F25:n kunnosta

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

F25:n kunnosta

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Kalajoella tuli kommenttia, et kun olin ennen lähtöä lämmittänyt renkaita, niin kumpikin eturengas oli polttanut. Ja muistaakseni JiiPee sitten sunnuntaina kyseli, et onko mulla lukko... Olin vähän huuli pyöreenä, et kuinka? :o

Annoin sitten kertoa itselleni, että mikäli kumpainenkin eturengas polttaa kumia, niin kyseessä on (voi olla) joko lukko tai sitten laatikko on poikimassa.

Mulla on Vectrassa siis tuo F25, eikä se pidä ääntä ja vaihteet menee mukisematta päälle. Ei siis ikinä ole ollut mitään ongelmia. Eikä laatikkoon ole tietääkseni tehty mitään muutoksia, eikä kait tuossa lukkoa luulisi vakiona olevan? :-?

Miten muilla etuvetoisten omistajilla, ruopiiko kummatkin vai vain toinen etupyörä? Muistelisin et viime kesänä yleensä vaan vasen rengas poltti ja oikea ei. Ja nyt kummatkin, aina.
Asconassakin sama juttu, että vasen aina ja oikea satunnaisesti.

Vai liekö henkimaailman juttuja... :bonk:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

sen harvan kerran kun mää olen vectralla raapinut tietä tyhjää niin on tainnut molemmat yleensä raapia mutta ompa tainnut joskus vinkasta vain toinenkin.
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Vastaa Viestiin