Calibran jalkatilat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
5443
'Agila'

Calibran jalkatilat

Viesti Kirjoittaja 5443 »

En tälläistä aihetta äkkiä löytänyt joten kysyn nyt itse.

Että olen tässä katsellut Calibroita, mutta yksi iso valinta kriteeri on jalkatilat. Edessä varmaankin on hyvät, mutta entäs takana? Onko Calibra ihan kahden henkilön auto vai voiko takana tosiaan matkustaa? Kävin koe ajamassa, mielestäni saman tyylistä autoa, Celicaa vm. 89 ja sinne ei taakse ollut minkäänlaista asiaa. Pää hakkasi kattoon ja povet oli suussa. Oletetaan tässä tapauksessa että matkustaja olisi sellainen 180cm?

Kokemuksia ja tietoa kaivataan... :o
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Kyllä Calibrassa jalkatilaa löytyy takana yllättävän hyvin verrattuna esim. e36, mutta se katon korkeus... Noh, itse (180cm) olen kyllä matkustanu siellä pitempiäkin reissuja, mutta joutuuhan siellä vähän kumarassa istumaan. Mutta coupe-mallin autoista tuo edustaa kyllä kärkeä tiloiltaan.
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Eipä tohon edelliseen ole paljon lisättävää...Vaikuttaa tietysti aikapaljon takana matkustavien jalkatilaan, että kuinka takana etupenkkiläiset pitää penkkiä. Mutta yleensäkkin pidemmillä matkoilla niin en ainakaan paljoa yli 180cm sinne taakse laittaisi :roll:
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Calibran jalkatilat ja pääntilakin on melkeimpä jopa ruhtinaallinen ,jos vertaa celicaan.
Celicaan ei meikäläinen 185cm,meinaa sopia kyllä mitenkään päin.
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

aamen. mut 5henkee autoon pidemmiks matkoiks tarvi suunnite.

Koitettii joskus 9 henkee meni ja tiivis oli tunnelma. Onneksei ollu pitkämatka
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Itselläni on tuo TM vuodelta hmm 90 ja siinä on mainittu juuri tuosta Calibran ja Celican jalkotiloista takana. Celican kohdalla mainittiin, ettei siellä vaan voi matkustaa. Calibrasta todettiin että käy jopa perheelle vaihtoehdoksi. Noh omia kokemuksiani Calibran takapenkistä voi sanoa, ettei siellä kyllä mukavasti yli 165pitkä istu pitkään. Isäni 187pitkä oli haasteen edessä siellä matkustaessaan.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
|-|ene
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja |-|ene »

On itekki pari kertaa tullu oman calsun takapenkillä istuttua ja ei siellä kyllä mulla mitää vaikeuksia oo ollu (oon 194cm)
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

Takatila on mielestäni varsin riittävä, eikä sinne meneminen ole niin hankalaa kuin muissa vastaavissa vehkeissä.
Calibra 2.0i 16v -91
Vastaa Viestiin