kumpaa suosittelet? olen uusimassa taakse kaiuttimet, eli ostanko 6.5 erillissarja vai pelkät koaksiilikaiuttimet ja merkkinä molemmissa on helix blue...
Jätä pois, ja panosta sekin raha eteen. Jos pakko saada sinne jotain, nii koksut aja kyl asiansa. Menee 6,5" siihen suoraan ja jääpi nätisti piiloon verkkojen alle.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Kyyyllä A-veccuun 6.5´´ menee, tai ainakin minä sain laitettua. B-veccuun tuli laitettua 8´´, tosin tein sitä orggis verkkoa mallina käyttäen kuidusta paikat. Ja ovet sai palautettua vielä tehdas-asuunsa autoa vaihdettaessa.
Pasi87 kirjoitti:Mikset samalla rahalla osta yksinkertaisesti erkkasarjaa?
Nii ja laita se eteen, yleensä etupenkillähän sitä musiikkia kuunnellaan. Jos nyt taakse jotku pitää saada niin koksut ja säädät vaikka faderilla ne soimaan hiljaa
Lainataampas nyt sitten vaikka tata, kun ois semmonen ongelma etta kun noista vakio kajareista tuon korokerenkaan leikkaa ,niin miten sen uuen elementin saa siihen kiinni kun korokerengas on niin ohut ja elementin kiinnitys reijat tulee sen renkaan yli. http://img338.imageshack.us/my.php?imag ... 120rm0.jpg
|-|ene kirjoitti:Lainataampas nyt sitten vaikka tata, kun ois semmonen ongelma etta kun noista vakio kajareista tuon korokerenkaan leikkaa ,niin miten sen uuen elementin saa siihen kiinni kun korokerengas on niin ohut ja elementin kiinnitys reijat tulee sen renkaan yli. http://url338.imageshack.us/my.php?imag ... 120rm0.jpg
Miksi et tee noita korokerinkuloita esim vesivanerista? Itse tekemällä saat niistä juuri sen kokoiset kuin haluat. Omaan autooni väsäsin korokerenkaat itse eikä se nyt niin vaikeaa ole.
|-|ene kirjoitti:Koska ei ole vesivaneria eikä oikee mitään muutakaan ja aattelin että jos nuo sais tänää vaikka paikalleen mutta eipä saanu....
Kun kerran Keminmaassa asustelet, niin käväise kysymässä Keminmaan Saarekselta Vectran kaiutinadaptereita. Yksi kaveri osti tuolta A-Vectraan adapterit ja sai kaiuttimet heittämällä paikoilleen.
Tietääkö joku jonkin muun liikkeen, mistä saisi vectra b:hen korokerenkaat ku autostudio? Pitäs saada DLS MS6A setti kiinni ja ne autostudion 25mm rinkulat taitaapi olla liia matalat... Eli tarttis olla 35mm...