Huutonetissä myynnissä..toimiiko?

Keskustelua Opeleista
lotuszafira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lotuszafira »

Mantamies kirjoitti: Itse olen todennut parhaimmaksi AB-COM -ohjelman. Se tosin on saksankielinen, mutta sisältää täydellisimmät vikakoodilistat. Ja muutenkin toimii parhaimmin tuon adapterin kanssa.
Mistä olet löytänyt käyttämäsi AB-COMmin. Itse löysin version 000003 tuolta http://dvb-upload.com/index.php?action= ... 74&lang=EN.
Itse olen myös todennut AB-COMin hyväksi. Olen saanut sillä yhteyden moottoriin, ABSiin ja ohjaustehostimeen. Vielä pitäisi päästä AIRBAGiin ja muihin mahdollisiin.
1,8 16V z18xe
lotuszafira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lotuszafira »

-Roy- kirjoitti:Voin kertoa kokemuksesta että toimii!! -Viper-80 on meinaa mun nicci. Eilen kuittasin turvatyynyn vikavalon. Laskin et jos merkkihuollos maksaa n.20€ kuittaa valo/ vikakoodi lukea niin pari kertaa kun on käyttäny tota mokkulaa niin se onki jo maksanu ittensä takas.
Millä ohjelmalla sait yhteyden turvatyynyyn?
1,8 16V z18xe
lepo89
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lepo89 »

Kertokaapa mistä saa 93 a vectraan vikakoodien luku kaapelin vai miten te niitä oikein luetta :oops: jollaki omavalmiste kaapeleillako :o
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

lepo89 kirjoitti:Kertokaapa mistä saa 93 a vectraan vikakoodien luku kaapelin vai miten te niitä oikein luetta :oops: jollaki omavalmiste kaapeleillako :o
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=75632 tuolta löytyy apuja
zoomer
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja zoomer »

lepo89 kirjoitti:Kertokaapa mistä saa 93 a vectraan vikakoodien luku kaapelin vai miten te niitä oikein luetta :oops: jollaki omavalmiste kaapeleillako :o
fuck the kaapelit :lollis: klemmarit kunniaan! :lollis:
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
lepo89
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lepo89 »

fuck the kaapelit :lollis: klemmarit kunniaan! :lollis:[/quote]

Voiko tuolla klemmari tyylillä särkyä mitään :no: (esim ruiskunboksi) -(z)- -(z)-
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

lepo89 kirjoitti:fuck the kaapelit :lollis: klemmarit kunniaan! :lollis:

Voiko tuolla klemmari tyylillä särkyä mitään :no: (esim ruiskunboksi) -(z)- -(z)-[/quote] Ei jos teet sen oikein.
Vastaa Viestiin