tyytyväinen tulokseen kun purin valot ja myllytin ne. Toinen vaihtoehto on että vaihdat 98-99 vuosimallista ns."linssivalot" jotka ovat suoralasiset ja myös hieman parempi valoteho.

vaihtaja on sullakin alkuperäinen, vois saada jollakin philipsin soittimella pelaamaan eli alkuperäisellä.
mulla se ainakin toimii tuo vaihtaja kun kokeilin sitä...

mulla on varustelutaso mv6 ja ei siinäkään ole mukitelineitä, vaan eihän auto ole ruokailupaikka tai siis ei ole minua häirinnyt :lol:
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
reaper
'Kapitän'
'Kapitän'

TDIC kirjoitti:Kyllähän nuo valojen muovit alkaa kiiltämään kun käytät mylytyskonetta ja hiovaa vahaa, ainakin itse olen tyytyväinen tulokseen kun purin valot ja myllytin ne. Toinen vaihtoehto on että vaihdat 98-99 vuosimallista ns."linssivalot" jotka ovat suoralasiset ja myös hieman parempi valoteho.

vaihtaja on sullakin alkuperäinen, vois saada jollakin philipsin soittimella pelaamaan eli alkuperäisellä.
mulla se ainakin toimii tuo vaihtaja kun kokeilin sitä...

mulla on varustelutaso mv6 ja ei siinäkään ole mukitelineitä, vaan eihän auto ole ruokailupaikka tai siis ei ole minua häirinnyt :lol:
Kiitos vastauksesta!
Ulkopuolelta koneella jo kokeilinkin ja auttoi vähän. Mutta itsekin siis siäpuolelta kiillottelit kanssa?

alkuperäinen tässä autossa oli kasettimankka.. Ja en mitään alkuperäisiä opelin cd-soittimiakaan halua... Eli täytyy se boksi sitten vaan jättää käyttämättä..

Mutta olishan ne kivat ku välil tulee jonnekkin lähdettyy esim. aamul ja käy huoltisikalta hakee kahvin niin olishan se kiva olla jossain.. Ja sit kun vielä miettii , että vectrassakin on...

Mitenköhän sitä uskaltais viritellä et näyttäis kivalta.. siis jonkun laiset mukitelineet..
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Re: Omega B 2,5 V6 GL -97 Farkun ostin

Viesti Kirjoittaja mad max »

reaper kirjoitti:
Muuten auto olisi täydellinen mutta ilmastointi ja automaattilaatikko olisivat kivoja.
Miksi siis et ostanut täydellistä autoa ilmastoinnilla ja aut.lootalla?

Niitähän on tarjolla vaikka kuinka :lollis:
reaper
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Omega B 2,5 V6 GL -97 Farkun ostin

mad max kirjoitti:
reaper kirjoitti:
Miksi siis et ostanut täydellistä autoa ilmastoinnilla ja aut.lootalla?

Niitähän on tarjolla vaikka kuinka :lollis:
No sanoppa se! Tuli meinaan aika heräteostos tehtyä... Ja kun koeajolle pääsi niin ei ollut huolia mistään sillä hetkellä :)

Olen nyt keskiviikkona menossa katsomaan yhtä MV6:sta.. Kyseinen auto on liikkeessä ja hinta suurinpiirtein sama kun mun autolla eli aika edullinen..

Kysymys kuuluu paljonkohan liike antaa väliä eli onko fiksua vaihtaa jos liike antaa vaikka vaan 4000e?
Periaatteessahan voisin myydän tuon nyt pois ja ostaa sen. Mutta mahdoton saada auto nopeasti myytyä...
kcl
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kcl »

Etenkin kutoskoneiset omegat tuntuu olevan tosi hankalia vaihdettavia liikkeissä; myyjät sanoo suoraan ettei "kukaan" halua isoa bensakoneista, niinkuin varmaan valtaväestön osalta totta onkin. Lähipiirissä on -00 mallin 2,5V6 farkku kaikilla herkuilla, 70k ajettu ja suomiauto, kaikinpuolin kelpo peli ja vaihdossa uuteen 45000eur hintaluokan autoon olivat tarjonneet hyvitystä 5000... Yleinen taso vaihtohyvityksessä autoon kuin autoon ko. yksilöllä näyttäis olevan 4-8000. Niin että jos 97:sta saat 4000 vaihdossa niin kerro mikä liike, vien omani ja kaikkien tuttujen omenat sinne :)
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
reaper
'Kapitän'
'Kapitän'

kcl kirjoitti:Etenkin kutoskoneiset omegat tuntuu olevan tosi hankalia vaihdettavia liikkeissä; myyjät sanoo suoraan ettei "kukaan" halua isoa bensakoneista, niinkuin varmaan valtaväestön osalta totta onkin. Lähipiirissä on -00 mallin 2,5V6 farkku kaikilla herkuilla, 70k ajettu ja suomiauto, kaikinpuolin kelpo peli ja vaihdossa uuteen 45000eur hintaluokan autoon olivat tarjonneet hyvitystä 5000... Yleinen taso vaihtohyvityksessä autoon kuin autoon ko. yksilöllä näyttäis olevan 4-8000. Niin että jos 97:sta saat 4000 vaihdossa niin kerro mikä liike, vien omani ja kaikkien tuttujen omenat sinne :)
No ohhoh!
Mutta tässä vaiheessa herääkin kysymys, että jos liikee suostuisi esim. juuri tuon 4000e hyvittämään autostani. Niin siinähän vaiheessa kannattaisi esim. myydä auto pois 5000e ja sitten mennä tekemään kauppoja.
Koska kyllähän varmaan 5000e:lla tuo menisi äkkiä kaupaksi.

Itse haluaisin juuri siitä syystä kyllä ostaa liikkeestä auton, että oman voisin antaa vaihdossa..
Vastaa Viestiin